www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Napetost altenatorja
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
barosa
Član
Član



Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28
Prispevkov: 144
Aktiv.: 0.86
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 08, 2017 9:55 am    Naslov sporočila:  Napetost altenatorja Odgovori s citatom

Spostovani,

imamo tukaj kasnega avtoelektricarja?
Imam neke vrste tezave z mojo astro H. Par let nazaj se mi je okvaril altenator, katerega je potem mi nek gospod popravil (navitje in diode se mi zdi).
Po tistem sem kmalu moral zamenjati aku. Z novim akumulatorjem imam ze nekaj casa mir, vedar so sedaj ob nizjih temperaturah tezave. Avto tezje vziga. Med "verglanjem" vse lucke utripajo. Ce napovnem aku z namenskim polnilcem je vse ok. Altenator polni okoli 13V.
Torej kateri element uravnava napetost? Se da kaj storiti da se bi napetost malenkost dvignila? Se posebej bom imel tezave sedaj ko bom pocasi webasto zalaufov.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rplink3r
Član
Član



Pridružen-a: Tor 06 Feb 2007 20:02
Prispevkov: 480
Aktiv.: 2.30
Kraj: Levec

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 08, 2017 10:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko da je pokvarjen akumulator, ali pa prvo za pregledat, če so dobri stiki na pozitivnem delu napajanja ter masi z karoserijo ter motorjem(pogosto oksidirano).

Zaradi slabih stikov je potem slabo polnejne, slab zagon, ter čudni padci napetosti, marsikaj utripa in se čudno vede zaradi nizke napetosti in nihanja le te.

_________________
"The statement below is false."
"The statement above is true."
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
cici
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 7:42
Prispevkov: 738
Aktiv.: 3.32
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 08, 2017 10:30 am    Naslov sporočila:  Re: Napetost altenatorja Odgovori s citatom

barosa je napisal/a:
Altenator polni okoli 13V.
Koliko je to: 12,8V;13V;13,2V.... 13,8V...?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
barosa
Član
Član



Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28
Prispevkov: 144
Aktiv.: 0.86
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 08, 2017 11:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot sem omenil je aku skoraj nov sedaj ko je prejšen sel v franže, in tudi nisem kupil cenenega ampak malo bolšega ( mislim da exide)
Bom preveril vse stike/mase ter jih zategnil, samo ko ga napolnim doma je vse OK potem.
Napetost pa je 13,0 - 13,1V
Ko sem meril na drugih avtomobilih je bila tudi 14V ali vec.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1561
Aktiv.: 7.03
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 08, 2017 11:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ponavadi je napetost polnenja od 13,8V do 14,4V. 13V je malo prenizko.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
s59ma
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31
Prispevkov: 626
Aktiv.: 3.19
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Sre Nov 08, 2017 12:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prazen accu ima napetost 10,8-12V.
Napetost polnega akumulatorja v "standby-u" (kar nekaj ur po polnjenju) je cca 12,6V.
Med polnjenjem je napetost cca 13,8-14,0V, po polnjenju bo napetost polnega akumulatorja zelo počasi padala proti 12,6V.

Napetost polnjenja diktira regulator, ki je na alternatorju (zraven krtačk). Ali ti alternator pravilno polni akumulator, lahko preveriš z V-metrom. Najprej pomeriš "standby" napetost akumulatorja, nato štartaš avto in pri 2/3 plina pomeriš napetost. Napetost mora biti višja!
Če je akku dober (=ima majhno notranjo upornost), bo napetost ob polnjenju počasi lezla proti 13,8V. Akumulator sicer lahko preveriš z meritvijo napetosti neobremenjenega in pod bremenom (s porabo ranga 100A). Če se mu je notranja upornost povečala, bo ob veliki porabi močno padla napetost na sponkah.

_________________
Na napakah se učimo (pametni se na tujih).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
barosa
Član
Član



Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28
Prispevkov: 144
Aktiv.: 0.86
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 10, 2017 7:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Update: meril sem napetost poljenja pri kanguju in je bila 14,5V.

Zapeljal sem se v prodajalno akumulatorjev ker vem da imajo tester za preverjanje "življenja" v baterijah. Gospod je povedal da je konec z njim in da bo ob prvem mrazu počepnil.

Ni mi jasno zakaj moram menjavati akumulatorje na max tri leta, med tem ko je v corsi zdrzal 7 let (napetost 14,5V).

Sedaj ne vem ali imam nesrečo z temi baterijami, ali pa je napaka kasna na elektriki vozila. Trenutno je notri znamka exide, je to slab? Priporocate drugo znamko?

