www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Ford Focus Mk1 ventilator hladilnika

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6540
Aktiv.: 29.45
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 28, 2018 5:25 pm    Naslov sporočila:  Ford Focus Mk1 ventilator hladilnika Odgovori s citatom

Ima mogoče kdo dostop do sheme vezave ventilatorja hladilnika za omenjeno kripo? Ne prižge se klima, sumim pa, da je povezano tudi s hlajenjem (ventilatorjem) motorja.

Zanima me še, kakšni so podatki upora, montiranega ob ventilatorju?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ecobra
Član
Član



Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16
Prispevkov: 310
Aktiv.: 2.61
Kraj: Radeče

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 28, 2018 8:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče si lahko pomagaš z workshop manuals za forda.
l.p.

_________________
Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pajo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50
Prispevkov: 687
Aktiv.: 3.09

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 28, 2018 10:30 pm    Naslov sporočila:  Re: Ford Focus Mk1 ventilator hladilnika Odgovori s citatom

frenki je napisal/a:
Ima mogoče kdo dostop do sheme vezave ventilatorja hladilnika za omenjeno kripo? Ne prižge se klima, sumim pa, da je povezano tudi s hlajenjem (ventilatorjem) motorja.

Zanima me še, kakšni so podatki upora, montiranega ob ventilatorju?


Kaj pa plin v klimatski?
Meni je spustilo tesnilo na kompresorju in ko pade tlak, se klima ne vklopi iz "varnostnih" razlogov. Sem dvakrat polnil. Nekaj dni je delovalo, potem pa mrk. Kompresorja nisem menjaval. Glede na letnik avta Speak to the hand, se mi ne izplača.

_________________
Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
DusanK
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46
Prispevkov: 1735
Aktiv.: 12.55
Kraj: Medvode - med vodami

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 28, 2018 11:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če si mislil "upor" rdeče obkrožen element, potem je to, vsaj glede na kup slik na netu, termična varovalka, po vsej verjetnosti zaporedno vezana z žično spiralo (uporom?).
Mogoče je ta celotna kletka v shemi kot R27-engine cooling fan resistor.
(Sliko bo treba s Ctrl+(+) ali miškin kolešček, povečati).
vir



thermal_fuse_mk1.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  54.58 KB
 Pogledana:  3 krat

thermal_fuse_mk1.jpg



_________________
Največji čar - električar
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6540
Aktiv.: 29.45
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 29, 2018 3:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

DusanK je napisal/a:
Če si mislil "upor" rdeče obkrožen element, potem je to, vsaj glede na kup slik na netu, termična varovalka, po vsej verjetnosti zaporedno vezana z žično spiralo (uporom?).
Mogoče je ta celotna kletka v shemi kot R27-engine cooling fan resistor.

Dušan hvala za tole. Mislil sem sicer na celotno kletko, ampak vezava je taka, kot si napisal. Termična varovalka je bila prekinjena. Tole sem sicer spravil skupaj, ampak problem še vedno ostaja. Ne glede na temperaturo ne dobim vklopa releja (niti K45, niti K46). Sumil bi B135 (Cylinder-head temperature sensor) ampak kazalec za temperaturo na instrumentni plošči pa kaže (?) verjetno vsaj približno pravo temperaturo.

Btw. Uspel sem dobiti nekoliko čitljivejše sheme (... če bo še kdo rabil ...)



Focus.pdf
 Opis:
Focus sheme

Download
 Ime datoteke:  Focus.pdf
 Velikost datoteke:  8.07 MB
 Downloadano:  15 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
DusanK
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46
Prispevkov: 1735
Aktiv.: 12.55
Kraj: Medvode - med vodami

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 29, 2018 10:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poglej, če so varovalke ok in seveda sam rele. Če je kje kak podoben ga medsebojno zamenjaj.
Glede na youtube filmčke nastradajo kontakti, rele, varovalka...

_________________
Največji čar - električar
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilnev77
Član
Član



Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09
Prispevkov: 114
Aktiv.: 0.66
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 30, 2018 8:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na ceveh klime bi mogla biti dva presostata.

En 2 pinski je varovalni za nizki tlak, ,torej v stiku če je dovolj plina (najbrž na debeli aluminijasti cevi).

Drugi 4 pinski pa je varovalni za visoke tlake plina- (pin 1-4 v stiku do 32 bar)

Če to deluje potem bi mogel rele prižgati kompresor.

Na drugem presostatu pa pina 2-3 prižigata ventilator visoke hitrosti (16 bar)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6540
Aktiv.: 29.45
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 01, 2018 8:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dušan, varovalke in releji so kot kaže OK.

Bo treba kar po vrsti. Zdaj bi mi pa en delujoč OBD vmesnik prav prišel (tisto, kar sem dobil od kitajcev je za comp3 ). Tisto termo varovalko sem saniral, je pa naslednji na vrsti CHT senzor (ohmmeter pokaže odprte sponke).

Potem pa dalje ... dokler hlajenje in temperatura ne bo OK se po moje nima smisla ukvarjati s klimo.



Focus_CHT_sensor.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  118.67 KB
 Pogledana:  1 krat

Focus_CHT_sensor.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ecobra
Član
Član



Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16
Prispevkov: 310
Aktiv.: 2.61
Kraj: Radeče

PrispevekObjavljeno: Tor Maj 01, 2018 9:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sicer nimam Forda je pa letnik 2001 in mi je pregnila žica med krmilnikom klime in relejem ventilatorja motorja, zato posledično se ni vklopil kompresor. Originalna in kitajska diagnostika pa nista pokazali napake tako, da tudi diagnostično orodje ni vsemogoče. Zadevo sem rešil z novo žico od požarne stene do "klima" releja. Sem pa imel srečo, da se je to dogajalo v pomladanskem času in sem imel čas raziskovati.
l.p.

_________________
Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6540
Aktiv.: 29.45
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 03, 2018 12:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole s hlajenjem motorja je rešeno. Po menjavi senzorja se ventilator vklaplja po pričakovanjih.

Zdaj pa nad klimo ... ampak najprej prebrat kode napak iz ECU-ja.



CHT_sensor_3.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  118.82 KB
 Pogledana:  0 krat

CHT_sensor_3.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ecobra
Član
Član



Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16
Prispevkov: 310
Aktiv.: 2.61
Kraj: Radeče

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 03, 2018 1:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kot mi je znano ECU ne nadzira klime, njo namreč nadzira HVAC ali Comfort modul. Kod iz ostalih modulov ne boš mogel prebrati z raznimi generičnimi OBD kot so ELM, ker z njimi lahko dosežeš samo ECU. Mogoče boš lahko prebral kode z univerzalnim Delphijem (autocom) ali pa oruginal ford VCM vmesnikom.
l.p.

_________________
Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nevednez
Član
Član



Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36
Prispevkov: 226
Aktiv.: 1.02
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 04, 2018 11:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Delphi oz. avtocom (ali wurth) ali bi se moral kar dobro razumeti z focusom tega letnika in bi moral brez težav prebrati napake.

klima je ročna ali avtomatska?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group