www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Problem z motorjem iz globinske krtače

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
grasko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 05 Okt 2003 20:57
Prispevkov: 15
Aktiv.: 0.07

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 25, 2004 4:12 pm    Naslov sporočila:  Problem z motorjem iz globinske krtače Odgovori s citatom

Imam problem in sicer pri sesalcu natančneja v globinski krtači. Ko priklopm globinsko krtačo začne močno smrdeti. Ko sem pogledal kaj tako smrdi sem videl da se motorček notri močno iskri in sicer pri krtačkah (nevem če se tudi strokovno temu tako reče). Vem da je iskrenje pri krtačkah normalno samo skrbi me ker so iskre res velike. Kaj je lahko vzrok temu? Lahko to kako popravim ali pride v poštev samo nakup novega motorčka. Na motorču piše 240V/60Hz. Hvala za nasvete in pomoč.

LP Bostjan
Lahko pripnem tudi sliko motorčka če je komu to v pomoč
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 25, 2004 5:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če so krtačke vredo potem močno sumim okvaro rotorja Sad. Poskusiš lahko naslednje:
-motorček razstavi
-če je kolektor močno načet ga obrusi s finim smrikovim papirjem ter operi s špiritom ali alkoholom.
-z zelo tankim izvijačem (tak da gre med utore med lamelami kolektorja) očisti tisti prostor med lamelami. (vmes se namreč nabira grafitni prah, ki je prevoden
- z lupo preglej če so vse žičke z navitja pritrjene z lamelami na kolektorju.
- preglej tudi navitje rotorja ter statorja. Če so opazne kake spremembe barve, ki so nastale zaradi pregrevanja potem skoraj zagotovo ni pomoči. Gre za medovojni stik

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
grasko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 05 Okt 2003 20:57
Prispevkov: 15
Aktiv.: 0.07

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 25, 2004 5:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem že razstavil in vse skupaj spucal vendar ni bilo spremembe. Ta motor naj bi že bil enkrat previt (vsaj tako trdi tšča). Barva navitja pa ni ravno bakrena. Prej zažgana. Torej kakšen nasvet kam naj se odpravim po nov motorček. Bom jutri pripel sliko navitja da vidiš v kakšnem stanju je. Pa bom slikal še v obratovanju da vidiš iskre. Hvala za nasvete!

LP Bostjan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
grasko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 05 Okt 2003 20:57
Prispevkov: 15
Aktiv.: 0.07

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 26, 2004 3:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tukaj sta dve sliki

Mogoče veš, kje bi dobil podoben motorček?



motor notranjost.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  83.02 KB
 Pogledana:  39 krat

motor notranjost.jpg



oznaka.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  20.07 KB
 Pogledana:  18 krat

oznaka.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14551
Aktiv.: 65.53
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 26, 2004 5:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

S fotografije sicer ni razvidno v kakem stanju je rotor. Dobro pa se vidi kolektor. Na tem kolektroju so žičke z navitja le stisnjene. Pod lečo poglej, če ni katera žička slučajno odtrgana - običajno se prekine tam kjer je stisnjena (ter to ni vidno - mogoče vsako poskusiš če se drži zraven z malim izvijačem ali zobotrebcem) ter se da prilotat. Prav tako lahko to prekontroliraš z ohmmetrom.
Sam motorček boš dobil na pooblaščenem servisu, ali pa daš rotor previt. Cena previtega rotorja je običajno 2/3 novega.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
grasko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 05 Okt 2003 20:57
Prispevkov: 15
Aktiv.: 0.07

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 26, 2004 5:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Silvo hvala za pomoč. Malo se bom še potrudil; tvoji napotki mi bodo vrjetno v pomoč. Sesalec je drugače star čez 10 let tako da verjetno ne bom dobil enakega motorja, kar pomeni da mi ostane samo previjanje.

LP Bostjan
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group