|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
clownfish Član
Pridružen-a: Pet 05 Avg 2005 13:05 Prispevkov: 764 Aktiv.: 3.43 Kraj: Povir / Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2018 3:24 pm Naslov sporočila: Citroen Xara - Kabli med karoserijo in vrati |
|
|
Vsi vemo, da se tile kabli kar pregibajo in potem je samo vprašanje časa kdaj kakšen od teh kablov odpove. Takrat je treba iz tega šopa kablov najti pravi prekinjen kabel in ga zamenjat oz spet spojiti.
Če snamem vrata (Citroen Xara) ima tale kabel na strani vrat velik konektor na strani avta pa so kabli v šopu v gumijasti cevi z konektorjem na koncu.
Pa me zanima kako sneti to gumo brez, da bi snemal vsak kabel iz konektorja
Ti kabli so sicer speljani v nek BSI modul pri motorju. je pa kar trda guma in ko jo malo stisnem se ne vidi kaj dosti kablov - glej sliko.
Vsaj mislim si da če bi uspel sneti to gumo (brez da bi jo razrezal) bi lahko že na otip ugotovil kje je kakšen kabel stisnjen in prekinjen. Hudič je v tem da je prekinjen a sem ter tja v nekem položaju pa še vedno deluje.
V bistvu zvočniki v vratih delajo, prav tako pomik slekla le centralno zaklepanje javlja kot da vrata niso zaprta.
Sem si pred časom kupil tisto signal injektor napravo a ker so kabli v šopu je stvar skorajda neuporabna.
Torej kako se tega lotiti?
Vem, da bi šlo tako, da bi snel celotno armaturo da pridem do kablov zadaj s strani kjer ti pridejo v karoserijo a to je ogromno dela kar pa tudi še nisem počel.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
130.01 KB |
Pogledana: |
18 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
joztom Član
Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42 Prispevkov: 273 Aktiv.: 3.47 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 07, 2018 7:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
V Žiri k Binetu na odpad.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ecobra Član
Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 311 Aktiv.: 2.60 Kraj: Radeče
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2018 7:01 am Naslov sporočila: |
|
|
Poštukaj z izoliranim tulcem, za nekaj časa bo mogoče dalj kot avtek.
l.p.
_________________ Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RobiStrom Član
Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00 Prispevkov: 210 Aktiv.: 1.88 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Maj 08, 2018 9:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Poskusi, če se sname guma tudi na karoserijski strani (kvadrat...) in morda jo lahko bolj umakneš. Potem pa primeš vsako žico posebej pri konektorju in za krivino, potegneš narazen malo močneje, če je pretrgana se bo izolacija raztegnila/pretrgala. Potem pa " štukanje", cin, bužirke, izolir trak itd.
_________________ LP Robi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sg1 Član
Pridružen-a: Sre 14 Avg 2013 9:28 Prispevkov: 198 Aktiv.: 1.52 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Maj 11, 2018 2:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
A si prepričan, da je kabel prekinjen ? Jaz sem imel pri passatu enake simptome (delali zvočniki in stekla, detekcija zapiranja vrat pa ne).
Pa je bil problem v mikrostikalu v ključavnici ne v kablu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nevednez Član
Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 1.01 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Pon Maj 14, 2018 12:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
sg1 je napisal/a: |
A si prepričan, da je kabel prekinjen ? Jaz sem imel pri passatu enake simptome (delali zvočniki in stekla, detekcija zapiranja vrat pa ne).
Pa je bil problem v mikrostikalu v ključavnici ne v kablu. |
to težavo imajo vsi avti VAG letnika, pri citroenu pa je najverjetneje res težava v povezavi med vrati in karoserijo. Ali pa v BSI enoti (redkeje).
Za ''*večno'' rešitev je potrebno menjati kabel od konektroja skozi manšeto in ga poštukati na delu, ki se kabel ne premika.
Štukanje kabla v manšeti (na mestu kjer je pretrgan) je kratkega veka (pri citroenu sploh, ker je manšeta majhna in že nabito polna z kabli, ki se pri odpiranju vrat niti premakniti ne morejo, napeljana pa tudi ni najbolj posrečeno - drugi avti imajo to bolje rešeno in ne prihaja tako pogosto do poškodb)
* - mišljeno tako, da preživi še preostalo življensko dobo avtomobila
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
clownfish Član
Pridružen-a: Pet 05 Avg 2005 13:05 Prispevkov: 764 Aktiv.: 3.43 Kraj: Povir / Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2018 1:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
nevednez je napisal/a: |
pri citroenu pa je najverjetneje res težava v povezavi med vrati in karoserijo. Ali pa v BSI enoti (redkeje).
Za ''*večno'' rešitev je potrebno menjati kabel od konektroja skozi manšeto in ga poštukati na delu, ki se kabel ne premika.
Štukanje kabla v manšeti (na mestu kjer je pretrgan) je kratkega veka (pri citroenu sploh, ker je manšeta majhna in že nabito polna z kabli, ki se pri odpiranju vrat niti premakniti ne morejo, napeljana pa tudi ni najbolj posrečeno |
Ja saj točno to mislim.
Sam dostop do teh kablov v notranjosti avtomobila kjer so ti kabli "pri miru" je kompliciran in težak, sama manšeta je že sedaj majhna za toliko kablov itn..
Prav zato me zanima najbolj učinkovita in zanesljiva rešitev tega problema.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 76 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|