www.elektronik.si
rezanje gredi koračnega motorja
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja  :||:
www.elektronik.si -> Energetika

Avtor: promehanik PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 2:12 pm    Naslov sporočila:  rezanje gredi koračnega motorja
----------------------------------------------------------------------------
Zanima me kako bi odrezal (skrajšal) gred koračnega motorja. Saj vem, da je možno s kakšno žago ali pa fleksarico, vendar bi rad to naredil s čim manjšimi obremenitvami na gred in ležaje koračnega motorja. Hkrati pa tudi odrezki in emulzija ne smejo zaiti v koračni motor. Ali obstaja kakšna alternativna rešitev (laser, plazma,...)?
Premer gredi je 9.5 mm.

lp, prom

Avtor: janez03Kraj: tržič PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 3:01 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Kljub vsemu je še najenostavneje s kotno brusilko (fleksarico) in to previdno oz z minimalnim pritiskom na gred ter v presledkih, da se osovina čim manj segreje lahko pa jo tudi hladiš z mokro krpo. Za brusilke fi 115 mm se dobijo tudi zelo tanke plošče deb. 1 mm, da je količina odbrušenega materiala in s tem toplote čim manj.

Če pa je dolžina odrezanega dela tolikšna, da ta del osi (ki ga boš zavrgel) lahko zanesljivo vpneš v primež, potem osovino skrajšaj z ročno žago za kovino.
Po krajšanju os obrusiš s fino pilo in/ali brusnim papirjem.

Pred krajšanjem motorček zaščiti z npr. kosom gume od zračnice ali čem podobnim da ga zavaruješ pred opilki.

L.p. Janez

Avtor: IztokKraj: LJ PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 3:29 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Običajno se to kvalitetno naredi na stružnici ... seveda se ga prej razdre.

Avtor: SilvoKraj: Koroška-okolica Dravograda PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 3:32 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Če le ta ni "hardglass" - dodatno termično obdelana jo boš lahko odžagal z običajno žago za železo.

Avtor: jpKraj: Majšperk PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 4:44 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Ne glede na izbran način za krajšanje gredi je potrebno !00% paziti na odrezne kovinske delce, da ne pridejo v ležaje motorja ali v notranjost motorja. Popravnega izpita tukaj ni ali je pa lahko drag.

LP. jp

Avtor: andrejjKraj: 8232 Šentrupert PrispevekObjavljeno: Sob Jan 29, 2005 10:18 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Iz debele gume z luknjače daš luknjo in s to gume čim tesno daš na os.Okoli bi zatesnil s neostik ali odobno,tako potem lažje odstraniš.Če ni trd,to lahko probaš z žago .Konec osi vpneš v primež še bolje v glavo stružnice in odžagaž,pa drži kor. motor.Ali pa daš v plastično vrečo in okoli os zatesniš.Če pa je os trd ,da se s fleksarico rezati.Bi dal na os večji aliminij plošč,ki je zvrtan luknjo fi 9,5, in tako bi odvzel toploto.Ne vem,če sem prav.Jaz tako mislim.
Lp Andrej

Avtor: BozoKraj: Novo mesto PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 4:00 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Motorja ne razdirat ker potem ne bo več to kar je bil !!!!!!!! Po razdrtju se razmagneti.
LP
Božo

Avtor: IztokKraj: LJ PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 4:45 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Bozo je napisal/a:
Motorja ne razdirat ker potem ne bo več to kar je bil !!!!!!!! Po razdrtju se razmagneti.
LP
Božo


Zakaj pa bi se razmagnetil Question

Tri leta sem namreč delal na previjanju različnih el. motorjev, alternatorjev, transformatorjev, el. magnetov ... pa to prvič slišim. Confused

LP

Avtor: SimonSKraj: Kobarid PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 5:06 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Iztok
Tudi jaz ne vidim logicne razlage, ampak ker tako vsi pravijo, se sam niti ne bom lotil razdiranja. Nekaj je ze na tem......

Avtor: andrejjKraj: 8232 Šentrupert PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 7:47 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Vidim na sliki,da je koračni motor rastavljen.Ne morem pa brati,ker je piše v francoski jezik. ime spletne strani

Avtor: DjurodrljacaKraj: Mengeš PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 7:50 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Za prevod v Google vpiši tisto stran ( http://spt06.chez.tiscali.fr/pas.htm ) in potem pritisni na translate.

Avtor: promehanik PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 8:07 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Sem vtipkal v Googla, vendar ne najdem tipke Translate. Mi lahko prosim poveš kje jo najdem?

lp, prom

Avtor: DjurodrljacaKraj: Mengeš PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 9:02 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
V Googlu moraš imeti nastavljen angleški jezik.

Če imaš slovenski jezik se to nastavi takole:
Klikneš na "Nastavitve", potem pa na "Jezik uporabniškega vmesnika". Tam izbereš angleščino in klikneš "shrani nastavitve".

Potem bi ti moral prikazati ob zadetku "Translate this page".

Avtor: SlowflyKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Pon Jan 31, 2005 9:52 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Mislim , da ni težava v tem da bi se koračni motor razmagnetil (rotor je namreč trajni magnet) ampak v tem , da se ob razdiranju in ponovnem sestavljanju , z rotorjem le težko izognemo stiku rotorja in statorja , potem pa se zgleda namagneti stator , in v tem je težava. Motor ima redko enake karakteristike po ponovnem sestavljanu. Za razdiranje in sestavljanje bi torej potrebovali neko pripravo , ki bi rototju in statorju preprečevala medsebojni stik in s tem namagnetenje statorja.

Avtor: IztokKraj: LJ PrispevekObjavljeno: Tor Feb 01, 2005 1:25 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Dvomim, da je razlog v namagnetenju statorja Question Tudi če se med sestavljanjem dotakneta z rotorjem to še ne povzroči velikega namagnetenja. Že zaradi tega, ker je stator iz dinamo pločevine. Pa tudi kasneje, ko motor začne z delovanjem se polariteta v statorju stalno menja, kar takoj izniči tisto slučajno malenkostno namagnetenje.



Potemtakem bi se to še hitreje zgodilo pri manjših motorjih s permanentnim magnetom na statorju npr. avtomobilski motorji ventilatorjev, brisalcev ... kjer so polaritete "vedno" enake. Confused

Stran 1 od 2

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group