|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
autojaka Neznanec
Pridružen-a: Sob 08 Dec 2018 0:00 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.06 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Dec 08, 2018 12:29 am Naslov sporočila: Prosim za pomoč pri motoelektriki pri predelavi cafe racerja |
|
|
Vljudno naprošam za pomoč. Motor BMW K 100, letnik 1984, predelujem v cafe racerja. Sam poskušam narediti čimveč in se pri tem tudi kaj naučiti. Do sedaj sem vse probleme rešil in mi je bila zadeva v zadovoljstvo, pri naslednji zadevi pa sem obupal (milo rečeno):
- ker motor ni imel števca (pa mi serijski itak ni bil všeč in bi ga zamenjal), sem kupil aftermarket števec (kitajski, LCD - poceni, priznam). Prej sem na internetu seveda preveril ali je zadeva kompatibilna in našel tudi rešitve in primere vgradnje. Da bo vse ok in da si olajšam stvari sem si kupil tudi motogadget Marulabs BEP 3.0 namenjen posebej BMW K seriji (ki naj bi bil plug&play za določene števce). Uspel sem priključiti vse zadeve (luči, smernike, prestave, rezervoar - no, ta ne kaže natančno, ampak trenutno mi to ni pomembno), ustavilo pa se mi je pri OBRATIH motorja (RPM funkcija). Na forumih sem našel dve rešitvi (žici za obrate je namreč potrebno dodati rezistor in kapacitator, da dobi ustrezno frekvenco), poskusil n- krat in ZADEVA NE DELUJE. Izločeval sem morebitne napake (sposodil sem si original BMW števec - in obrati DELUJEJO; imam še dva (sicer enaka) števca in noben NE DELUJE), zato sklepam, da je napaka v žici oziroma moji modifikaciji in izvedbi (ki pa je po parametrih preverjena in bi morala delovati). Zadevo sem poskušal prepustiti avtoelektričarju(em), pa zaradi različnih razlogov ni šlo (ni interesa, ne morem prepeljati motorja, se ne da, to bo stalo miljon eurov in 100 delovnih ur itd).
Vljudno naprošam forum za pomoč. Vsak (dobronameren) nasvet je dobrodošel, ker sem zelo razočaran. Skratka, če bi komu to predstavljalo izziv ali zanimivost ali pa če bi mi rad samo IZJEMNO polepšal naslednje poletje se ISKRENO PRIPOROČAM. Absolutno sem pripravljen trud tudi nagraditi. Vso dokumentacijo (slike, povezave itd) lahko na željo pošljem interesentu.
Hvala in lep pozdrav.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jaka57 Moderator
Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47 Prispevkov: 5773 Aktiv.: 25.89 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Sob Dec 08, 2018 1:17 am Naslov sporočila: Re: Prosim za pomoč pri motoelektriki pri predelavi cafe rac |
|
|
autojaka je napisal/a: |
....Vljudno naprošam forum za pomoč. Vsak (dobronameren) nasvet je dobrodošel, ker sem zelo razočaran. Skratka, če bi komu to predstavljalo izziv ali zanimivost ali pa če bi mi rad samo IZJEMNO polepšal naslednje poletje se ISKRENO PRIPOROČAM. Absolutno sem pripravljen trud tudi nagraditi. Vso dokumentacijo (slike, povezave itd) lahko na željo pošljem interesentu. |
Zakaj pa na forum ne pripneš kakšne slike ali pdf in povezave.
Več ljudi več ve.....
_________________ Lp, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok_S Član
Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06 Prispevkov: 426 Aktiv.: 4.36 Kraj: Ljubljana, Trzin
|
Objavljeno: Sob Dec 08, 2018 6:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Autojaka, z veseljem ti bomo pomagali po najboljših močeh. Tako kot je Jaka57 že povedal pa potrebujemo več informacij. Pošlji kakšen link na dokumentacijo slike, skico, natančen opis. Načeloma prav obrati ne bi smeli predstavljati nobenih težav.
Tudi sam sem BMWjaš od svojega 17 leta. Sem predelal starejši motor, šel na probno vožnjo, ustavi me Policija (takrat milica), opazujejo motor se pogovarjamo jim razložim kaj sem naredil... izdajo mi samo ustno opozorilo, da se še ne smem vozit dokler nimam izpita. Izpit sem namreč ravno v tistem času še delal, tako za motor kot avto, bil sem preprosto premlad. Ja zares so to bili drugi časi ampak.
Video BMW zgodba... podobna moji
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
solomojster Član
Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 845 Aktiv.: 4.98 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Sob Dec 08, 2018 12:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri K100 so bili problemi na prikazu hitrosti. Kazalec je padel dol in smo takrat pocinili povezave v števcu.
Obratomer gre preko računalnika .Kolikor mi je znano ima motor vgrajen Halov senzor. Zadaj v kardanu pa ima senzor hitrosti.
Kako zgleda ta tvoj " Cafe števec"?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
379.68 KB |
Pogledana: |
17 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
autojaka Neznanec
Pridružen-a: Sob 08 Dec 2018 0:00 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.06 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Dec 08, 2018 1:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo, dokumentacija:
1. Elektro shema oz. wiring diagram za BMW K 100. Problematična je žica št. 16 (PIN izhod) črno/modre barve. Aha, imam problem z lepljenjem. Tole je moj oglas na bolhi (ni reklama prosim) in tja sem prilepil slike (oglas ima naslov: LCD univerzalni števec za motor/cafe racer).
