www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kosilnica robot
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Oprema, stroji in orodja
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
brezimenko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09
Prispevkov: 471
Aktiv.: 5.68

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 15, 2019 2:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meni je mehankar, ki je dal že lepo število motorjev skozenj tudi Lombardinijev, lepo rekel, če se mašina uporablja v hribih se olja v ohišje nalije 1 liter oz. precej preko roba namesto 0,6 litra. Če je proizvajalec predpisal 0,6 litra to ne velja za hribe. Dejstvo je, da se proizvajalec motorja ne bo luštalo delat motorja po naročilu za v hribe. Me res zanima, če so motorji pri severnih sosedih kjer so kosilnice 3x dražje dejansko tudi toliko bolj vzdržljivi. Dvomim.

Pregrevanje motorja zaradi preveč olja je še najmanjši problem pri tem, premalo olja in zamašene reže za hlajenje z senom je pa idealen recept za zariban motor.

Najbolje, da grem potem iskati 3 valni 1 litr dizel od kakšnega odrabljenega avtomobila, ta ima vsaj črpalko za olje.

_________________
Izgubil sem račun pod imenom kobranka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2534
Aktiv.: 13.15
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2019 8:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za strmine predlagam dvoje.

Kot je bilo že omenjeno, živali.
Ali pa zasaditev z gozdom. Če ne moreš normalno hodit po terenu, potem je vseeno, če je tam gozd. Tako nimaš nobenega dela več.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3463
Aktiv.: 16.57
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2019 1:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

brezimenko je napisal/a:


Najbolje, da grem potem iskati 3 valni 1 litr dizel od kakšnega odrabljenega avtomobila, ta ima vsaj črpalko za olje.


Tudi z črpalko bo v klancu zaribalo. Edina rešitev je suhi karter, ki pa je dosti predrag za kosilnice.

_________________
3 x 3 = 9
ena dalje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
brezimenko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09
Prispevkov: 471
Aktiv.: 5.68

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 16, 2019 8:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja ampak nisem naprej dopisal, da jaz tale karter lahko predelam tako kot imajo to predelano v dirkalni industriji. Tam karterja sploh ni ampak je le lovilnik olja ta pa gre v pokonci postavljen valj, kjer ga na dnu spet potisne skozi potrebne mazalne odprtine. Stvar je tam narejena zaradi G sil, v hribih se pa nebi niti najmanj branil take tekmovalne opreme. Wink

Se pravi bi potem postal suh karter kot že omenjaš.

Sem videl, da so ljudje pri nekaterih mašinah, tudi zaradi starosti sami dodajali črpalke zaradi hladnega zagona na odprtino za iztok olja iz karterja ter ga pripeljali pri filtru nazaj. Na tak način so ob kontaktu najprej počakali, da je v sistemu nastal ustrezen pritisk in šele potem "zaverglal". Razlog takega početja je ravno pretirana obraba motornih delov na določenih prevoznih sredstvih ob hladnih zagonih.

_________________
Izgubil sem račun pod imenom kobranka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3463
Aktiv.: 16.57
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2019 1:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za suhi karter rabiš 2 črpalki za olje- ena iz karterja črpa v rezervoar, druga iz rezervoarja v oljno galerijo.
_________________
3 x 3 = 9
ena dalje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mitja320
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Mar 2010 21:24
Prispevkov: 74
Aktiv.: 0.43
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 17, 2019 9:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Olje preko max ni nikoli dobro. Če nekdo iz izkušenj ve, da točno določen tip motorja to preboli, potem OK. Na splošno je pa to nevaren nasvet. Pregrevanje ni težava. Težava je, ko olje porine preko odduška v sesalni del in zmanjka prosora v valju. Stisne ojnico in zariba. Tega sem videl dosti pri avtomobilih ki so pili olje in so ljudje nalivali olje notri še za rezervo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
brezimenko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09
Prispevkov: 471
Aktiv.: 5.68

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 18, 2019 2:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za kosilnice so običajno enovalni motorji kjer cev od oduška pride na stran motorja in ni potrebe, da je vtaknjena v sesalni del.

Sam v oljni filter nalijem premalo olja, ker ga skozi oddušek prinesa v njega.

So mi pa še zmeraj neznanka motorji na malih rotacijskih kosilnicah. Tile zaradi ležečega položaja (vertikalni) vseeno uporabljano neko enostavno črpalko za olje ampak, če bi ga postavil v horizontalo pa nisem prepričan, da bi bil še vesel, čeprav so nekateri tudi tako eksperimentirali.

Vseeno se mi zdi, da v naklonu tak tip motorja zdrži precej dlje in tudi pod večjim kotom.

_________________
Izgubil sem račun pod imenom kobranka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
solomojster
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26
Prispevkov: 845
Aktiv.: 5.01
Kraj: NOVA GORICA

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 22, 2019 9:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ogrevanje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Oprema, stroji in orodja Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Stran 9 od 9

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group