Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bbenci2 Član
Pridružen-a: Pet 02 Maj 2008 20:11 Prispevkov: 113 Aktiv.: 0.58 Kraj: Moravske Toplice
|
Objavljeno: Ned Mar 26, 2017 4:30 pm Naslov sporočila: Vezava alternatorja |
|
|
Pozdravljeni!
Prosim za pomoč pri vezavi alternatorja na sliki.
Hvala in LP!
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
54.38 KB |
Pogledana: |
26 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 771 Aktiv.: 3.47 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Ned Mar 26, 2017 5:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Izgleda da nima regulatorja vgrajenega?
Ali imaš regulator zunaj ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3158 Aktiv.: 14.23 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Ned Mar 26, 2017 6:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
B+ je izhod.
D+ je izhod za regulator iz dodatnih treh diod.
DF je en konec vzbujalnega navitja (drug je najbrž masa, lahko pa tudi D+).
PS: To najbrž ve tudi Google.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 417 Aktiv.: 4.30 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Pon Mar 27, 2017 1:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Pred leti sem zrisal kar nekaj shem alternatorjev in prav za enostavno razumevanje sem zrisal tole.
Menim, da ta dejansko nima vgrajenega regulatorja, kar je pravzaprav zelo nenavadno. Od česa je?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
31.38 KB |
Pogledana: |
8 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bbenci2 Član
Pridružen-a: Pet 02 Maj 2008 20:11 Prispevkov: 113 Aktiv.: 0.58 Kraj: Moravske Toplice
|
Objavljeno: Pon Mar 27, 2017 5:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da je tole od traktorja Zetor, ne vem zakaj ni bil uporbaljen pred leti, bil je pa nabavljen popolnoma nov. Bi ga namontiral na traktor IMT, kjer imam občutek, da mi ne polni kot bi moral.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
darkob Član
Pridružen-a: Pon 27 Mar 2017 20:33 Prispevkov: 48 Aktiv.: 0.56 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Mar 28, 2017 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Povsem navaden alternator je. Če stari alternator ne polni dovolj dobro je verjetno odletela katera izmed diod. Na tem alternatorju so diode jasno vidne v odprtinah. Na alternatorju so vidne tudi sponke B+ (izhod na akumulator oz na + inštalacije), D+ (vzpodbuda preko kontrolne lučke) in W (izmenični izhod, ki se tipično ne uporablja, lahko pa se uporabi za obratomer). LP Darko
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3463 Aktiv.: 16.57 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Čet Mar 30, 2017 1:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom kar tukaj vprašal- menjal sem ležaj na alternatorju in zdaj ne polni več. Koliko voltov mora biti na kontaktu, kjer je gor lučka?
Lučka ves čas sveti.
_________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3158 Aktiv.: 14.23 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Čet Mar 30, 2017 2:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poglej zgornjo shemo - nekaj manj kot na izhodu. Izmeri napetost na akumulatorju. Bila naj bi okrog 14 V, ko so vrtljaji normalni
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3463 Aktiv.: 16.57 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Čet Mar 30, 2017 7:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na tistem kontaktu imam samo par mV, polni pa ne.
_________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 771 Aktiv.: 3.47 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Čet Mar 30, 2017 8:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali ti lučka sveti ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Branez Moderator
Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7768 Aktiv.: 34.98 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Čet Mar 30, 2017 8:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Klik
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3463 Aktiv.: 16.57 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Čet Mar 30, 2017 9:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
sveti
_________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3158 Aktiv.: 14.23 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pet Mar 31, 2017 8:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Ali se alternator sploh vrti?
Mogoče si naredi kratek stik na D+ liniji. Izmeri upornost napram masi.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 417 Aktiv.: 4.30 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Pet Mar 31, 2017 9:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Lučka je priklopljena na D+ in +15 (kontakt s ključem). Regulator preko pobudnega navitja potegne D+ na maso, zato lučka sveti. Ko alternator miruje regulator ob vklopu skoraj kratko sklene pobudno navitje na maso, ker želi dvigniti napetost. Novejši imajo prav zaradi tega še prikop na fazo W, da po nepotrebnem ne trošijo energije in segrevajo pobudnega navitja, ki se v mirovanju ne hladi. Ko alternator deluje se napetost na D+ dvigne, zato lučka ugasne, ker ima oba priključka skoraj na istem potencialu. Pri nekaterih reglerjih je lučka nujna da alternator sploh prične delovat.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3463 Aktiv.: 16.57 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Mar 31, 2017 5:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem vzel dol in odprl, pa sta dve fazi na statorju prekinjeni.
Sem naročil novega.
Hvala za nasvete,
lp
_________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|