 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.00 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2012 2:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Dovolj je bilo. Tole je čisto smetenje foruma. Da ne bo pomote, ne gre se za zagovarjanja enega ali drugega mnenja. A obtoževanje drugih brez osnove in smetenje teme ima svoje meje. In tule je šlo krepko čez.
In to ne gre mimo brez kazni.
Mislim, da bo en teden počitka povsem v redu. _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.00 Kraj: Divača (Kačiče)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2012 11:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Mythbusters HHO test -BUSTED
A smo zakljucli s tem?  _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog
Nazadnje urejal/a red_mamba Čet Nov 22, 2012 11:04 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2012 11:03 am Naslov sporočila: |
|
|
kdrago je napisal/a: |
Logika tega je le v tem da vodik poveca izkoristek pri izgorevanju obicajnih fosilnih goriv. |
Tega pa res ne razumem, da pri vsem vidite samo boljši izkoristek motorja. Saj tistih dodatnih konstantnih xxA porabe na alternatorju se pa pri porabi bencina sploh ne pozna. Ah kje pa, zaradi tega še nazaj v rezervar teče. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.27 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2012 11:08 am Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
kdrago je napisal/a: |
Logika tega je le v tem da vodik poveca izkoristek pri izgorevanju obicajnih fosilnih goriv. |
Tega pa res ne razumem, da pri vsem vidite samo boljši izkoristek motorja. Saj tistih dodatnih konstantnih xxA porabe na alternatorju se pa pri porabi bencina sploh ne pozna. Ah kje pa, zaradi tega še nazaj v rezervar teče. |
Teoretircno:
Moras racunat da je to sam pri zagonu. Ko enkrat motor kuri vodik se poraba bencina zmanjsa. Torej prihranis na gorivu ker je voda zastonj, bencin je pa treba placat. _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2012 11:52 am Naslov sporočila: |
|
|
In zmanjsa se toliko, da pokrije večjo porabo zaradi alternatorja oziroma, še več? In vsevedni prašiči letijo? _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2012 12:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dynamometer edini daje ponovljive rezultate (litri/uro, kW/poraba, kWh(mehanske)/kWh(kemične), ...)
Merjenje porabe z avtom v realnih okoliščinah daje še dejanske rezultate, a povsem neponovljive.
Kar se tiče HHO. Vsi gledate posamezne izkoristke - obstoječemu motorju se močneje obremeni alternator (potrebna mehanska moč se odšteje od moči na gredi), dodatnimi izgubami pretvorbe H20 v HHO ,...
Pa vzemimo navaden atmosferski motor in mu dodajmo turbinski polnilnik. Izpušnim plinom se onemogoči prost pretok v 1023mbar okolico, saj jih morajo bati v izpušnem taktu tlačiti v 1600mbar okolico. Pri tem tlačenju na bate deluje navor, kot pri batnem kompresorju, moč se seveda odšteje od razpoložljive moči na gredi, zato so z izpušnimi turbinami obremenjeni motorji 10-20% šibkejši od atmosferskih ! Ampak - izpušna turbina z nekim mehanskim izkoristkom vrti kompresijsko turbino, ki adiabatno stiska zrak (izgube zaradi segrevanja), ga potiska skozi hladilnik (dodatne izgube tlaka + odvede odpadno toploto v okolico) ter ga tlači v valje. Tam tlak deluje na bate in ustvarja na njih navor, dodatna moč se prenese na gred. Celotna veriga izgub in pribitkov poskrbi, da so 10-20% šibkejši motorji na koncu samo še 6-12% šibkejši od atmosferskih, kar je povsem dovolj, da se jih zakonsko prepove, njihove zagovornike pa označi za čudake. Nasprotnike uporabe turbinsko polnjenih motorjev, ki ste končno našli somišljenika, s katerega argumenti se ponižno strinjajo tudi zagovorniki, moram žal razočarati. Hladilnik, kljub toplotnim izgubam, zgosti zrak, višji vhodni tlak in gostejši zrak pa pomenita še dodatno obremenitev (izguba navora oziroma moči) bata v kompresijskem taktu, ki je primerljiva s pribitkom v sesalnem taktu. Torej smo spet na dobrih starih prvotnih 10-20% izgub. Pardon, na veselje nasprotnikov sem razočaral zagovornike.