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s59ma
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31
Prispevkov: 626
Aktiv.: 3.19
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 10, 2017 8:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po mojih izkušnjah - kar je nad 14V, gre v "kuhanje" oziroma elektrolizo vode, posledično bo počasi v akumulatorju zmanjkalo vode. "Maintenance free" akumulator bo za odpis...

S kakšnim testerjem ti je preverjal akumulator??? Preveriti ti mora pod bremenom, le na ta način se lahko vidi, ali ima akumulator majhno notranjo upornost, ali pa se mu je notranja upornost že povečala. Takšni z visoko notranjo upornostjo bodo ob slabših pogojih (nizka temperatura!) zelo hitro obnemogli, oziroma ne bodo zmogli potrebnega toka za štarter, pri dizlu pa dodatno še za ogrevalne svečke...

Predvidevam, da imajo v prodajalni accujev tester, ki kar največkrat (ali vedno!) pove, da je akumulator že goden za zamenjavo. Takšnega se jim splača imeti Wink

_________________
Na napakah se učimo (pametni se na tujih).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
barosa
Član
Član



Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28
Prispevkov: 144
Aktiv.: 0.86
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 10, 2017 9:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi jaz sem pomislil najprej na te marketinške poteze, da je kar vsak za zamenjavo pri njih. Tester je zame kot za nepoznavalca zgledal ok.

Torej ce prav razumem lahko sam izmerim napetos med "verglanjem" (velik porabnik) in spremljam zraven napetost.
Koliko je tista kritična meja pod katero ne sme pasti? 10V?

Ne vem kje drugje lahko bi se dobil test akumulatorja da je neodvisen. Ker tile prodajalci bodo mi vsi zeleli prodati nekaj.
Ima ga en mojster ki pride nam v fermo ponavadi kaj popravljat, samo ga zdej ne bo 2 tedna. Jaz pa se bojim da bo drug teden ze konec lusnega ko pride mraz.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
baresi
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Jun 2005 19:14
Prispevkov: 667
Aktiv.: 3.00
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 10, 2017 2:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekje sem prebral da mora biti napetost alternatorja, (regulatorja), za astro h 14,2 V. Pri polni obremenitvi,(vklopljeni vsi porabniki v avtu), napetost ne sme pasti pod 13,7 V. Mislim da je nekaj narobe s tvojim alternatorjem in/ali regulatorjem.
_________________
lp
baresi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
barosa
Član
Član



Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28
Prispevkov: 144
Aktiv.: 0.86
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 10, 2017 4:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Potem takem bo potrebreno narediti se par meritev, in ce je napetost ne gre kaj veliko cez 13V, je treba napako odpraviti.

Regulator se da kako predelati/zamenjati ali je potrebno zamenjati cel altenator?

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kose19
Član
Član



Pridružen-a: Sre 02 Mar 2005 19:37
Prispevkov: 1228
Aktiv.: 5.53
Kraj: okolica Kobarida

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 10, 2017 6:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Alternator se da obnoviti. Navadno se zamenja (če je zanič) diodna plošča, ščetke, po potrebi kolektor in ležaje. Kak avtoelektrikar ti to naredi za cca 100€.
_________________
- Absens, carens -
- Tisti, ki ga ni, bo prikrajšan -
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
barosa
Član
Član



Pridružen-a: Ned 18 Jul 2010 23:28
Prispevkov: 144
Aktiv.: 0.86
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 10, 2017 7:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kose19 je napisal/a:
Alternator se da obnoviti. Navadno se zamenja (če je zanič) diodna plošča, ščetke, po potrebi kolektor in ležaje. Kak avtoelektrikar ti to naredi za cca 100€.

Tocno to mi je naredil nek elektricar po tem ko je sel altenator rakom zvizgat (zamenjal navitje in diode 120€).
In od takrat naprej je situacija taka kot je.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
baresi
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Jun 2005 19:14
Prispevkov: 667
Aktiv.: 3.00
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 10, 2017 9:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

A ne pride novi 130 do 140 evrov?
_________________
lp
baresi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4045
Aktiv.: 18.22
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 11, 2017 5:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Alternator se da obnoviti. Navadno se zamenja (če je zanič) diodna plošča, ščetke, po potrebi kolektor in ležaje. Kak avtoelektrikar ti to naredi za cca 100€.


alternator nima kolektorja ampak ''slip rings'' ali drsna obroča


pri renaultu daš noter starega in vzameš obnovljenega ki je praktično nov , sicer

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2380057.m570.l1313.TR1.TRC0.A0.H0.Xlichtmachine.TRS0&_nkw=lichtmachine&_sacat=0
_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 47 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group