|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3468 Aktiv.: 16.54 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2020 6:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zbrisejo se tudi fuel trimi in potem se jih racunalnik znova uci in ne dela optimalno _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bbrane Član
Pridružen-a: Čet 14 Jun 2007 15:02 Prispevkov: 580 Aktiv.: 2.83 Kraj: Cerkno
|
Objavljeno: Sob Mar 28, 2020 6:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Naj povem še en moj primer . Pred mnogo- mnogo leti (beri preko 30let) me je kolega prosil da mu preverim kaj se dogaja z njegovim avtom, ker mu nekaj popolnoma sprazni akumulator v dveh do treh tednih (brez uporabe). Bila je to za tisti čas ena solidna Alfa - nov. Naj povem, da se je ta kolega vozil večina s službenim avtom in je svojega vžgal le redko za kakšen vikend. Pregledal sem vsa stikala vrat in pododobne zadeve. Na koncu sem odkril, da je stalno porabo delala ena lepa analogna original vgrajena ura. Ni mi bilo jasno ampak stalno je vlekla če se prav spomnim preko 50mA in to je cca 3 leta star na pol napolnjen akumulator v 14 dneh ispraznilo.
No, to da, se ne da ugotoviti vsiljivega porabnika ( ali druge napake) me pa speedy ne bo prepričal. Če je tako prepričan v svoje je najbolje, da po vsakokratni vožnji vzame ven akumulator in potem mu ga avto ( firma in model še vedno nista znani) sigurno ne bo ispraznil.
Pa lep pozdrav in brez zamere ! Brane _________________ En poizkus je vreden več kot tisoč strokovnih mnenj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
speed1 Član
Pridružen-a: Pet 27 Mar 2020 12:47 Prispevkov: 11 Aktiv.: 0.22
|
Objavljeno: Ned Mar 29, 2020 12:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Hehe jaz res ne vem, kje vi vidite kakšno aroganco ali jezo iz moje strani? Hotel sem izpostaviti zgolj to, da ne želim debatirati o morebitnih vzrokih porabe/porabnikov, ker sem se s tem ukvarjal že dovolj in ker to sploh ni bistvo ali namen odprte tematike. Seveda je vsak predlog dobrodošel, ker več glav več ve in vsak ima svoje izkušnje. Jaz to povsem razumem.
@lipa, torej, v vsakem primeru izvem nekaj novega, a ne? Po mojih podatkih je polnjenje v redu, ker tako kažejo meritve in po drugi strani sem glede okoliščin prepričan, da gre za skritega porabnika, ki ima izjemno majhno porabo in to brez prekinitve. In če torej ugibam prav, kar skoraj zagotovo, potem je stikalo v trenutni situaciji zame najbolj rešljiva ideja. Če pa bo akumulator vseeno prazen, pa je prva stvar, ki jo bom menjal alternator.
@bbrane, nobene zamere ni, vsekakor hvala za podano izkušnjo in komentar. Moj porabnik je očitno zelo majhen, če akumulator prazni tako dolgo in je torej to malo težje najti, kot se zdi. Jaz sem naredil točno to kar si rekel. Izklopil sem akumulator, ki je sicer bil dopolnjen, ker je bil že skoraj čisto prazen. In tako sem pustil akumulator dva dni. Kaj misliš, je avto ožgal ali ne? Seveda, da ni, ker ni imel dovolj moči, kljub temu, da se je pred nekaj dnevi polnil.
@ro-bi, iskreno povedano mi je vseeno, če se bo računalnik učil znova in znova. Meni je važno, da je avto vozen in da akumulator ni prazen. Je pa res, da mi po novem za polni tank kaže 300km manj, kar sicer sploh ni pomembno, ker še vedno vidim koliko goriva je v avtu.
@joztom, hvala za konstruktivno mnenje. Potem je to pač bebavo. Naj velja tvoj prav. A naj menjam polovico avta, da bom odpravil zadevo? Sicer pa, ne glede na to, kaj vse se izklopi, jaz še vedno imam čisto vse nastavljeno isto kot mora biti.
@ro-bi, teh 99% ne vem, če bo držalo.
@mmat, avto nima nobene naknadno vgrajene opreme.
@v.j., bravo, končno eden, ki me razume! Torej, za to skrajno rešitev, ki se nekaterim zdi bebava, sem se odločil, ker nismo našli vzroka. Poleg tega, da postaneš obupan, ker ne najdeš rešitve, je treba dodati, da je šlo na ta račun kar dosti € in veliko slabe volje, ko rabiš avto in dojameš, da niti v njega ne moreš. Vaši izračuni pa so neverjetni hahaha! Lahko rečemo, da je tole bilo napisano kot iz kristalne krogle. Bravo. Sicer pa v nobenem primeru ni prisotne ac, le moja težka noga. Akumulator je velik, ker mora takšen biti. Pač, malo večji in težji avto potrebuje tudi večji akumulator.
