|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
borzon Član
Pridružen-a: Čet 17 Sep 2015 23:14 Prispevkov: 150 Aktiv.: 1.43 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2018 12:15 am Naslov sporočila: Nov instrument Fluke ima zmaknjen ekran... Kaj narediti |
|
|
Pozdravljeni,
Kupil sem nov industrijski merilni instrument Fluke v cenovnem rangu (500 do 1000 eur). Po prihodu domov, sem opazil, da ima ta merilni instrument malce zmaknjen ekran oziroma displej. Instrument sicer na prvi pogled ni nič poškodoan ali da bi bile na njem očitne vidne poškodbe, le displej, ko ga postaviš na ravno površino je videt, da je malce izven levela. Z drugimi bededami, leva stran displeja je cca 1mm višja kot desna (opazi se s prostim očesom).
Zanima me kaj narediti? A je ta instrumetn zdrav za zamenjavo ali se to mogoče "redno dogaja"? A ste kdaj imeli podobno situacijo?
hvala za nasvete
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
joztom Član
Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42 Prispevkov: 272 Aktiv.: 3.47 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2018 12:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj sploh sprašuješ, za tak denar mora biti brezhiben. Jaz sem svoj Fluke kupil na Kitajskem in je brezhiben, tudi primerjava z enakim službenim je dala identične meritve.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5333 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Ned Jun 17, 2018 7:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Kje si kupil? Jaz bi nesel nazaj definitivno ... Oz zelel videti se enega identicnega za primerjavo.
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
backbiter17 Član
Pridružen-a: Ned 11 Maj 2008 15:02 Prispevkov: 64 Aktiv.: 0.33 Kraj: LJ in okolica
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2018 7:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Fluke ima neko doživljensko garancijo, vrni v servis
lp,A
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
borzon Član
Pridružen-a: Čet 17 Sep 2015 23:14 Prispevkov: 150 Aktiv.: 1.43 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2018 11:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Vsem se iskreno zahvaljujem za vaše nasvete, ki so samo potrdili moje domneve.
V bistvu bom zahteval novega, ker z instrumentom ni bila izvedena še niti ena meritev. Meruitev nisem izjahal ravno iz razloga morebitnega vračila.
Hvala še 1x.
P.S.
Nekateri ste me preko zasebnih sporočil spraševali v katerem podjetju sem dotični instrument kupil. Odločil sem se, da tega podatka "še" ne posredujem, ker hočem biti "fer" in omogočiti prodajalcu, da odpravi nastalo težavo in njihovo napako. V kolikor pa bodo kakršnekoli komplikacije v zvezi s tem, bom javno objavil na forumu ime podjetja in naslov.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2541 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2018 4:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
To se lahko zgodi kjerkoli, pri katerikoli znamki. Nadzor kakovosti je očitno spregledal napako ali pa je ocenil, da ni smiselno popravilo.
Ne samo, da firma mora to napako odpraviti po zakonu, tudi spodobi se, da jo odpravi. Sem 100 %, da ne bodo komplicirali. Mirno lahko poveš, kje si to kupil, ne bo podjetje nič očrnjeno zaradi tega. Sicer pa ni veliko prodajalcev, tako, da lahko že sklepamo, kje si kupil.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
twom Član
Pridružen-a: Ned 26 Okt 2003 0:37 Prispevkov: 868 Aktiv.: 3.90 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jun 18, 2018 6:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
qwertz je napisal/a: |
To se lahko zgodi kjerkoli, pri katerikoli znamki. Nadzor kakovosti je očitno spregledal napako ali pa je ocenil, da ni smiselno popravilo.
Ne samo, da firma mora to napako odpraviti po zakonu, tudi spodobi se, da jo odpravi. Sem 100 %, da ne bodo komplicirali. Mirno lahko poveš, kje si to kupil, ne bo podjetje nič očrnjeno zaradi tega. Sicer pa ni veliko prodajalcev, tako, da lahko že sklepamo, kje si kupil. |
Nekaterim prodajalcem se to dogaja pri vsaki robi, ker prodajajo 2. klaso, ali celo izmet. Pardon, pri vsaki res ne, verjetno ne morejo dobiti vsega v škart kvaliteti in je kaj tudi brezhibnega.
Sem za prvo plačo kopil Hameg osciloskop pri zastopniku, imej je napako (baje en čip vstavljen mimo), dali so mi drugega, prav tako z (drugačno) napako (kot mulec ga nisem nesel nazaj in jim ga vrgel v obraz). Ta osciloskop imam po 25 letih še vedno pri sebi.
Izdelek se nese nazaj (in če komplicirajo, se uveljavlja stvarna napaka z vrnitvijo kupnine). Če obstaja alternativa za nakup, vzameš denar, in greš tja kjer te bolj cenijo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5333 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Tor Jun 19, 2018 7:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Micom ali pa Belmet, saj prav velike izbire ni!
Imam pa pri obeh dobre izkusnje, tako da bodo po mojem uredili bp.
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
napetost Član
Pridružen-a: Pet 29 Dec 2006 19:52 Prispevkov: 884 Aktiv.: 4.20 Kraj: koroška
|
Objavljeno: Tor Jun 19, 2018 10:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Pa tudi fotografijo instrumenta za napako bi lahko prilepil, da še ostali vidimo ..
_________________ lp
Janez1322@gmail.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
borzon Član
Pridružen-a: Čet 17 Sep 2015 23:14 Prispevkov: 150 Aktiv.: 1.43 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Tor Jun 19, 2018 5:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
V prilogi objavljam sliko instrumenta...
Sicer pa sem malo šel gledat slike po internetu in ima kar nekaj tovrstnih instrumentov zamaknjen ekran ...
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.64 MB |
Pogledana: |
56 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2541 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Tor Jun 19, 2018 10:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imaš več možnosti.
Lahko ga dajo popravit.
Lahko zahtevaš novega.
Lahko zahtevaš vračilo denarja, v celoti in vrneš multimeter ali pa samo delno, v skladu z dogovorom in z resnostjo napake.
Te možnosti imaš, sedaj se pa odloči, kaj boš zahteval, kontaktiraj prodajalca in boste rešili problem po tvojih željah.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DusanK Član
Pridružen-a: Pon 19 Nov 2012 23:46 Prispevkov: 1747 Aktiv.: 12.57 Kraj: Medvode - med vodami
|
Objavljeno: Sre Jun 20, 2018 7:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Če napaka na vpliva na funkcijske lastnosti izdelka in seveda, če s to napako lahko živiš (jaz lahko), potem se v izogib uveljavitve stvarne napake in v win:win situacijo obeh strani, raje zdilaj za popust ali dobropis za recimo 10%.
Drugače si lahko min. 8 dni brez inštrumenta (v tem času ti mora prodajalec vsaj odgovoriti ali upošteva stvarno napako ali ne ali seveda več dni in za=bancija naprej, če proizvajalec ne prizna napake),... kup živcev, časa in pisanja.
Zgolj predlog.
p.s.
popravek iz 45 dni na 8 dni (reklamacija:stvarna napaka)
_________________ Največji čar - električar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2541 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sre Jun 20, 2018 8:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Najprej naj vpraša, kakšen popust mu dajo, če se bo odločil ta to možnost. Ker lahko da mu ponudijo višjo vsoto, kot je sam imel v mislih.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 69 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|