Ampak. V izgorevalnem taktu, ja, takrat se zgodi nekaj neverjetnega! Erik postane banananjam! Ne! Takrat se prikaže palček Smuk! Ne!
Gremo iz risank v realnost.
Izgorevalni pogoji turbinsko gnanega motorja se tako močno izboljšajo, da pribitek moči izniči vse zgoraj opisane slabitve, doda pa se še 40-60% moči, glede na prvotni atmosferski motor.
Nasprotniki HHO imate torej prav, izgube so. Prav imate tudi zagovorniki HHO, izgorevanje se (lahko) izboljša. Gre se samo še za to, kaj ima na osi motorja večji vpliv. Zato je vsakršno prepiranje nesmiselno, štejejo meritve.
O tem, zakaj imajo avti iste znamke in tipa, a z močnejšimi motorji, manjšo porabo, pa drugič. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2012 12:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
PZUFIC je napisal/a: |
In vsevedni prašiči letijo? |
Ja, prašiči letijo! To je napovedal že Nostradamus, da bodo nekoč prašiči leteli.
Takrat ga niso razumeli in so se mu vsi smejali.
Poglej si sliko pilota sodobnega vojaškega letala med poletom. Kako pa naj nekdo pred par stoletji opiše sanje ali privide o kisik maski na pilotovem obrazu? _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.00 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2012 12:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
Nasprotniki HHO imate torej prav, izgube so. Prav imate tudi zagovorniki HHO, izgorevanje se (lahko) izboljša. Gre se samo še za to, kaj ima na osi motorja večji vpliv. Zato je vsakršno prepiranje nesmiselno, štejejo meritve |
Točno tako.
Prispevki, ki k temi ne prinesejo nove vrednosti, pa v vsakem primeru štejejo za spam. Slednjega pa je potrebno zaustaviti. Če nekdo v treh zaporednih prispevkih temi ne prinese dodatne vrednosti gre !
Je še kak kandidat? _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Nov 22, 2012 12:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
Zato je vsakršno prepiranje nesmiselno, štejejo meritve. |
Točno to. Ko pa pride do tega je pa kot zgoraj miljon izgovorov...
Edini, ki je to dokazal z meritvami in tudi priznal, da stvar nič bistveno ne izboljša je Spajky. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kdrago Član

Pridružen-a: Tor 14 Dec 2010 1:43 Prispevkov: 85 Aktiv.: 0.48 Kraj: Rudnik
|
Objavljeno: Sob Nov 24, 2012 2:03 am Naslov sporočila: |
|
|
VolkD je napisal/a: |
Dovolj je bilo. Tole je čisto smetenje foruma. Da ne bo pomote, ne gre se za zagovarjanja enega ali drugega mnenja. A obtoževanje drugih brez osnove in smetenje teme ima svoje meje. In tule je šlo krepko čez.
In to ne gre mimo brez kazni.
Mislim, da bo en teden počitka povsem v redu. |
Kako hitro mine en teden? Nikogar nisem obtozeval. Ce omenim da nekaterim niso jasni pojmi o termodinamiki eksplozij plinov tega ne smatram za zalitev ampak poziv k temu da se o stvari malo bolje pozanimajo.
Ocitno je to razumel le igo ki je s turbino lepo ponazoril da je treba nekaj vlozit za vecji dobicek ali izkoristek kar dizli ze leta dokazano pocnejo.
