|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Merlin Član
Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47 Prispevkov: 289 Aktiv.: 1.45
|
Objavljeno: Sob Jun 01, 2019 8:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je akumulator zanič, ne bi vžigal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Merlin Član
Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47 Prispevkov: 289 Aktiv.: 1.45
|
Objavljeno: Ned Jun 02, 2019 11:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Nisem dobro prebral prvega posta, regulator je bil že menjan, potem je verjetno altenator.
Razstavi ga očisti, preveri vse diode, vsako posebej, postruži kolektor, če je potrebno, nove ščetke.
Če tega posla nisi vešč, daj dobremu avtoelektrikarju, pogoj je da je res dober, in naj bo zraven pri ponovni montaži, da preveri svoje delo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deflektor Član
Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 12:06 Prispevkov: 125 Aktiv.: 0.67 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: Ned Jun 02, 2019 2:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za ideje,
Alternator nima sense povezave niti nima varovalke, varovalka je le takoj za akumulatorjem za porabnike, 70A.
Kontrolna lučka je original, kot je v samem števcu.
Akumulator je bil menjan in ni razlike.
Sedaj je bil orginalni alternator poslan k mehanikom, kjer bojo po moje poskusili najti kakšen regulator, ki dela do 14,4 V. Je kar izziv najti ustreznega ker mora biti razmak med luknjami 65 mm in znotraj ima priklopljeno žičko na kontakt ene ščetke.
Kar se pa tiče obrazložitve prodajalca večine alternatorjev v Sloveniji pa je to bojda normalno, ker novejša vozila imajo skoraj vsa regulatorje nastavljene na 14,6 zaradi večje porabe elektrike (start stop ipd.) in oni to pač tako delajo, ker tako zahteva trg.
Lastniku pa je seveda sedaj ostal povsem nov alternator za 280 eur, s katerim si nimajo kaj začeti in tudi prodajalec ga noče nazaj... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Energetik-m Član
Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1346 Aktiv.: 7.69 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Ned Jun 02, 2019 6:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa kje si to kupil, TULE ti prodajo dva za to ceno? _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deflektor Član
Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 12:06 Prispevkov: 125 Aktiv.: 0.67 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: Ned Jun 23, 2019 11:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Se oproščam za izpad, preobilica dela. Tole so mu prodali kot orginalni rezervni del in posledično je bila tudi taka cena. Sicer pa smo potem kasneje ugotovili, da z ustreznim regulatorjem lahko dobi napetost 14.1 ali 14.3 volta le kakšen star regulator je treba uporabiti, novi so vsi nastavljeni nekam visoko.
Drugače mu pa tudi sedaj ob zmanjšani napetosti občasno utripa lučka na števcu, tako, da je najbrž tudi ta računalnik bil tako kvalitetno popravljen, da je pokvarjen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1616 Aktiv.: 8.16 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Ned Jun 23, 2019 10:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen pa mora biti akumulator, ki je predpisan iz strani proizvajalca?
Ker imam občutek, da so višje napetosti alternatorja načeloma namenjene AGM akumulatorjem? Ali pač? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deflektor Član
Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 12:06 Prispevkov: 125 Aktiv.: 0.67 Kraj: Prlekija
|
Objavljeno: Pon Jun 24, 2019 10:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Uh, tega pa iz glave ne vem ampak mislim, da leta 2005, ko je bil traktor kupljen AGM akumulatorji še niso bili kaj dosti popularni v traktorjih. Bo treba kar serviserja, da še enkrat menja računalnik, bojda imajo na popravljene 6 mesecev garancije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 75 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|