Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
promehanik Član
Pridružen-a: Tor 29 Jul 2003 23:41 Prispevkov: 611 Aktiv.: 2.74
|
Objavljeno: Sob Jan 29, 2005 2:12 pm Naslov sporočila: rezanje gredi koračnega motorja |
|
|
Zanima me kako bi odrezal (skrajšal) gred koračnega motorja. Saj vem, da je možno s kakšno žago ali pa fleksarico, vendar bi rad to naredil s čim manjšimi obremenitvami na gred in ležaje koračnega motorja. Hkrati pa tudi odrezki in emulzija ne smejo zaiti v koračni motor. Ali obstaja kakšna alternativna rešitev (laser, plazma,...)?
Premer gredi je 9.5 mm.
lp, prom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janez03 Član
Pridružen-a: Čet 02 Sep 2004 9:43 Prispevkov: 143 Aktiv.: 0.64 Kraj: tržič
|
Objavljeno: Sob Jan 29, 2005 3:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kljub vsemu je še najenostavneje s kotno brusilko (fleksarico) in to previdno oz z minimalnim pritiskom na gred ter v presledkih, da se osovina čim manj segreje lahko pa jo tudi hladiš z mokro krpo. Za brusilke fi 115 mm se dobijo tudi zelo tanke plošče deb. 1 mm, da je količina odbrušenega materiala in s tem toplote čim manj.
Če pa je dolžina odrezanega dela tolikšna, da ta del osi (ki ga boš zavrgel) lahko zanesljivo vpneš v primež, potem osovino skrajšaj z ročno žago za kovino.
Po krajšanju os obrusiš s fino pilo in/ali brusnim papirjem.
Pred krajšanjem motorček zaščiti z npr. kosom gume od zračnice ali čem podobnim da ga zavaruješ pred opilki.
L.p. Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok Član
Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 22.31 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Jan 29, 2005 3:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Običajno se to kvalitetno naredi na stružnici ... seveda se ga prej razdre. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14555 Aktiv.: 65.29 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sob Jan 29, 2005 3:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če le ta ni "hardglass" - dodatno termično obdelana jo boš lahko odžagal z običajno žago za železo. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jp Član
Pridružen-a: Ned 25 Jul 2004 13:22 Prispevkov: 210 Aktiv.: 0.94 Kraj: Majšperk
|
Objavljeno: Sob Jan 29, 2005 4:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne glede na izbran način za krajšanje gredi je potrebno !00% paziti na odrezne kovinske delce, da ne pridejo v ležaje motorja ali v notranjost motorja. Popravnega izpita tukaj ni ali je pa lahko drag.
LP. jp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andrejj Član
Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4250 Aktiv.: 19.06 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Sob Jan 29, 2005 10:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iz debele gume z luknjače daš luknjo in s to gume čim tesno daš na os.Okoli bi zatesnil s neostik ali odobno,tako potem lažje odstraniš.Če ni trd,to lahko probaš z žago .Konec osi vpneš v primež še bolje v glavo stružnice in odžagaž,pa drži kor. motor.Ali pa daš v plastično vrečo in okoli os zatesniš.Če pa je os trd ,da se s fleksarico rezati.Bi dal na os večji aliminij plošč,ki je zvrtan luknjo fi 9,5, in tako bi odvzel toploto.Ne vem,če sem prav.Jaz tako mislim.
Lp Andrej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bozo Član
Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 649 Aktiv.: 2.91 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pon Jan 31, 2005 4:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motorja ne razdirat ker potem ne bo več to kar je bil !!!!!!!! Po razdrtju se razmagneti.
LP
Božo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok Član
Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 22.31 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Jan 31, 2005 4:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bozo je napisal/a: |
Motorja ne razdirat ker potem ne bo več to kar je bil !!!!!!!! Po razdrtju se razmagneti.
LP
Božo |
Zakaj pa bi se razmagnetil
Tri leta sem namreč delal na previjanju različnih el. motorjev, alternatorjev, transformatorjev, el. magnetov ... pa to prvič slišim.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4591 Aktiv.: 20.59 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Pon Jan 31, 2005 5:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok
Tudi jaz ne vidim logicne razlage, ampak ker tako vsi pravijo, se sam niti ne bom lotil razdiranja. Nekaj je ze na tem...... _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andrejj Član
Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4250 Aktiv.: 19.06 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pon Jan 31, 2005 7:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vidim na sliki,da je koračni motor rastavljen.Ne morem pa brati,ker je piše v francoski jezik. ime spletne strani |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Djurodrljaca Član
Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 16:31 Prispevkov: 393 Aktiv.: 1.76 Kraj: Mengeš
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
promehanik Član
Pridružen-a: Tor 29 Jul 2003 23:41 Prispevkov: 611 Aktiv.: 2.74
|
Objavljeno: Pon Jan 31, 2005 8:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem vtipkal v Googla, vendar ne najdem tipke Translate. Mi lahko prosim poveš kje jo najdem?
lp, prom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Djurodrljaca Član
Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 16:31 Prispevkov: 393 Aktiv.: 1.76 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pon Jan 31, 2005 9:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
V Googlu moraš imeti nastavljen angleški jezik.
Če imaš slovenski jezik se to nastavi takole:
Klikneš na "Nastavitve", potem pa na "Jezik uporabniškega vmesnika". Tam izbereš angleščino in klikneš "shrani nastavitve".
Potem bi ti moral prikazati ob zadetku "Translate this page". |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slowfly Član
Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 18.31 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jan 31, 2005 9:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim , da ni težava v tem da bi se koračni motor razmagnetil (rotor je namreč trajni magnet) ampak v tem , da se ob razdiranju in ponovnem sestavljanju , z rotorjem le težko izognemo stiku rotorja in statorja , potem pa se zgleda namagneti stator , in v tem je težava. Motor ima redko enake karakteristike po ponovnem sestavljanu. Za razdiranje in sestavljanje bi torej potrebovali neko pripravo , ki bi rototju in statorju preprečevala medsebojni stik in s tem namagnetenje statorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok Član
Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 22.31 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Feb 01, 2005 1:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Dvomim, da je razlog v namagnetenju statorja Tudi če se med sestavljanjem dotakneta z rotorjem to še ne povzroči velikega namagnetenja. Že zaradi tega, ker je stator iz dinamo pločevine. Pa tudi kasneje, ko motor začne z delovanjem se polariteta v statorju stalno menja, kar takoj izniči tisto slučajno malenkostno namagnetenje.
Potemtakem bi se to še hitreje zgodilo pri manjših motorjih s permanentnim magnetom na statorju npr. avtomobilski motorji ventilatorjev, brisalcev ... kjer so polaritete "vedno" enake. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|