Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Mikim Član
Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 1:11 Prispevkov: 141 Aktiv.: 0.86 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Pon Jan 16, 2017 10:16 pm Naslov sporočila: Napaka števca Citroen Berlingo 2.0hdi l.2001 |
|
|
iščem električno shemo za števec namreč rad bi ga popravil. Prav bi mi prišla tudi kakšna servisna navodila in elek. shemo za to vozilo. Pri nakupu vozila števec sploh ni delal. Popolnoma nič. Ko sem ga razdrl sem prelotal procesor in zadeva je delovala razen obrati ne delujejo. Naslednje jutro je pa števec utripal. Hitrost je šla na nič, kot tudi temp. in kazalnik goriva. Ko se pelješ kakšnih 30 min začne delovat. Napaka: ko je mrzlo števec ne deluje. Po moje je kakšen kondenzator ali kristal fuč ko je pa topleje pa deluje. Zamenjal bi števec ampak km ne bodo enaki, razen če zamenjam eprom ali kje se že beležjo km. Ima kdo kakšne izkušnje z popravili števcev.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Carko Član
Pridružen-a: Pet 15 Apr 2011 1:40 Prispevkov: 451 Aktiv.: 2.85 Kraj: KP
|
Objavljeno: Tor Jan 17, 2017 1:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Glede samega "števca" je žal samo to, kar je v prilogi, ker je to vse en kos, ki se ga uradno ne popravlja.
No, vsaj za napajanje se vidi, kje pride noter.
Če menjaš števec s takim, ki ima manj kilometrov, bodo kilometri ostali tvoji.
PS: NR je črn konektor, BA je bel
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
457.58 KB |
Pogledana: |
30 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
161.25 KB |
Pogledana: |
41 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
matic_scetinec Član
Pridružen-a: Tor 15 Jan 2008 17:11 Prispevkov: 993 Aktiv.: 5.02 Kraj: Brezovica pri Ljubljani
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 9:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Poizkusi pospajkat vse komponente na plošči. V števcih gre pogosto za slabe spoje.
Preveri tudi konektorje, če so slučajno umazani/oksidirani.
Lp, Matic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mikim Član
Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 1:11 Prispevkov: 141 Aktiv.: 0.86 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 10:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Carko,
potem če menjaš števec z manj kilometri ostanejo tvoji, kaj pa če ima števec več kilometrov. Bere potem večjo vsoto ali ne. Iščem kakšnega pokvarjenega za popravilo, ker na odpadih ni teh modelov samo stari so za dizle 1.9 ali bencinarje. Je na bencinarju podoben števec. Če bi vsaj motorček za obratomer pasal.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mikim Član
Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 1:11 Prispevkov: 141 Aktiv.: 0.86 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 10:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Matic,
ko sem kupil vozilo števec ni nič delal. Potem sem preveril konektorja, pošprical z kontakt sprejem. Prelotal procesor, ker je imel slab spoj in je zadeva delovala. Razen števca obratov. Ampak naslednje jutro ko je bilo res mrzlo ni deloval. Samo utripal je lcd zaslon in kazalca temp., goriva. Ko se je mal segrelo kakšne pol ure vožnje zopet deluje. Nekje je del fuč oziroma občutljiv na temp. Po moje je tam okoli procesorja napaka.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
damjango Član
Pridružen-a: Pon 03 Sep 2012 7:56 Prispevkov: 721 Aktiv.: 5.09 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 10:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Mikim je napisal/a: |
Matic,
Ampak naslednje jutro ko je bilo res mrzlo ni deloval. Samo utripal je lcd zaslon in kazalca temp., goriva. Ko se je mal segrelo kakšne pol ure vožnje zopet deluje. Nekje je del fuč oziroma občutljiv na temp. Po moje je tam okoli procesorja napaka. |
Lahko bi bil tudi kakšen elektrolit napihnjen, ali pa se mu je povečal ESR (upornost). Menjaj elektrolite. Ker ko se elektrolit segreje, potem se mu spet zmanjša ESR.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mikim Član
Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 1:11 Prispevkov: 141 Aktiv.: 0.86 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 10:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Problem je ker so smd. Zato sem iskal načrt ampak ne vem kakšno vrednost imajo.