Škoda, da ste tako daleč, dve uri od mene, če ne bi vas z veseljem prosil za pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ecobra Član
Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 310 Aktiv.: 2.59 Kraj: Radeče
|
Objavljeno: Ned Mar 29, 2020 9:29 am Naslov sporočila: |
|
|
speed1 je napisal/a: |
@ Izklopil sem akumulator, ki je sicer bil dopolnjen, ker je bil že skoraj čisto prazen. In tako sem pustil akumulator dva dni. Kaj misliš, je avto ožgal ali ne? Seveda, da ni, ker ni imel dovolj moči, kljub temu, da se je pred nekaj dnevi polnil.
|
Tudi nov akumulator ni zagotovilo, da je dober!
Sem imel primer, ko smo kupili 4 enake akumulatorje 200Ah in so kontrolne meritve pokazale, da je eden izmed njih imel veliko večjo notranjo upornost in tudi deklariranega zagonskega toka ni bil sposoben dati od sebe (samo 70%).
l.p. _________________ Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucca brassi Član
Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4049 Aktiv.: 18.17 Kraj: KOČEVJE
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ecobra Član
Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 310 Aktiv.: 2.59 Kraj: Radeče
|
Objavljeno: Ned Mar 29, 2020 1:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
speed1 je napisal/a: |
@bbrane, nobene zamere ni, vsekakor hvala za podano izkušnjo in komentar. Moj porabnik je očitno zelo majhen, če akumulator prazni tako dolgo in je torej to malo težje najti, kot se zdi. Jaz sem naredil točno to kar si rekel. Izklopil sem akumulator, ki je sicer bil dopolnjen, ker je bil že skoraj čisto prazen. In tako sem pustil akumulator dva dni. Kaj misliš, je avto ožgal ali ne? Seveda, da ni, ker ni imel dovolj moči, kljub temu, da se je pred nekaj dnevi polnil.
. |
Ali prav razumem zgoraj napisano?
Dopolnjen akumulator si odklopil za 2 dni. Po dveh dneh si ga priklopil in poizkusil avto zagnati. _________________ Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
igo Član
Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3638 Aktiv.: 17.05
|
Objavljeno: Ned Mar 29, 2020 2:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lučko v prtljažniku si preveril?
Ne vem kakšne avtoelektričarje imaš okrog, da rabijo več kot 1 uro za lociranje porabnika. Saj bi šlo hitreje, a si nekateri moduli vzamejo čas, da gredo v spanje, tisti za centralno odklepanje/zaklepanje, za 4 utripalke, ... pa sploh nikoli ne spijo.
Še največ časa se porabi za lociranje varovalk (niso nujno samo na enem mestu) in iskanje njihovega pomena (mnogokrat so samo oštevilčene ali niti to ne), nato sledi "sprehajanje" z A-metrom po varovalkah.
Tokovne klešče so v redu, če le niso vsi kabli poviti s trakom. Do zadnje strani podnožja z varovalkami pa tudi ni možno priti pri vsakem avtu. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucca brassi Član
Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4049 Aktiv.: 18.17 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Ned Mar 29, 2020 7:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
dajte prvo premerit akumulator
http://faq.akumulator.si/index.aspx?category=1&id=87
preverite tudi kleme ( pločevinaste če so postanejo ohlapne in je slab kontakt )
ampak mi deluje kot samopraznjenje akumulatorja vse skupaj _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sebaveh Član
Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1615 Aktiv.: 8.16 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Ned Mar 29, 2020 9:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri VAG skupini je na primer tako: Po ugasnitvi motorja, se vsi moguli zmenijo med sabo in po 15-20 minutah gredo spat (poraba okoli 10-20 mA).
To se ne zgodi v primeru, če je recimo vgrajen neoriginalen radio, in v računalniku ni izbrana opcija "no radio installed".
Ali pa če je vgrajen radio od novejše generacije modelov, toda če avto še vedno vsebuje staro verzijo "CAN Gateway" modula, potem računalniki spet ne bodo šli v spanje. Od tod tudi ta famozna 300 mA poraba v mirovanju.
Verjetno je odveč omeniti, da izklapljanje varovalk sploh ne pride v poštev pri iskanju takšne napake.
To sem pač zaenkrat uspel zaslediti, ko sem reševal porabo pri kolegovem Caddyu.
Torej - še vedno ne vemo za kateri avto gre??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3174 Aktiv.: 14.25 Kraj: Postojna
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3174 Aktiv.: 14.25 Kraj: Postojna
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucca brassi Član
Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4049 Aktiv.: 18.17 Kraj: KOČEVJE
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
joztom Član
Pridružen-a: Sob 11 Nov 2017 0:42 Prispevkov: 272 Aktiv.: 3.47 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Apr 02, 2020 9:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
A še ne boste nehali nabijat. 100Ah akumulator sigurno čez 700A vleče, treba je 16mm2 drat pa sponke pa znanje. Zrihtajte to Teslo ali kaj je že. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3468 Aktiv.: 16.54 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Pet Apr 03, 2020 12:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Saj starter lahko pusti priklopljen. Ostalo pa loči.
Še vedno pa mislim, da je to brezveze, ker je napaka v polnjenju ali pa je aku fuč. _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Energetik-m Član
Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1345 Aktiv.: 7.69 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Pet Apr 03, 2020 8:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Nabijanje gor ali dol, je pa tale tema rodila en kup koristnih informacij. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|