 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pet Jan 21, 2011 9:53 am Naslov sporočila: BLDC motor - ventilacija renault safrane |
|
|
zivijo.
Oce je na safranu ze drugic dozivel odpoved motorja za ventilacijo. je pa en problem: nov stane 250 eur, kopije ni, rabljenega pa trenutno tudi ne.
motor sem previl (8-polni 4-fazni brushless, 24 ovojev na spulo), tuljave pa je skurilo ker sta odpovedala dva izhodna FETa na regulatorju - en je bil celo kompleten prebit - drain, gate in source so imeli direkten kontakt, tako da je dve tuljavi zaradi direktnih 12 V DC skurilo.
FETi so tipa IRFP044. z zadevo se mi zelo mudi, saj mora biti avto danes zrihtan. vceraj sem sel v shopping, in vse kar sem lahko dobil sta bila dva IRFP064, ki naj bi bila podobna, a mocnejsa.
zdaj ima regulator za dve fazi IRFP044, za dve pa IRFP064, pa me zanima ce je lahko zaradi tega kaj narobe..? FETi so krmiljeni direktno iz U6811B (telefunken-ov BLDC krmilni IC), in naj bi na Gate dobili polnih 12 voltov (IRFPji pa naj bi bili polno odprti z nad 10 voltov na Gate)..
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Jan 21, 2011 1:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po moje da ne, saj je tranzistor skoraj identičen, s tem da ima večji dovoljeni tok in manjšo Rds(on), kar pomeni da se bo še manj grel. Če je na kakšnem hladilu samo poskrbi da bo med njim in aluminijem dovolj paste, da se tranzistor ne pregreje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Jan 31, 2012 12:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
ah, pozabil sem javiti kako in kaj, sele zdajle sem videl..
Motor sem se isti dan popravil, naslednji dan je avto sel v prodajo. Mudilo pa se je zato ker je oce imel doma ze drug avto, safrane pa je bil ze rezerviran.
Motor je delal kot muca, dokler ni avta sin od novega lastnika zal postavil nekajkrat cez streho. Od safrana ni ostalo nic.
Hvala za pomoc! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 24.00
|
Objavljeno: Tor Jan 31, 2012 2:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Oj. Toliko dela za nič  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zack69 Član


Pridružen-a: Čet 24 Apr 2008 16:57 Prispevkov: 186 Aktiv.: 0.89 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: Tor Jan 31, 2012 2:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Oj. Toliko dela za nič  |
he he he, so pa izkušnje, ki so še kako dobrodošle  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Jan 31, 2012 3:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
tako je.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 495 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|