www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Koračni motor bremza

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Oprema, stroji in orodja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kolesar007
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 15 Mar 2012 15:42
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 08, 2017 10:08 am    Naslov sporočila:  Koračni motor bremza Odgovori s citatom

Pozdravljneni, s koračnimi motorji nimam izkušenj, pa me zanima če ima kdo izkušnje kako je z elektronsko bremzo ki deluje npr. na 3 faznih modelarskih motorjih.
Zanima me ali to isto deluje (če daš navitja v kratek stik) tudi na koračnih motorjih?

Sandi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov
eddie
Član
Član



Pridružen-a: Sre 10 Dec 2003 21:02
Prispevkov: 706
Aktiv.: 3.18
Kraj: Severna primorska

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 08, 2017 10:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Seveda deluje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kolesar007
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 15 Mar 2012 15:42
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 08, 2017 12:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za odgovor.
Trenutno uporabljam driver L298 in na koncu postavim vse vhode na 0 ampak se mi zdi da ni ravno "zabremzan" Smile . Verjetno je potem druga kombinacija za funkcijo bremze.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov
Obelix
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59
Prispevkov: 1862
Aktiv.: 9.64
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 08, 2017 12:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če hočeš, da bo "zabremzan", mora biti Ven (pin 11) na 1, vhoda C (pin 10) in D (pin 12) pa morata biti enaka (0 ali 1).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kolesar007
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 15 Mar 2012 15:42
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 08, 2017 1:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Enable je vse skozi, vhode pa kot sem rekel dam vsi vhodi so na 0 se pravi so v istem stanju.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1323
Aktiv.: 11.91
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 08, 2017 9:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Koračni motor z navitji vezanimi v kratek stik bo seveda zaviral, ko ga vrtiš. Temu zaviranju bi na nek način rekel dinamično zaviranje.

Če želiš, da bo stal zabremzan na mestu, kratkostičenje ne pomaga, v tem primeru rabiš tok, ki teče skozi določeno navitje, to omogoča že driver motorja, ki bo držal motor v določenem koraku.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kolesar007
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Čet 15 Mar 2012 15:42
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 08, 2017 11:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Samo potem posledično pomeni stalno porabo in tudi gretje. Pa tudi navitje motorja ne vem koliko časa bi zdržalo tako, ker verjetno ni namenjeno za stalno oremenitev?

Hvala vsem za odgovore Smile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran AIM - AOL Instant - naslov
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3880
Aktiv.: 18.03
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 08, 2017 11:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zaviralni tok je ponavadi manjši oz. takšen, da se motor ne greje.
_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1323
Aktiv.: 11.91
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 09, 2017 12:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako je, driverju nastaviš kakšen je zaviralni oziroma držalni tok, je pa seveda manjši kot za premik in to ravno iz tega razloga, da se motor ne greje toliko. Poraba je stalna, ne gre drugače, razen če narediš elektro-mehansko zavoro.
_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Oprema, stroji in orodja Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group