|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
boco Član
Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 4.12 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Mar 27, 2014 10:24 pm Naslov sporočila: Elektro Clio iz domače garaže |
|
|
Če slučajno koga zanima imamo spet enega mojstra, ki se je lotil predelave avtomobila v elektro vozilo kar v domači garaži, več pa lahko preberete TUKAJ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hocancan Član
Pridružen-a: Tor 27 Apr 2010 10:54 Prispevkov: 386 Aktiv.: 2.27
|
Objavljeno: Čet Mar 27, 2014 10:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
pošilja samo slike ,ni komentarjev. _________________ Lep pozdrav, Milan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
boco Član
Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 4.12 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Mar 27, 2014 10:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Upam, da bodo tudi komentarji, če ne prej vsaj ob koncu projekta. Pri prvem projektu sem uspel dobiti nekaj več informacij, sicer je pa objavljeno na forumu in mislim, da možakar ne bo hud če kdo kaj vpraša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iskra Član
Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13 Prispevkov: 791 Aktiv.: 3.55 Kraj: Lokev ,Boa , KOPER
|
Objavljeno: Pet Mar 28, 2014 8:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva stvar , posebej še izkušnje z birokracijo , saj bodo take predelave verjetno vse bolj aktualne.Tak "avtek" pa bo za po mestih verjetno kmalu "zakon" . _________________ L.P. iskra |
|
Nazaj na vrh |
|
|
boco Član
Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 9:42 Prispevkov: 919 Aktiv.: 4.12 Kraj: Ptuj/Kranj/Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2014 1:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
No možakar je objavil VSE linke in cene tako, da imamo malce več infomracij. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Highlag Član
Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 18.11 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Sob Mar 29, 2014 7:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Osebno ga poznam če ima kdo kakšno konkretno vprašenje...
Je pa projekt kar impresiven. _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MCAT Član
Pridružen-a: Ned 18 Nov 2007 22:06 Prispevkov: 306 Aktiv.: 1.53 Kraj: Moravče (JN76JD)
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2014 12:03 am Naslov sporočila: |
|
|
hmm... BitDefender mi pri linku javlja
Citiram: |
STOP! Bitdefender blocked this web page.
The page you are trying to access contains malware. |
_________________ Gregor, S53SL
Think out of . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Spajky Član
Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.51 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2014 9:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Tip ima res veselje in denar, predelava ga bo stala okoli 12k€ neto, da o delu in zezanciji niti ne govorimo!
Jest ne vem, zakaj nekdo v Slo ne poskuša predelat na magnetni motor ala (1h 10min dok.) http://www.youtube.com/watch?v=RT8ObmQG0OU ... Saj tudi Boskarol-ova letala imajo vgrajen nek tip superefficient magnetnega motorja in relativno malo glavno baterijo zaradi teže, pa zdržijo precej v zraku ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
boriskozjan Član
Pridružen-a: Pet 14 Nov 2008 23:23 Prispevkov: 956 Aktiv.: 5.09 Kraj: Šmarje pri Jelšah
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2014 12:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Spajky je napisal/a: |
Jest ne vem, zakaj nekdo v Slo ne poskuša predelat na magnetni motor ala (1h 10min dok.) http://www.youtube.com/watch?v=RT8ObmQG0OU ... Saj tudi Boskarol-ova letala imajo vgrajen nek tip superefficient magnetnega motorja in relativno malo glavno baterijo zaradi teže, pa zdržijo precej v zraku ... |
ti to resno? kake gobe si jedu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
igo Član
Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3638 Aktiv.: 17.05
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2014 3:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšne gobe ???
Motorji s trajnimi magneti za enako moč na osi porabijo manj električne moči, saj se je nič ne porabi za vzbujanje. Torej imajo že v osnovi višji izkoristek.
Če so trajni magneti zelo močni, če so navitja gosto navita, če je geometrija mehansko in magnetno dodelana, če ... , potem ima tak motor še večji izkoristek od cigu-migu šlampasto sestavljenega motorja s trajnimi magneti od konkurence. Torej ima super izkoristek in je lahko za enako potrebno moč lažji in ima lahko manjšo in lažjo baterijo, saj porabi manj od motorja z električnim vzbujanjem.
Osnovni problem trajnih magnetov je kitajski monopol nad redkimi zemljami. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|