Ce ni interesa pac ne bom "tezil" s to tematiko. Pa lep vikend vsem  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.00 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sob Nov 24, 2012 2:07 am Naslov sporočila: |
|
|
kdrago je napisal/a: |
Kako hitro mine en teden? |
A ti prav prosiš? No tudi prav. kdrago je banan za dobo 1 tedna od zdaj dalje.
Napisal si tri poste, ki niso v ničemer prispevali k temi. So bili zgolj dvigovanje tvojega ega. To, da sem razmišljal, da bo kak dan dovolj, je bila moja očitna napaka, ki jo bom zdaj popravil !
Ko boš čez teden dni prišel nazaj, pa v tej temi lahko sodeluješ zgolj s konkretnimi podatki.
Tole to vsekakor ni!
Citiram: |
Zarad HHO plina, njegove uporabe in ucinka se bo se marsikdo na tem forumu ugriznil v jezik. |
kdrago je napisal/a: |
No comment? Cudno? Zakaj sedaj tisina ce so imeli v temah o HHO nekateri forumski "strokovnjaki" toliko za povedat?
Aha saj res. Zadeve je treba probat, montirat, avte dat na dinamometer in probat rezultate kar je dosti vec dela in stroskov kot samo tipkat po tipkovnici in teoretizirat  |
kdrago je napisal/a: |
VolkD je napisal/a: |
In kaj v tem trenutku počneš ti ?
Daj se malo v jezik ugrizni. |
Kot prvo tega ne prodajam niti vgrajujem. Zadnje mesece pac malo raziskujem iz firbca ker nisem zaplankan teoretik ceprav sem bil od zacetka tudi sam skeptik.
Raziskujem prakticno ne na forumu. Avto 150km sem dal na dinamometer in nameril -2km ko se vklopi elektroliza. Po dobrih 10 sek. je pri istih obratih in casih odpiranja injektorjev (torej isti porabi nafte) moc narasla za 15km.
Ce kdo hoce teorijo - strokovnjaki ze dolgo vedo da vodik zaradi popolnega plinastega stanja eksplodira bolj temeljito kot nepopolno izpareli aerosoli bencina ali nafte. Logika tega je le v tem da vodik poveca izkoristek pri izgorevanju obicajnih fosilnih goriv. Torej imamo popolnejsi izkoristek ne pa pogon na vodo s cimer zaplankani nasprotniki in teoretiki futrajo/futrate narod.
Kdo bo sedaj in se cez cas grizel jezik? |
V poštev torej pridejo le konkretne meritve. Vse ostalo vodi k naslednjemu tednu !
kdrago je napisal/a: |
Graf in konkretni podatki so bili izmerjeni na mojo zeljo zastonj kot strokovnemu sodelavcu ljudi ki imajo dinamometre in s katerimi sodelujem tudi na drugih projektih. Glede na vas odziv in negiranja do sedaj navedenih podatkov (nihce od vaju ne omenja in zato ocitno ne pozna fizikalnih zakonov izgorevanja goriv in plinov) je zato nalagnje takih grafov nesmiselno. |
Tole je pa direktno nasprotovanje objavi konkretnih podatkov, kar kaže na to, da ti je želja le "drek mešati". _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igor_k Član

Pridružen-a: Pon 19 Jul 2004 11:44 Prispevkov: 1011 Aktiv.: 4.26 Kraj: Rače
|
Objavljeno: Sob Nov 24, 2012 11:16 am Naslov sporočila: |
|
|
VolkD, ne boš ti teh HHO mojstrov prepričal. To je kot religija.
Vsi govorijo, kako zadeva deluje, da bi pa kateri vzel pot pod noge, skočil do Wolfsburga, zadevo prodal VW-ju in ponosno odkorakal direktno v penzijo, to pa ne.
Ne vem česa jih je strah, če pa zadeva deluje.
@igo, kaj pa če bi ti pristopil in kdragota peljal gor, pa delita 50-50, jaz vama pa dam za pir? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|