Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
romascenko Član
Pridružen-a: Čet 31 Maj 2018 14:20 Prispevkov: 140 Aktiv.: 1.95 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 08, 2018 9:24 am Naslov sporočila: Prius baterija |
|
|
Zaradi svoje napake sem ostal brez garancije za baterijo svojega Priusa... Zanima me ali obstaja kakšen majster ,ki bi ga zanimala zamenjava dveh celic v bateriji? Avto sicer dela normalno vendar mi meče napako na dashboard kar mi gre zelo na jetra Težava je v 2 celicah med katerima je napetostna razlika malce večja kot 0.3V dovoljena pa je 0.3V Ja obstaja opcija ,da bi z OBD brisal to napako ko se pojavi (pojavi se lahko danes pa en mesec potem nič ali pa dva dni zapored) pa se mi ne da. Torej če koga interesira kako zadeva zgleda oz se popravi po možnosti že ima kakšno izkušnjo sem voljen dat svoj avto kot poskusnega zajčka Dve obnovljeni celici bi nabavil prek ebaya... Torej za več info sem na voljo Gre pa za Prius 3 generacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RobiStrom Član
Pridružen-a: Ned 01 Mar 2015 22:00 Prispevkov: 210 Aktiv.: 1.89 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 08, 2018 10:41 am Naslov sporočila: |
|
|
Na youtubu je posnetek kako zamenjati baterije: Link .
Če kaj pomaga... _________________ LP Robi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
romascenko Član
Pridružen-a: Čet 31 Maj 2018 14:20 Prispevkov: 140 Aktiv.: 1.95 Kraj: ljubljana
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2544 Aktiv.: 13.15 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Čet Nov 08, 2018 5:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj si izgubil garancijo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
romascenko Član
Pridružen-a: Čet 31 Maj 2018 14:20 Prispevkov: 140 Aktiv.: 1.95 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 08, 2018 7:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsako leto imam servis v 7 mesecu ker sem delal cca 12 do 14kkm.. letos sem zamenjal službo in delal rahlo daljšo relacijo kar se je poznalo 3kkm ko sem prišel na servis. Na servisu so naredili servis in test hibridne baterije vse je blo ok.. evo en mesec nazaj mi je vrglo omenjeno napako in po cca 1 mesecu sem dobil odgovor da garancija ne velja ker sem naredil presegel 3kkm servisni interval moja krivda seveda ampak grenak priokus glede na to da baterija nima nič s št km... V glavnem če bi servis naredil pravočasno potem bi mi jo menjali garancijsko - lahko si misliš kaj si mislim
Kar je pa sploh čudno (tudi Toyoti) je to da avto dela tudi v hibridnem načinu kar naj ne bi v primeru ko se pojavi takšna napaka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2544 Aktiv.: 13.15 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Čet Nov 08, 2018 8:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
To nima veze z garancijo. To so si preprosto izmislili. Skratka, jaz ne bi obupal, pač pa ponovno zahteval garancijsko popravilo oz. zamenajvo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Čet Nov 08, 2018 8:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Standardno brisanje napake preko OBDja ni mogoče? Baterijo lahko načeloma razstaviš in celice ročno "zbalansiraš" je pa vprašanje, koliko časa bo to držalo, ker je verjetno ena celica slaba.
Bi pa vsekakor šel na servis in naredil kažin v smislu "nikoli več Toyote in k vam na servis" in verjamem, da bi se dalo kaj dogovorit ... _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
romascenko Član
Pridružen-a: Čet 31 Maj 2018 14:20 Prispevkov: 140 Aktiv.: 1.95 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 08, 2018 8:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal ne bo šlo čez garancijo.. ja med celico 9 in 10 je vec kot 0.3V razlike. Z OBD so mi izbrisali napako in po dobrem mesecu mi jo je spet vrglo ven. To vpitje in delanje kažina ne pomaga...
Zato pa bom kupil 2 obnovljeni celici in ju zamenal.. pa bomo vidli kaj bo. Zato pa sprašujem če koga to veseli ali ima kakšne izkušnje da se lahko pridruzi pri projektu
Je pa 100% bullshit da garancije ni ker sem presegel servisni interval pri meni 165kkm... a ce bi pa prej naredil to st km bi tudi crknila baterija-seveda ne |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sg1 Član
Pridružen-a: Sre 14 Avg 2013 9:28 Prispevkov: 198 Aktiv.: 1.52 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2018 12:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Po temle sem samo še bolj prepričan, da so hibridi eno samo sr...