Na sliki št. 4 je elektro shema, od 1-3 števec in navodila za števec.
2. REŠITVE
Na tem blogu je podana rešitev za delovanje obratov BREZ BEP 3.0 napravice (napravica bele barve, vidna na sliki bolhe št. 6)
http://starrymoto.pl/index.php/postepy/6-sygnal-rpm
Na tem forumu je podana rešitev za delovanje Z BEP 3.0
http://www.motobrick.com/index.php?topic=11148.0
V obeh primerih je potrebno na RPM žico dodati upor in kondenzator in dodatno vezati na zemljo, samo vrednosti sta različne.
3. Dopuščam možnost da se mi je (prosto po Murphyju) zgodila brezveze napaka: smerni kazalci imajo žico enake barve (črno/modro; PIN 17) in sem jo pri prvih poskusih uporabil napačno (seveda mi potem smernik ni delal in sem tako sploh ugotovil razlog in da to ni prava žica). Naknadno sem ugotovil, da so črno/modre najmanj 3 žice iz kolobocije kablov in zato, ker nočem razdirati obeh vtikačev (na PINE), pa bom samo s testiranjem lahko ugotovil, katera žica pripada RPM kablu (PIN izhod 16; glej zadnje slike Bolhe).
V kolikor je potrebna še kakšna info, z veseljem priložim. Za povezavo se ponovno opravičujem, ker sem lahko samo na tak način takoj posredoval slike. Povezavi na blog in forum sta aktualni, od danes.
Hvala že vnaprej. Aja, lokacija Ljubljana Vič.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
autojaka Neznanec
Pridružen-a: Sob 08 Dec 2018 0:00 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.06 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Dec 08, 2018 2:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nov update:
- spet sem - že drugič, jbb - uporabil napačno žico t.j. žico od smernika (ki je iste barve, ampak ta je bila čisto drugje...). Torej Murphy alltheway.
Še enkrat bom preveril to zmešnjavo kablov pod rezervoarjem s ciljem najti vse črno/modre žice. Eno sem lociral že prej. In potem ponovil vaje opisane v prejšnem postu.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
solomojster Član
Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 845 Aktiv.: 4.98 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Sob Dec 08, 2018 4:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj ?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
solomojster Član
Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 845 Aktiv.: 4.98 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Pon Dec 10, 2018 7:42 am Naslov sporočila: |
|
|
Na žici bi moral dobiti najprej tak signal ,da potem vemo ,če imamo pravo žico za priklop na obratomer.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
402.32 KB |
Pogledana: |
8 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
242.33 KB |
Pogledana: |
12 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
solomojster Član
Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 845 Aktiv.: 4.98 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Pon Dec 10, 2018 8:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri vžigalni tuljavi (IGNITION COILS) na kontaktu 1 bi moral imeti črno modro žico. Odklopi jo in pomeri s piskačem.
NAČRT
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucca brassi Član
Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4053 Aktiv.: 18.18 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Pon Dec 10, 2018 8:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
lahko daš kakšno sliko BMW cafe racerja (v bistvu bobberjev ) ker sem tudi velik fan teh (obvezno boxer) motorjev . Pa v Kočevju smo mal grobi tako da ....
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
147.13 KB |
Pogledana: |
1 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
216.46 KB |
Pogledana: |
2 krat |
|
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
|
autojaka Neznanec
Pridružen-a: Sob 08 Dec 2018 0:00 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.06 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Dec 11, 2018 3:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal ne moram lepiti slik, zato pošiljam povezavo:
https://www.pipeburn.com/home/2017/02/24/bmw-k100rs-cafe-racer-hageman-motorcycles.html
V bistvu bo tak. Drugačne bodo le gume (moj bo imel replico Firestone Campion deluxe gum), zamenjal pa bom tudi okrovček na tanku (Monza 2,5 inch tank cap). Ta na sliki ima črn izpuh, moj bo krom.
Seveda sem gledal najprej boxerje, pa so mi bili - žal - predragi...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
solomojster Član
Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 845 Aktiv.: 4.98 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Tor Dec 11, 2018 9:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nič ne maraj. K100 ima nekoliko boljšo ciklistiko od tistih na sliki zgoraj.,.Seveda proti današnjim nekoliko več pazljivosti na sklopki (kardan samo enkrat lomljen ,ne blaži direktnih prenosov iz motorja na zadnje kolo).Ja pa tritočkovno vpetje prednjih vilic prinese komfortno vožnjo zadnjih modelov.
Mi smo takrat v času "analogne fotografije" popravljali razbito policijsko šaro....In iz modrega predelali v redečega. Ja pa še par drugih.
Ja kje so časi ,ko smo z belim konjičem jahali po Evropi , Turčiji...
Takrat smo motor predelali tako ,da je imel dva sedeža, obvezno kovčke in v kovčkih šotor...
Danes zgleda ,da so drugačni časi....
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
550.92 KB |
Pogledana: |
4 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.2 MB |
Pogledana: |
5 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.36 MB |
Pogledana: |
15 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
solomojster Član
Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 845 Aktiv.: 4.98 Kraj: NOVA GORICA
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 75 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|