|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
slodrive Član
Pridružen-a: Pon 01 Jul 2013 23:44 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.56 Kraj: N. Gorica
|
Objavljeno: Pet Avg 16, 2013 10:25 pm Naslov sporočila: Za kaj je tale senzor/sonda in kolikšna je njegova vrednost? |
|
|
Zanima me za kaj se uporablja senzor/sonda na sliki. Spada pa v avtomobilsko tehniko.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
4.26 MB |
Pogledana: |
6 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
2.71 MB |
Pogledana: |
1 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Igor01 Član
Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 581 Aktiv.: 2.61 Kraj: KK
|
Objavljeno: Pet Avg 16, 2013 10:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Senzor motorne gredi za Lancia Kappa.
Če odpove, avto ne vžiga dokler se motor ne ohladi.
Pozneje tudi hladen ne vžiga več.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
slodrive Član
Pridružen-a: Pon 01 Jul 2013 23:44 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.56 Kraj: N. Gorica
|
Objavljeno: Pet Avg 16, 2013 10:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok Član
Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 22.31 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Avg 16, 2013 11:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Igor01 je napisal/a: |
Senzor motorne gredi za Lancia Kappa.
Če odpove, avto ne vžiga dokler se motor ne ohladi.
Pozneje tudi hladen ne vžiga več. |
S točno takim senzorjem sem imel iste simptome na Tempri. Še preden je dokončno odpovedal sem ga snel, očistil in prepisal oznake, da bi nabavil drugega. Po demontaži, čiščenju in montaži nazaj pa so težave izginile in še kar dela ...
Cena novega je cca. 50€
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
elpollo Član
Pridružen-a: Čet 03 Jul 2008 23:07 Prispevkov: 555 Aktiv.: 2.88 Kraj: Podravje
|
Objavljeno: Sob Avg 17, 2013 12:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Na kašnem principu (induktivni, optični, stikalo,...) pa deluje?
_________________ Življenje je prekratko, da bi bili malenkostni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok Član
Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 22.31 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Avg 17, 2013 12:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Glede na mesto montaže (izpostavljenost umazaniji in vodi) ter železnem zobatem kolesu, ki teče mimo njega, je 100% induktivni.
Če je notri klasičen sistem z eno ali dvema tuljavicama ali hall senzor pa se nisem poglabljal. Bom pa "patološko" pogledal, če ta stari očiščeni in sedaj BP delujoč še kdaj odpove.
Glede na visoko frekvenco impulzov (cca. 5kHz) je verjetno senzor z eno tuljavico ker tisti z dvema redko presegajo 3,5 kHz in daje sinusni ali že digitalni signal motornemu računalniku ... ta pa ga po potrebi še trigga v digitalno obliko in proži mono-injektor in vžigalni tuljavi.
Pri italjanih to težko veš dokler ne premeriš in probaš. Pred kratkim sem se ukvarjal z LED svetili v novem puntotu, ki ima za razliko od nemcev predupore v modulu luči in ne v sami sijalki kot nemci.
Italijanske tehnične rešitve so sploh pojem zase. Pa naj si bo to v industrijski avtomatizaciji ali pa pri avtomobilih ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 74 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|