www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Začasni fix kovinske zavorne cevi

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6556
Aktiv.: 29.38
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 30, 2024 8:02 pm    Naslov sporočila:  Začasni fix kovinske zavorne cevi Odgovori s citatom

Ima mogoče kdo orodje/material za popravilo kovinskih zavornih cevi in bi bil to pripravljen posodit?

Smola je, ker med vikendom/praznikom ne bom našel nikogar, ki bi bil to pripravljen menjat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3247
Aktiv.: 33.09

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 31, 2024 11:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Airwolf mogoče?
_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6556
Aktiv.: 29.38
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 31, 2024 1:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mosqito je napisal/a:
Airwolf mogoče?

Hvala za namig. Kot kaže ne bo potrebno reševat nekaj na hitro. Začasni "fix" (stisnil sem cev pred mestom puščanja) je ustavil iztekanje zavorne tekočine. Glede na to, da je problem s cevjo za zadnje kolo, pa zavore delajo dovolj dobro (ob normalni vožnji se ne opazi težave), da se bo dalo avto odpeljat do delavnice. Peugeot ima precej zoprno za rezervoarjem in izpušnim loncem speljane te cevi, tako da bo verjetno treba menjat kar dolg kos, da se bo dalo sestavit.

No, orodje in par fitingov bom pa ob priliki vseeno nabavil.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
hudamravljica
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22
Prispevkov: 822
Aktiv.: 5.03
Kraj: LUCIJA

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 31, 2024 2:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lep raven rez na obeh ceveh, debelejšo cevko čez in srebrni lot. Tako smo rešili visokotlačno cevko na Volvo Penta 2003 na otoku Ugljan. Najbližji servis je bil v Zadru, kjer so rekli, da bi na rezervni del morali čakati najmanj 1 teden.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1342
Aktiv.: 11.97
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 31, 2024 2:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nobenega orodja ni treba če uporabiš priključke v tem smislu:
*** KLIK ***
Kovinsko tesnenje na olivo...

Če se ne motim, so zavore večinoma s cevkami 4mm, iščeš v to smer, tudi jeklene cevke 4mm obstajajo, ne samo bakrene.

Nekaj bi moral imeti doma, ampak teh za štukanje cevi mislim da ne, samo prehod iz 4mm cevke na navoj G1/8 ravni in kotni od proizvajalca Weber iz Škofje Loke.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6556
Aktiv.: 29.38
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 31, 2024 8:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

hudamravljica je napisal/a:
Lep raven rez na obeh ceveh, debelejšo cevko čez in srebrni lot. ...

Tole je pri železnih zavornih ceveh težje izvedljivo. Na mestu, kjer je luknja in v njeni okolici je cev prerjavela, čiščenje tega bi bilo pa verjetno neuspešno. Pa še krivina je, tako da niti nič pametnega ne bi dobil čez. Varianta dokončne sanacije je menjava cevi ali pa vsaj nadomestitev z novo v tem področju.

v.j. je napisal/a:
Nobenega orodja ni treba če uporabiš priključke v tem smislu:
*** KLIK ***
Kovinsko tesnenje na olivo...

Zakaj bi kompliciral s hidravliko? Če že, potem bi bili fitingi in cevi za centralno mazanje primernejša izbira. No ... začasna rešitev deluje, med tednom pa popravilo/nabava pravih fitingov in cevi ne bo noben problem.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2064
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 01, 2024 11:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja imam orodje za fix trdih hidravličnih cevi.
Odrežeš, nabašeš gor fiting in potem z posebnim orodjem razširiš cev.
Nisem pa prepričan kolikšno zalogo fitingov imam (si orodje delim z bratom in včasih potem kaj izgine) Smile

Frenki če boš rabil mi drugič kar pošlji SMS oz me pokliči.
In ja servisna za tisti traktor še kar iščem, ampak je tako nov da mi nič ne pade pametnega.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6556
Aktiv.: 29.38
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 02, 2024 11:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

airwolf je napisal/a:
Frenki če boš rabil mi drugič kar pošlji SMS oz me pokliči.
In ja servisna za tisti traktor še kar iščem, ampak je tako nov da mi nič ne pade pametnega.

Bom brez skrbi ... tokrat se je rešilo na opisan način, avto je pa že v delavnici, tako da bo rešeno.

Glede traktorja ... tisto težavo z LS-om sem rešil. Treba se je bilo prekopat čez menuje, in nastavit prave vrednosti, potem je pa delalo. Hudič je, ker človek kupi kar konkreten traktor, potem pa po sistemu ... gas, bremza, pa radio na ful - kot bi imel zetorja izpred 50 let. Da bi kdo kaka navodila prebral (ali jih pa vsaj imel pri roki) je pa že preveč pričakovat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2064
Aktiv.: 10.65

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 02, 2024 12:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Super.
Ja žal prevečkrat videno.
Zazdaj poznam samo enega, ki vzame knjigo v v roke ko gre kaj narobe.
Oz bolj prav še predno gre kaj narobe.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 80 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group