|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.34 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Ned Sep 14, 2014 5:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj vse ste pa še morali predelat? Etanol E85 ni preveč prijatel z gumami za bencin.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
igo Član
Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3638 Aktiv.: 17.05
|
Objavljeno: Ned Sep 14, 2014 6:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Alex17 je napisal/a: |
Ni prepovedana. Letos se je nekaj razmišljalo v tej smeri, ker se na tak način da pridobiti nekaj Nm po celotnem območju obratov, vendar je ostalo pri ideji, ker je praktično zelo težko narediti tak sistem.
Izpuh ima temperature do 760°C in seveda mora tesniti...
|
Gremo z zadnje smeri ... in hrup zaenkrat zanemarimo ...
Ali se motorju dvigne obstoječa (beri: Akrapovičeva) krivulja navora, če se gor natakne samo 20cm dolgo cev (toliko, da plini ne ožgejo okolice), kar je primerljivo z neoviranim izpuhom v prostor s konstantnim tlakom?
Izmerite krivuljo.
Če se dvigne, pridem osebno gor, saj se načina dušenja hrupa ob neoviranem pretoku plinov ne razlaga javno po forumih ...
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazadnje urejal/a igo Ned Sep 14, 2014 7:59 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Alex17 Član
Pridružen-a: Ned 28 Feb 2010 21:46 Prispevkov: 476 Aktiv.: 2.77 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: Ned Sep 14, 2014 7:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
@kobranka
Zaradi prehoda na drugačno gorivo ni bilo posebnih težav, rezervoar je iz aluminijaste pločevine, gumijaste cevi za gorivo so ostale enake kot lani (bi moral vprašati za točen tip, oznako), filtri so enaki, črpalka je modelarska, zobniška, injektor (BOSCH EV 14) pa je primeren za bencin in etanol.
Glavna razlika je v mapi za vbrizg, ki pa se je tako ali tako morala nastaviti čisto na novo zaradi večjega cilindra. Poleg tega etanolu bolj paše "mokra" lambda (0.7 - 0.8).
Podobno je s predvžigom, poleg večje kompresije se je dalo uporabiti malo več predvžiga zaradi višjega oktanskega števila.
Še največ težav je bilo zaradi različnih mešanic E85 doma in na tekmovanjih, je bilo treba mapo vbizga popraviti za nekaj 5, 10%
Ker pa je to prvo leto z etanolom, seveda ni še vse čisto dodelano, nismo še niti bili na valjih s formulo, kjer bi izvedeli še veliko več od izkušenega tunerja.
@igo
Bom predlagal motornemu oddelku eno tako meritev, ko bo motor šel spet na zavoro.
Letos so se delale meritve s 3 različnimi premeri izpušne cevi (nekje med 35 in 45mm, govorim na pamet), najboljši je bil srednji premer.
Dugače pa je oblika cevi in vse ostalo naš dizajn, Akrapovič prispeva cevi, krivine, konuse, dušilec in si zvarimo svoj izpuh.
Oblika se pa določa na podlagi simulacij motorja in podsklopov z AVL-ovimi programi (Boost, Fire).
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Alex17 Član
Pridružen-a: Ned 28 Feb 2010 21:46 Prispevkov: 476 Aktiv.: 2.77 Kraj: Ljutomer
|
Objavljeno: Pon Sep 22, 2014 11:28 am Naslov sporočila: |
|
|
Še vedno iščemo elektronike/mehatronike...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
aly Član
Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 42.22 Kraj: Kranj - struževo
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Branez Moderator
Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7770 Aktiv.: 34.87 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Pon Avg 07, 2017 1:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še kar nadaljujejo z uspehi.
Citiram: |
Ekipa Univerze v Mariboru je dosegla zavidljive rezultate na več področjih:
– Dirkalnik je bil eden tehnično najnaprednejših
– Na predstavitvi tehničnih rešitev so dosegli 9. mesto
– V vožnji v osmico je novi voznik dosegel 6. čas
– Po moči skromen dirkalnik je v pospeševanju dosegel odlično 8. mesto
– Vzdržljivostno dirko so uspešno končali in jo odpeljali z 8. časom
– V skupnem seštevku so dosegli odlično 8. mesto
– Podjetje Mercedes AMG High Power Powertrains jim je podelilo priznanje za najboljšo vgradnjo motorja z notranjim izgorevanjem
– Voznik Alen je prejel nagrado za najboljšega voznika tekmovanja
– Na vzdržljivostni dirki je voznik Vid postavil najhitrejši krog tekmovanja in s tem rekord proge. |
Opis: |
|
Download |
Ime datoteke: |
fs_uk_2017_full-results.zip |
Velikost datoteke: |
840.06 KB |
Downloadano: |
11 krat |
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mihec Član
Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 20:10 Prispevkov: 412 Aktiv.: 1.87 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Sre Avg 09, 2017 10:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Fantje, čestitke!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|