Zato tudi iščem kakšen pokvarjen števec. Pa postopoma vse kar je okoli procesorja zamenjam.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Carko Član
Pridružen-a: Pet 15 Apr 2011 1:40 Prispevkov: 451 Aktiv.: 2.85 Kraj: KP
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 10:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Mikim je napisal/a: |
Carko,
potem če menjaš števec z manj kilometri ostanejo tvoji, kaj pa če ima števec več kilometrov. Bere potem večjo vsoto ali ne. |
Ja. Kilometri so zapisani v računalniku in v števcu. Vedno vzame višjo številko od teh dveh.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mikim Član
Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 1:11 Prispevkov: 141 Aktiv.: 0.86 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 11:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Se pravi da števec zapisuje koliko km je avto naredil in informacijo pošilja v računalnik. Če pa števec ne deluje tudi računalnik ne ve koliko km je vozilo dejansko naredilo. Ker ko sem kupil vozilo števec ni deloval ko sem pa očistil kontakte pa sedaj kaže dejansko stanje. Tudi ko utripa števec vidim da na koncu vseeno beleži km.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Carko Član
Pridružen-a: Pet 15 Apr 2011 1:40 Prispevkov: 451 Aktiv.: 2.85 Kraj: KP
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 12:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne, kilometre "šteje" računalnik. Ampak zapisuje pa te kilometre potem na več lokacijah - če je kakšna vrednost višja, vzame tisto.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mikim Član
Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 1:11 Prispevkov: 141 Aktiv.: 0.86 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 12:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Potem tudi če odklopiš števec računalnik beleži koliko ima dejansko prevoženih km.
Potem imam dejansko prevoženih 297340 koliko imam sedaj na števcu.
Potem ni tako enostavno spreminjati km v vozilu. Ker moraš na vseh lokacijah spremeniti vrednost je tako.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
matic_scetinec Član
Pridružen-a: Tor 15 Jan 2008 17:11 Prispevkov: 993 Aktiv.: 5.02 Kraj: Brezovica pri Ljubljani
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 8:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
damjango je napisal/a: |
Lahko bi bil tudi kakšen elektrolit napihnjen, ali pa se mu je povečal ESR (upornost). Menjaj elektrolite. Ker ko se elektrolit segreje, potem se mu spet zmanjša ESR. |
Tukaj pozabi na napihnjene elektrolite. Notri ponavadi ni veliko elektrolitov, mogoče nekaj kosov, pa še ti so SMD, ki bolj redko odpovedo.
Jaz bi kot rečeno pospajkal vse elemente.
Mikim je napisal/a: |
Problem je ker so smd. Zato sem iskal načrt ampak ne vem kakšno vrednost imajo.
Zato tudi iščem kakšen pokvarjen števec. Pa postopoma vse kar je okoli procesorja zamenjam.
|
Ne vem, v čem je problem, če so elektroliti SMD? Na njih je vedno napisana vrednost, včasih je samo napetost označena s kodo, ki pa jo ponavadi ni težko "dešifrirati".
Lp, Matic
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ecobra Član
Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 310 Aktiv.: 2.59 Kraj: Radeče
|
Objavljeno: Čet Jan 19, 2017 9:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mikim je napisal/a: |
Potem tudi če odklopiš števec računalnik beleži koliko ima dejansko prevoženih km.
Potem imam dejansko prevoženih 297340 koliko imam sedaj na števcu.
Potem ni tako enostavno spreminjati km v vozilu. Ker moraš na vseh lokacijah spremeniti vrednost je tako. |
Za Citroena ne vem za VAG grupo je sigurno na več modulih (instrument, ECM,..)vpisano št. prevoženih kilometrov. Poleg tega se v nekaterih modulih beleži št. obratovalnih ur in št. vklopov vozila tako, da se tudi iz teh podatkov da približno prekontrolirati verodstojnost prevoženih km.
_________________ Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 424 Aktiv.: 4.34 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Pet Jan 20, 2017 9:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Samo polotaj pa bo delalo.
V starejših Volvo je bil enak primer. Sem na ta način usposobil 3 armature.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mikim Član
Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 1:11 Prispevkov: 141 Aktiv.: 0.86 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Pet Jan 20, 2017 8:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
bom še enkrat preveril spoje z lupo pa preventivno prelotal sam še vedno mi ni jasno zakaj ko je bolj toplo dela. Iščem še motor obratomerja če ima kdo kakšno idejo kje bi ga kupil.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|