Glede odnosa Toyote in njene pregovorne zanesljivosti bi bil pa tudi že skrajni čas, da se ta mit razbije. Poznam še hujši primer - dizel motor dobesedno razpadel navznoter po manj kot 10 kkm. Še dobro, da v tem času še niti prvi servis ni na vrsti, drugače bi bil še večji problem z uveljavljanjem garancije kot je bil... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sg1 Član
Pridružen-a: Sre 14 Avg 2013 9:28 Prispevkov: 198 Aktiv.: 1.52 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Nov 15, 2018 12:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Po temle sem samo še bolj prepričan, da so hibridi eno samo sr... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Pet Nov 16, 2018 8:22 am Naslov sporočila: |
|
|
IMHO napacno prepricanje!
Ampak vsakomur svoje!
Lp, G _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
romascenko Član
Pridružen-a: Čet 31 Maj 2018 14:20 Prispevkov: 140 Aktiv.: 1.95 Kraj: ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 16, 2018 12:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz nebom rekel da je toyota slaba ravno nasprotno ampak ta moj primer je dejansko moja krivda ,ce bi prisel pravocasno na servis bi bilo vse ok. Me pa moti to ,da ne znajo stopit malo na mojo stran v tem primeru... no ni še odločeno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
eldi2011 Član
Pridružen-a: Pon 29 Sep 2014 15:55 Prispevkov: 257 Aktiv.: 2.21
|
Objavljeno: Pet Nov 16, 2018 1:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsak priklop testerja (brez interneta ne gre) na uradnem servisu je registriran v sami tovarni. Dostop z UN in PW, da je točno jasno kdo, kdaj in kaj.
Tako se vse nastavitve, reseti ... registrirajo v centralnem računalniku.
En razlog je nadzor upravičenosti garancije, drugi pa feedback za razvoj in izboljšave.
Mislim, da čeprav je situacija banalna zaradi zgoraj napisanega nimaš
prav dobrih izgledov. Žal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
eldi2011 Član
Pridružen-a: Pon 29 Sep 2014 15:55 Prispevkov: 257 Aktiv.: 2.21
|
Objavljeno: Pet Nov 16, 2018 1:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
sg1 je napisal/a: |
Po temle sem samo še bolj prepričan, da so hibridi eno samo sr...
Glede odnosa Toyote in njene pregovorne zanesljivosti bi bil pa tudi že skrajni čas, da se ta mit razbije. Poznam še hujši primer - dizel motor dobesedno razpadel navznoter po manj kot 10 kkm. Še dobro, da v tem času še niti prvi servis ni na vrsti, drugače bi bil še večji problem z uveljavljanjem garancije kot je bil... |
Poglej si rezultate zanesljivosti npr ADACa, vsekakor to ni mit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sg1 Član
Pridružen-a: Sre 14 Avg 2013 9:28 Prispevkov: 198 Aktiv.: 1.52 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Nov 16, 2018 5:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
sg1 je napisal/a: |
Po temle sem samo še bolj prepričan, da so hibridi eno samo sr... |
No spodobi se, da to tudi utemeljim. Velja za klasične hibride, pri plug-inih je situacija nekoliko boljša:
1. Pri enakomerni vožni (recimo avtocesta s tempomatom) hibridni sklop nima nobenega pozitivnega učinka. Kvečjemu negativnega, ker ima pač svojo nezanemarljivo maso, ki navkreber zahteva dodatno moč. Poleg tega hibridni sklop kakorkoli je že povezan na pogon vozila dodaja vsaj občasno tudi vsaj nekaj izgub zaradi trenja.
Ker zahteva tudi krmiljenje, ki je seveda na elektriko tudi v mirovanju povečuje njeno porabo.
2. Pri mestni vožnji kjer je veliko pospeševanj je pa delno učinkovit samo, če je tudi veliko zaviranj (ker le takrat rekuperira energijo), ki so pa v veliki večini povsem nepotrebna. Voznik, ki spremlja promet dovolj daleč naprej, praktično ne potrebuje zavor. Razen v sili, kjer pa tudi v hibridnem avtu zaviramo tako, da kinetično energijo čim hitreje spremenimo v toploto na diskih... Spet pa imamo pri pospeševanjih neugoden vpliv povečane mase.
Torej je klasičen hibridni pogon delno uspešen le kot potuha, kadar voznik ne vidi več kot 20 metrov pred sabo. Pa še to precej draga, če primerjamo nabavno ceno ekvivalentnega avtomobila brez hibridnega sklopa. Da o varnosti take vožnje sploh ne govorimo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|