|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
grega09 Član
Pridružen-a: Pet 24 Okt 2014 11:17 Prispevkov: 392 Aktiv.: 3.39
|
Objavljeno: Čet Maj 17, 2018 4:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sicer ne vidim od blizu situacije na sliki (nisem dovolj aktiven član foruma ), vendar sem jaz tudi že imel to situacijo, ko mi je ob naletu noža na oviro zablokiralo motor in je vetrnica zaradi vztrajnosti prestrigla moznik in jo je zamaknilo glede na gred. Bolje to kot pa uničena gred. Večinoma jo to reši, vedno pa ne.
Preveri pa še nosilec noža. Je iz aluminija in ima poleg luknje za vijak tudi dva varovalna čepa, ki jih nož ponavadi prestriže pri takšni veliki sunkoviti trenutni obremenitvi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Profesor Einstein Član
Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1423 Aktiv.: 6.65 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Čet Maj 17, 2018 5:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
A bi kdo vedel za brigs 3,5 classic če je tam tudi možen zamik saj nima prave moči.
lp. _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
transalp Član
Pridružen-a: Čet 31 Maj 2012 7:08 Prispevkov: 334 Aktiv.: 2.31 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Pet Maj 18, 2018 8:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Zvito motorno gred kosilnice je moč poravnati, za kar obstajajo tudi posebna orodja - klik:
Google iskanje: "Lawn mower shaft straightening tool"
Orodje sicer ni poceni, bi se ga pa dalo narediti tudi doma. Sicer ga imajo večji servisi vrtne mehanizacije. Če prineseš demontiran motor, za ravnanje gredi računajo okrog 30 evrov. _________________ Življenje je spolno prenosljiva bolezen s stoodstotno smrtnostjo.
Rodimo se goli, mokri in lačni. Nato gre na slabše.
Ko sem začel, nisem imel ničesar. Večino tega imam še danes. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
transalp Član
Pridružen-a: Čet 31 Maj 2012 7:08 Prispevkov: 334 Aktiv.: 2.31 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Pet Maj 18, 2018 8:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Profesor Einstein je napisal/a: |
A bi kdo vedel za brigs 3,5 classic če je tam tudi možen zamik saj nima prave moči.
lp. |
Je. Na tovrstne težave sem naletel tako na Briggs & Stratton kot tudi Tecumseh motorjih. Na nekem vrtnem prekopalniku je ob zamiku celo počila jeklena puša v vztrajniku. _________________ Življenje je spolno prenosljiva bolezen s stoodstotno smrtnostjo.
Rodimo se goli, mokri in lačni. Nato gre na slabše.
Ko sem začel, nisem imel ničesar. Večino tega imam še danes. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
v.j. Član
Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47 Prispevkov: 1336 Aktiv.: 11.94 Kraj: Veldes
|
Objavljeno: Pet Maj 18, 2018 8:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Jaz motorja še nisem razdrl, niti pogledal zgoraj, če je zamaknilo vetrnico, oziroma vztrajnik. Edino kar sem naredil, sem vzel motor dol iz podvozja in šel ravnat gred na veliko stružnico k prijatelju. Gred sem vpel v glavo, motor sem navrl s suportom, ki sem ga prislonil na vztrajnik (vetrnico). Zravnal sem kar v redu, vendar še vedno malce opleta. Ker je bila gred močno ukrivljena, je začelo puščati olje pri semeringu. Sklepam, da je gred ukrivilo precej globoko noter v drsni ležaj. Verjetno je gred zvilo tudi torzijsko, ker je motor ustavilo v trenutku. V vsakem primeru bo treba razdreti motor, tudi če menjam gred. No, ko bo razdrto, bom videl kakšna je škoda in kje vse je mogoče še storjena škoda. Gred lahko potem tudi vstavim v stružnico in premerim kje in kako je ukrivljeno. Precej možnosti je, da je torzijsko zvito notri v motorju pri utežeh, to pa ne vem če bo kdo znal poravnati, bo najbrž cenejša nova gred in zanesljivo dobra. Gre za B&S clasic 3.5 motor, spomladi vžgal z enim potegom, zato mi ga je škoda, ker tako dobro deluje, oziroma je deloval. Podvozje je bilo zgonjeno, vendar sem naredil precej ojačav in predelav, zato je sedaj zelo stabilno, ima preprosto hitro nastavitev višine za vsako kolo posebej. Fajn kosilnica, zato bi jo rad usposobil nazaj. Trenutno uporabljam rezervno, sestavljeno iz delov.
Manjše ukrivljenosti gredi je možno poravnati z namenskim orodjem ali kar na stružnici. Na stružnici sem uspešno poravnal gredi treh kosilnic, ker ukrivljenost ni bila tako huda. _________________ Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3468 Aktiv.: 16.53 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Maj 18, 2018 10:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je zvilo gred in kajla ni več na pravem mestu, nastavi magnet, kot bi naj bil in to brez kajle. Zategni in bo delalo _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
twom Član
Pridružen-a: Ned 26 Okt 2003 0:37 Prispevkov: 868 Aktiv.: 3.89 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Maj 19, 2018 10:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno bo vzrok v zamiku vetrnice. Glede na najvišji položaj bata je vetrnica zamaknjena za celo širino vžigalne tuljave (naprej v smeri vrtenja).
Zdaj rabim samo še sneti vetrnico..., kako?
Kakšen je pravilni kot vžiga? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pajo Član
Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 3.08
|
Objavljeno: Ned Maj 20, 2018 10:24 am Naslov sporočila: |
|
|
peter_nn je napisal/a: |
Zdaj rabim samo še sneti vetrnico..., kako?
|
Iz slike ni razvidno, ali je v tistih treh luknjah zamaknjenih za 120° vrezan navoj ali ne.
Če navojev ni, bi jih vrezal na ustrezno dimenzijo vijaka (ker gre za aluminij, ne bi smel biti problem).
Nato bi v naslednjem koraku naredil okrogel kovinski (po občutku debel vsaj 6-8 mm) disk-podložko, ki bi nalegal na tiste tri dvignjene distančnike, prav tako zamaknjene za 120°. Izvrtal luknje za tri prej omenjene luknje in os motorja, nato pa ta "disk" pritrdil na ohišje. Disk je naj čimbolj simetričen glede na os motorja.
S pomočjo abcigerja bi pa potem snel vetrnico.
Ko snemaš vetrnico z abcigerjem, bodi pazljiv, da ko stisne vijak na abcigerju in vetrnica ne popusti, je treba abciger s kladivom previdno "tepst po glavi". Po vsakem udarcu malo pritegneš vijak. To počneš tako dolgo, dokler se vetrnica ne spusti iz osi.
Pri privijanju vijaka na abcigerju bodi previden in delaj z občutkom. Ko čutiš, da bi lahko kaj šlo kaj narobe (upogibanje diska, nevarnost, da ftrga vijake,...), ga udari po glavi.
Glede na to, da ima vetrnica tri luknje, bi bil bolj primeren abciger s tremi kraki. Ne bi pa smel biti problem samo z dvema krakoma.
Tukaj je še en posnetek uporabe abcigerja. Tip rabi mašinco namesto ključa in kladiva . _________________ Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 74 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|