www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

rezanje gredi koračnega motorja
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
promehanik
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Jul 2003 23:41
Prispevkov: 611
Aktiv.: 2.75

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 2:12 pm    Naslov sporočila:  rezanje gredi koračnega motorja Odgovori s citatom

Zanima me kako bi odrezal (skrajšal) gred koračnega motorja. Saj vem, da je možno s kakšno žago ali pa fleksarico, vendar bi rad to naredil s čim manjšimi obremenitvami na gred in ležaje koračnega motorja. Hkrati pa tudi odrezki in emulzija ne smejo zaiti v koračni motor. Ali obstaja kakšna alternativna rešitev (laser, plazma,...)?
Premer gredi je 9.5 mm.

lp, prom
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
janez03
Član
Član



Pridružen-a: Čet 02 Sep 2004 9:43
Prispevkov: 143
Aktiv.: 0.64
Kraj: tržič

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 3:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kljub vsemu je še najenostavneje s kotno brusilko (fleksarico) in to previdno oz z minimalnim pritiskom na gred ter v presledkih, da se osovina čim manj segreje lahko pa jo tudi hladiš z mokro krpo. Za brusilke fi 115 mm se dobijo tudi zelo tanke plošče deb. 1 mm, da je količina odbrušenega materiala in s tem toplote čim manj.

Če pa je dolžina odrezanega dela tolikšna, da ta del osi (ki ga boš zavrgel) lahko zanesljivo vpneš v primež, potem osovino skrajšaj z ročno žago za kovino.
Po krajšanju os obrusiš s fino pilo in/ali brusnim papirjem.

Pred krajšanjem motorček zaščiti z npr. kosom gume od zračnice ali čem podobnim da ga zavaruješ pred opilki.

L.p. Janez
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 22.40
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 3:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Običajno se to kvalitetno naredi na stružnici ... seveda se ga prej razdre.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 3:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če le ta ni "hardglass" - dodatno termično obdelana jo boš lahko odžagal z običajno žago za železo.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jp
Član
Član



Pridružen-a: Ned 25 Jul 2004 13:22
Prispevkov: 210
Aktiv.: 0.95
Kraj: Majšperk

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 4:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne glede na izbran način za krajšanje gredi je potrebno !00% paziti na odrezne kovinske delce, da ne pridejo v ležaje motorja ali v notranjost motorja. Popravnega izpita tukaj ni ali je pa lahko drag.

LP. jp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4250
Aktiv.: 19.14
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 10:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iz debele gume z luknjače daš luknjo in s to gume čim tesno daš na os.Okoli bi zatesnil s neostik ali odobno,tako potem lažje odstraniš.Če ni trd,to lahko probaš z žago .Konec osi vpneš v primež še bolje v glavo stružnice in odžagaž,pa drži kor. motor.Ali pa daš v plastično vrečo in okoli os zatesniš.Če pa je os trd ,da se s fleksarico rezati.Bi dal na os večji aliminij plošč,ki je zvrtan luknjo fi 9,5, in tako bi odvzel toploto.Ne vem,če sem prav.Jaz tako mislim.
Lp Andrej
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bozo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21
Prispevkov: 649
Aktiv.: 2.92
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 4:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motorja ne razdirat ker potem ne bo več to kar je bil !!!!!!!! Po razdrtju se razmagneti.
LP
Božo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 22.40
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 4:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bozo je napisal/a:
Motorja ne razdirat ker potem ne bo več to kar je bil !!!!!!!! Po razdrtju se razmagneti.
LP
Božo


Zakaj pa bi se razmagnetil Question

Tri leta sem namreč delal na previjanju različnih el. motorjev, alternatorjev, transformatorjev, el. magnetov ... pa to prvič slišim. Confused

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4580
Aktiv.: 20.63
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 5:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok
Tudi jaz ne vidim logicne razlage, ampak ker tako vsi pravijo, se sam niti ne bom lotil razdiranja. Nekaj je ze na tem......

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4250
Aktiv.: 19.14
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 7:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vidim na sliki,da je koračni motor rastavljen.Ne morem pa brati,ker je piše v francoski jezik. ime spletne strani
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Djurodrljaca
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 16:31
Prispevkov: 393
Aktiv.: 1.77
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 7:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za prevod v Google vpiši tisto stran ( http://spt06.chez.tiscali.fr/pas.htm ) in potem pritisni na translate.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
promehanik
Član
Član



Pridružen-a: Tor 29 Jul 2003 23:41
Prispevkov: 611
Aktiv.: 2.75

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 8:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem vtipkal v Googla, vendar ne najdem tipke Translate. Mi lahko prosim poveš kje jo najdem?

lp, prom
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Djurodrljaca
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 16:31
Prispevkov: 393
Aktiv.: 1.77
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 9:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V Googlu moraš imeti nastavljen angleški jezik.

Če imaš slovenski jezik se to nastavi takole:
Klikneš na "Nastavitve", potem pa na "Jezik uporabniškega vmesnika". Tam izbereš angleščino in klikneš "shrani nastavitve".

Potem bi ti moral prikazati ob zadetku "Translate this page".
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 18.38
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 9:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim , da ni težava v tem da bi se koračni motor razmagnetil (rotor je namreč trajni magnet) ampak v tem , da se ob razdiranju in ponovnem sestavljanju , z rotorjem le težko izognemo stiku rotorja in statorja , potem pa se zgleda namagneti stator , in v tem je težava. Motor ima redko enake karakteristike po ponovnem sestavljanu. Za razdiranje in sestavljanje bi torej potrebovali neko pripravo , ki bi rototju in statorju preprečevala medsebojni stik in s tem namagnetenje statorja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 22.40
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Feb 01, 2005 1:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dvomim, da je razlog v namagnetenju statorja Question Tudi če se med sestavljanjem dotakneta z rotorjem to še ne povzroči velikega namagnetenja. Že zaradi tega, ker je stator iz dinamo pločevine. Pa tudi kasneje, ko motor začne z delovanjem se polariteta v statorju stalno menja, kar takoj izniči tisto slučajno malenkostno namagnetenje.



Potemtakem bi se to še hitreje zgodilo pri manjših motorjih s permanentnim magnetom na statorju npr. avtomobilski motorji ventilatorjev, brisalcev ... kjer so polaritete "vedno" enake. Confused
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group