|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
marko11 Član
Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 17:47 Prispevkov: 866 Aktiv.: 3.88 Kraj: Dobrepolje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Energetik-m Član
Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1346 Aktiv.: 7.69 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Čet Nov 07, 2019 5:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tole bo vleklo 250A toka pri nazivni moči. Rabiš trakcijski akumulator kakšnih 500 Ah, če bi to moč vlekel dalj časa. Vsekakor pa ne po tistih nitkah 25mm2, ki so priložene. Rabiš 150mm2 žice in 250A baterijsko varovalko.
Iz EU naj ne bi bilo še dodatno carine in DDV, vprašaj prodajalca. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko11 Član
Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 17:47 Prispevkov: 866 Aktiv.: 3.88 Kraj: Dobrepolje
|
Objavljeno: Čet Nov 07, 2019 5:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za hiter odgovor.
Ali bi alternator "dohajal" tako obremenitev, če bi avto deloval v prostemu teku?
Saj ne bi bil stalno toliko obremenjen, skrinja in hladilnik, pa kak manjši porabnik.
Lp, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.72 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Čet Nov 07, 2019 6:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imho ne, ponavadi so ranga 100-150 A. _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pirpy Član
Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 772 Aktiv.: 3.46 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Čet Nov 07, 2019 7:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
marko11 je napisal/a: |
Hvala za hiter odgovor.
Ali bi alternator "dohajal" tako obremenitev, če bi avto deloval v prostemu teku?
Saj ne bi bil stalno toliko obremenjen, skrinja in hladilnik, pa kak manjši porabnik.
Lp, |
Alternator lahko celo skuriš na tak način, ker alternatorji nimajo zaščite proti preobremenitvi, dimenzionirani so tako, da prenesejo poganjati vse porabnike+ polnijo svinčen akumulator in nič več. _________________ Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Energetik-m Član
Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1346 Aktiv.: 7.69 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Čet Nov 07, 2019 11:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Torej kakšnih 500w, 50A toka. V prostem teku bo šel rakom žvižgat, ker se premalo hladi. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko11 Član
Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 17:47 Prispevkov: 866 Aktiv.: 3.88 Kraj: Dobrepolje
|
Objavljeno: Ned Nov 10, 2019 1:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem pomeril porabo in zagonski tok hladilnika in skrinje.
Oba imata 100W motorja.
Torej;
I zagonski = 8A
I po zagonu = 0.4A
U = 230V
P = 100W
Če pravilno računam bi bil ZAGONSKI tok na akumulatorju približno 150A.
Po zagonu pa bi bila stalna poraba cca 8A iz akumulatorja.
Akumulator pa je 55Ah in njegova zagonska moč je 520A, torej nebi smelo biti problem 150A oziroma 300A, če startata oba motorja istočasno, saj je verjetno zagon krajši od 1 sekunde.
Naj kdo popravi, če so nepravilnosti.
Lp, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
twom Član
Pridružen-a: Ned 26 Okt 2003 0:37 Prispevkov: 868 Aktiv.: 3.89 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 14, 2019 8:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
55 Ah ti bo potemtakem zadoščal za 6 ur delovanja...
Kaj je pravzaprav tvoj problem? Hladilnik in hladilna skrinja ki delujeta koliko časa?
Meni pride najprej na misel namenski agregat ali plinski hladilnik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
int47 Član
Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10 Prispevkov: 2066 Aktiv.: 9.27 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 14, 2019 8:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zagonski akumulator pri ciklični uporabi ne bo imel dolge življenske dobe.
Uporabna kapaciteta bo precej nižja od nazivne.
Edit:
Zaradi padca napetosti na 12V povezavah in izkoristka pretvornika bo zagonski tok verjetno bližje 190A. _________________ Kdor ni skregan, ni Slovenc ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko11 Član
Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 17:47 Prispevkov: 866 Aktiv.: 3.88 Kraj: Dobrepolje
|
Objavljeno: Sob Nov 16, 2019 8:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
peter_nn je napisal/a: |
55 Ah ti bo potemtakem zadoščal za 6 ur delovanja...
|
Ne, ker sem že v uvodu napisal, da bi avto ves čas deloval in bi tako alternator vedno polnil aku. Hladilnik, skrinja pa tako ali tako ne delujeta stalno.
Zato me zanima, če bi ta kombinacija s sinusnim pretvornikom delovala.
lp, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 75 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|