www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Polnenje AGM akumulatorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1561
Aktiv.: 7.03
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 21, 2020 9:55 pm    Naslov sporočila:  Polnenje AGM akumulatorja Odgovori s citatom

Akumulator v avtu se očitno po 6 letih počasi poslavlja. Je AGM akumulator (varta 7P0 915 105), zaradi start/stop sistema Rolling Eyes Odprl sem en pokrovček od celice. Notranjost je pač suha. Na netu najdem različna mnenja (eni ja, drugi ne). Tisti ki so nalili noter vodo, pravijo da se potem obnaša kot navaden "kislinski" akumulator. Sedaj me zanima, če kdo že poizkusil naliti destilirano vodo (ali kako drugače pripravljen elektrolit) noter v AGM?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1323
Aktiv.: 11.92
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 21, 2020 10:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dolivanje vode sem poskusil v AGM 7,2Ah in 9Ah malih akumulatorčkih za UPS in podobne zadeve. V nekaterih primerih se pobere, za silo popravi, pogosto le za nekaj časa. Včasih se zgodi, da akumulator "zadane kap" običajno se notri prekine povezava med celicami, gre celica v stik, ... to ali nekaj podobnega se lahko zgodi pri vseh, tudi kislinskih.

Ali je za start-stop res nujno potreben AGM pa ne vem, verjetno bi pol cenejši štartni prav tako zdržal nekaj let brez težav.

Se mi zdi, da je tale start-stop in točno namenski akumulator rahlo nateg...

Osebno takega sistema sploh nočem, niti ga ne rabim, se pogosto tako malo vozim, da se celo matram, da motor teče dlje, da se akumulator zanesljivo napolni... ampak to je že druga skrajnost. Če bi start-stop imel, bi ga pri tako malo vožnje moral ročno izklopit, ker v nasprotnem primeru bi bil akumulator verjetno premalo napolnjen.

AGM ima nekoliko nižjo napetost polnjenja, tako da je pri teh zadevah treba biti pazljiv na napetost alternatorja, nekje pri nekaterih avtih je treba s testerjem celo vpisat neke parametre... ne vem točno katere, upam, da niso to samo zgodbice Liar

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1561
Aktiv.: 7.03
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 22, 2020 8:49 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi sam nisem hotel start/stop sistema v avtu, ampak je žal tako naneslo. Rolling Eyes
Imam tudi tipko za izklop, vendar se ponovno aktivira, ko avto ugasnem. Menda se ga lahko trajno programsko izklopi (bo treba poizkusit). Sicer večinoma moje vožnje ne potrebuje S/S sistema, ker se vozim od točke A do B brez semaforjev in potem avto ugasnem. Edino kar se mi zdi fino pri tem je, če ti slučajno avto ugasne med speljevanjem (se včasih zgodi ja), se ti ob ponovnem pritisku na sklopko takoj zažene nazaj Mr. Green
Vpisovanje tistih serijskih številk akumulatorja v računalnik vozila, naj nebi bilo nujno. Sem se pa ravno včeraj pogovarjal z mehanikom, ki pravi da pri nekaterih ja, pri drugih ne. Imel je problem na avtomobilu, ker mu novega akumulatorja ni polnilo, dokler ni vpisal številk. Think Seveda nevem kako, avto ve kdaj zamenjaš akumulator? Kaj se potem zgodi, ko recimo, odklopiš akumulator zaradi drugih servisnih posegov in ga potem priklopiš nazaj? Aja, pa vsak AGM akumulator ni dober za določene modele, če ni od taprave firme Rolling Eyes Ko vpisuješ številke, moraš izbrati tudi proizvajalca akumulatorjev na seznamu. V glavnem, cela znanost okoli menjave akumulatorja Brick wall

Vpisovnanje v računalnik


Malo berem članke po netu in večinoma omenjajo da se AGM polni z višjo napetostjo. KLIK KLIK
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
joztom
Član
Član



Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42
Prispevkov: 270
Aktiv.: 3.48
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 22, 2020 10:45 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pravzaprav je grdo, da VAG skriva informacije in tera svoje vernike na uradne servise. Fora je v tem, da so S&S akumulatorji drugačne vrste in imajo drugačno notranjo upornost. To prepozna vsak polnilec iz Lideljna za 39€, ne vem zakaj ne bi to vgradili v sistem VAG. Torej na kratko, po moje takoj po startu s križišča, ko gorijo kratke luči in vse drugo špila ob ugassnjenem motorju, v to poseže štarter in nadzor polnilne napetosti (moč). Ta manjko moči v akumulatorju kompenzira avto z višjo napetostjo polnjenja alternatorja (nad 14,4V), ker je sistem optimiran za to. S&S akumulator to prenese, navadni pač ne prav dobro in bi ga lahko poškodovalo, razneslo. Ob menjavi naj bi servis ali mehanik prilagodil polnjenje na vgrajeno vrsto. Dosledno pa nakladajo o kodah, seveda kako sistem razbere vrsto in moč polnjenja ne povedo.
To je bilo tako po kmečko.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1323
Aktiv.: 11.92
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 22, 2020 3:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

v.j. je napisal/a:
AGM ima nekoliko nižjo napetost polnjenja,

ule je napisal/a:
Malo berem članke po netu in večinoma omenjajo da se AGM polni z višjo napetostjo. KLIK KLIK

Res je, zamešal sem z gel akumulatorji, ki se ne smejo polniti preko napetosti plinjenja, to je 14,4V za 12V akumulator.

Če se akumulator polni z višjo napetostjo je treba uporabiti ustreznega, šlo bi tudi s štartnim, ki ima pokrovčke in možnost dolivanja vode, žal takega komaj še dobiš za v avto.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1343
Aktiv.: 7.71
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 22, 2020 4:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na akumulator sem obesil data logger za napetost in dobil tole:
Avto ima start stop, po zagonu se dvigne napetost na akumulatorju na 15,1V, pri tem se ta polni s 50A toka.



KombiAku.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  59.78 KB
 Pogledana:  5 krat

KombiAku.jpg



_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1561
Aktiv.: 7.03
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Ned Jan 26, 2020 3:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Danes tudi svoj avto priklopil na računalnik in preveril polnenje akumulatorja. 14.9V Očitno klasični ne pride v upoštev za zamenjavo.


vcdsbat.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  161.75 KB
 Pogledana:  22 krat

vcdsbat.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
urosr
Član
Član



Pridružen-a: Pet 27 Dec 2013 15:11
Prispevkov: 31
Aktiv.: 0.25
Kraj: Velenje

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 08, 2020 10:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imel sem primer, kjer je stranka vgradila v avto Audi A6 C6 model, ki ima tovarniško vgrajen AGM, navaden akumulator, po parih dneh vožnje, je stopilo glavni napajalni kabel, srečo je imel da ni prišlo do samovžiga vozila, ker je hotel privarčevati slabih 100€ je potem zapravil 350€ za nov kabel, plus nov AGM akumulator...

tako da ni za šparat pri teh stvareh...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Batman
Član
Član



Pridružen-a: Sre 10 Sep 2008 21:43
Prispevkov: 230
Aktiv.: 1.22
Kraj: Notranjska

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 20, 2020 8:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

AGM akumulator se polni z višjo napetostjo- 15-15,5V in to je normalno. Imajo tudi višji zagonski tok v primerjavi z navadnim.
Pri menjavi pa je treba vpisat kapaciteto novega akumulatorja če je drugačna od starega, oz. povedat polnilnemu računalniku da je akumulator nov, ker računalnik ves čas spremlja polnenje in praznenje akumulatorja in ima vkalkulirano staranje le tega.
Tudi regler na alternatorju ni več klasičen, ampak je že "pameten" in ga nadzira polnilni računalnik. Pri veliko zagonih motorja je pač treba čim hitreje napolniti akumulator.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 47 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group