www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 
Sponsored by SiOL

Vespa oldtimer 6v elektrika

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
oldtimervespa
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pon 04 Jun 2012 11:44
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 04, 2012 12:10 pm    Naslov sporočila:  Vespa oldtimer 6v elektrika Odgovori s citatom

Ob močnejšem plinu pregori sprednja 6v žarnica - 12 v ne sveti dovolj močno. Če zna kdo popravit (mogoče omejitev napetosti) prosim za mail ali mobi za kontakt.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jože zupančič
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Feb 2012 10:02
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.30
Kraj: kamnik

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 04, 2012 12:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Napiši koliko W-no žarnico imaš sedaj notri. Original ti motorji nimajo regulacije napetosti diname. Nasvet, vgradi močnejšo žarnico, na primer 6V 35W.
_________________
LP Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Merlin
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47
Prispevkov: 277
Aktiv.: 1.94
Kraj: Krško

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 04, 2012 7:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meni je na automatiku tako pregorevala, ko je zgorela zadnja. Poizkusi močnejšo zadnjo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SamoR
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Jan 2010 3:58
Prispevkov: 393
Aktiv.: 3.34
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 06, 2012 12:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej eno vprašanje. Imaš zadaj dve enonitni ali eno dvonitno žarnico?

Vprimeru enonitnih žarnic zamenjaj pozicijsko (tista, ki stalno gori) z žarnico 12v 5W od avtomobilskega bočnega žmigavca ali s čim podobnim. Pri dvonitni žarnici predelaj na dve enonitni. Tako smo mi delali na tomosakijih

_________________
ISF

Boljše je sovražnik dobrega!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
pajo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50
Prispevkov: 649
Aktiv.: 3.89
Kraj: Že od kje

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 19, 2019 8:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom nadaljeval kar tukaj.
Pri Vespi, starejši model, brez akumulatorja, se pojavlja problem s smerokazi. Ko se štarta, smerokazi najprej ne delujejo. Ko se stikalo za smerokaze vključi, vseeno katera smer, se smerokaza mogoče zbudita, ali pa tudi ne. Vmes se zgodi, da ob vklopu žarnici na posamezni strani gorita neprestano. Nekega vzorca ni.
Enostavno ne vem, kaj bi lahko bilo narobe.
V priponki je shema za pripadajoči model.
Gledal sem shemo vezave in pripadajočega avtomata, vendar mi ni jasno, kako zadeva deluje.
A mi lahko prosim nekdo obrazloži, kaj pomenijo oznake P X L na flasher indikatorju, oziroma delovanje vezave?



VSX1T.px200e.nobatt.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  VSX1T.px200e.nobatt.pdf
 Velikost datoteke:  95.23 KB
 Downloadano:  10 krat


_________________
Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1287
Aktiv.: 9.06
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 19, 2019 9:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zelo verjetno imaš problem na avtomatu, in mogoče na stikalu.

Po shemi bi rekel da gre za dvokrožen izmeničen sistem. To pomeni, da sprednji smernik gori takrat ko je zadnji izklopljen, in obratno. Zato ima tudi smerno stikalo 6 priklopov:
- zelen = dovod napajanja v avtomat (X)
- rdeči = dovod za zadnje smernike (P na avtomatu) in tudi na kontrolno lučko (drugi priključek lučke je na +12V)
- bel = dovod za sprednje smerokaze (L na avtomatu)
- roza = smernik spredaj levo
- rjavi = smernik spredaj desno
- moder črtkan = smernik zadaj levo
- vijoličen = smernik zadaj desno

Preveri tudi, če je ohišje avtomata mogoče kovinsko, oziroma imavsaj montažno luknjo kovinsko - mogoče potrebuje maso šasije za svoje delovanje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
eldi2011
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Sep 2014 15:55
Prispevkov: 187
Aktiv.: 3.09
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 19, 2019 11:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preveri 12V PX200 regulator.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pajo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50
Prispevkov: 649
Aktiv.: 3.89
Kraj: Že od kje

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 21, 2019 4:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebaveh je napisal/a:
Zelo verjetno imaš problem na avtomatu, in mogoče na stikalu.

Po shemi bi rekel da gre za dvokrožen izmeničen sistem. To pomeni, da sprednji smernik gori takrat ko je zadnji izklopljen, in obratno. Zato ima tudi smerno stikalo 6 priklopov:
- zelen = dovod napajanja v avtomat (X)
- rdeči = dovod za zadnje smernike (P na avtomatu) in tudi na kontrolno lučko (drugi priključek lučke je na +12V)
- bel = dovod za sprednje smerokaze (L na avtomatu)
- roza = smernik spredaj levo
- rjavi = smernik spredaj desno
- moder črtkan = smernik zadaj levo
- vijoličen = smernik zadaj desno

Preveri tudi, če je ohišje avtomata mogoče kovinsko, oziroma imavsaj montažno luknjo kovinsko - mogoče potrebuje maso šasije za svoje delovanje.


Sebaveh, kar si napisal popolnoma drži in HVALA za nasvet in podrobno obrazložitev.
Ohišje je v celoti plastično.
Avtomat za smernike je bil zamenjan z novim-"originalnim" (glej sliko).
Na C je priključen dovod iz reglerja (po shemi X), na L1 (po shemi P) zadnji smerniki (rdeča povezava-po shemi P) in L2 (po shemi na prednje smernike (črna črtkana-po shemi L). Načeloma bi se lahko priključka L1 in L2 med sabo zamenjala, ampak original je original. Tako velja ista priključitev kot pri starem.

Prednost take vezave-rešitve je, da za smernike v tem primeru lahko naenkrat dela samo ena žarnica(če ne upoštevamo kontrolne lučke), kar vpliva na manjšo obremenitev statorja generatorja in reglerja.
Se splača poiskati originalni avtomat, ker niso potrebne predelave.



flasher.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  186.37 KB
 Pogledana:  1 krat

flasher.jpg



_________________
Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 144 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group