www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Prekinitev polnjeja E-avta ( Dacia spring)
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 772
Aktiv.: 3.46
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 04, 2024 9:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@Igor K
Prepričanega se ne da prepričat, vsak naj se sam odloči.
Ti vsaj Proteus ne bo delal gužve na polnilnici. Smile bo odsmrdel mimo in mislil na vse drugo.

_________________
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Igor K
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Feb 2022 10:37
Prispevkov: 78
Aktiv.: 2.88

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 04, 2024 9:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz imam polnilnico doma in se nič ne sekiram.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
malci
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2007 21:05
Prispevkov: 793
Aktiv.: 3.92
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 04, 2024 10:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Res je, prepričanega se ne da prepričati. Pa saj je še bolje tako. Smile

Sem pa včeraj naredil "statistiko" za leto 2023 za mojo predelano Dacio. Prevozil sem 24kkm, za bencina bi porabil cca 2kEUR. Ker sem ga pa tankal 95% doma po ceni 0,16€/kWh in sem porabil 5200kWh (in polnilci imajo zelo slab izkoristek, tako da je poraba na 100km med 18 in 22kWh), je bil strošek cca 800€. Pa še to zato, ker imam manjko elektrike iz MFE.
To je samo "gorivo". Potrebno prišteti še cestnina ob registraciji ( 120€), en servis in pol (najmanj 150€)....
Res pa pri mojem predelanem avtu ni udobja, kot pri tovarniških. Tudi za to, ker je star 15+let

Z "novo" Dacio Spring se bo kalkulacija še popravila in z zadovoljivim ( če ne že kar odličnim) udobjem v primerjavi z do sedaj voženimi avtomobili.

lp
Uroš

_________________
Elektronika za hobi
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 426
Aktiv.: 4.35
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Čet Jan 04, 2024 10:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Proteus in podobni... v tem nitju nikjer nisem zasledil, da bi kdorkoli od nas treh (Malci, Mucek in jaz), ki smo v tem nitju že predelali klasičen avto z bencinskim motorjem na EV, se z njim tudi nekaj let vozili, izjavil, da je EV za vse namene. To preprosto ni res in če dobro pogledaš moj prispevek na prvi strani te teme boš videl, da uporabljamo EV predvsem in samo za vsakodnevne vožnje. Vsakodnevno se vozim na relaciji skozi mesto Rudnik - Trzin, po opravkih in podobno. Meni to predstavlja na letni ravni več kot 80% prevožene kilometrine.

Poudarjam, da polnim predvsem podnevi in imam doma in v firmi solarno elektrarno, ki mi 100% pokrije energetske potrebe vsakodnevnih voženj celo sedaj, če le ni megleno. Dnevne vožnje tudi v praksi tako opravljam brez kakršnih koli škodljivih izpustov pa ne prosim delat bedastih primerjav z vloženo energijo za proizvodnjo solarnih panelov pa baterij, kajti tudi klasičnega avta se ne da izdelat iz nič... navsezadnje niti jogurt ali jutranja kava nista nastala iz nič.

Polnjenje z 1,5kW mi zadostuje, da v službenem času napolnim avto tudi, če sem prispel s skoraj prazno baterijo. Polnim lahko z naslednimi močmi; enofazno 1,5kW ali 3,1kW, trofazno pa 4,3kW ali 8,7kW. Z najvišjo močjo polnim samo po potrebi, če se mi kam mudi ali ko sem šel tako bolj na poskusno vožnjo v Postojno in enkrat na obalo v Ribiško naselje pri Devinu. Kljub temu, da imam zelo majhno baterijo sem v Ribiško naselje prispel z 20% energije. Pot sem prevozil z manj kot 10kWh energije. Baterije so deklarirane na 13,9kWh, BMS pa sem nastavil kot, da imam skupaj le 12kWh shranjene energije.
Za to pot sem porabil energijo, ki je ekvivalent energetski vrednosti 0,9l nafte na kar sem izjemno ponosen. Vsekakor se na vožnjo na obalo raje odpravim s dizelašem, ker sem preprosto hitreje tam in ker EV dejansko ni za dolge ture.
Če gledam moj prispevek k zmanjšanju izpustov lahko rečem, da sem s tem osebno na letni ravni izpuste CO2 zaradi prevoza znižal za celih 80%.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 78 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group