www.elektronik.si
ARTCAM
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Naslednja  :||:
www.elektronik.si -> Oprema, stroji in orodja

Avtor: napetostKraj: koroška PrispevekObjavljeno: Sob Jul 31, 2010 10:45 pm    Naslov sporočila:  ARTCAM
----------------------------------------------------------------------------
Veliko pregledujem forum, še najrajši vse kar je v zvezi z našimi CNC mašincami in problemi ki jih imamo z izgradnjo strojev in kasneje s samim delom na strojih.
Moderatorjem bi predlagal, če bi mogoče odprl forum o naših CNC mašincah, programih.. in vse kar je bilo o tem na forumu. Sedaj se mi zdi vse nekako razmetano. Če bi bilo na kupu bi bilo nekako bolj pregledno. (pač v razmislek)

Sam se trudim z Artcamom, za to sem odpr tudi to temo.


Nazadnje urejal/a napetost Sob Jul 31, 2010 11:28 pm; skupaj popravljeno 2 krat

Avtor: napetostKraj: koroška PrispevekObjavljeno: Sob Jul 31, 2010 11:26 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Imam težavo v Artcamu z višino modela.
Težavo sem poiskušal odparviti z ukazom Scale relief hight, vendar s tem ukazom sorazmerno zmanjšam vse višine, to pa mi poruši kontrast reliefa.
Za lažje razumevanje prilagam neko slikco.
Želel bi, da višina 1 ostane nespremenjena,
višino 2 bi pa rad zmanjšal
Upam, da sem bil dovolj jasen.

Avtor: staneKraj: Rače PrispevekObjavljeno: Pon Avg 02, 2010 1:09 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Na sliki je relief 3D. Preden ga urejaš označi na 2D kaj urejaš.
Torej označi v 2D zunanji krog, prestavi na 3D pogled in urejaj.

Avtor: napetostKraj: koroška PrispevekObjavljeno: Pon Avg 02, 2010 7:49 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Model, ki ga imam na voljo je že obdelan in nima več vektorjev v 2D.
No zadevo sem rešil na naslednji način.
Model sem obdelal z ukazom create triangle mesh... . Nato sem model shranil kot 3D Assembly. (Ta ukaz model obreže in je navoljo samo model brez podlage, oz okolice.
Nato sem odpr novo datoteko uvozil 3D Assembly, ga pozicioniral na delovno površino in ustrezno uravnal višino, ki mi je delala težave.

Avtor: staneKraj: Rače PrispevekObjavljeno: Pon Avg 02, 2010 10:29 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Zelo znan problem.
Citiram:
Model, ki ga imam na voljo je že obdelan in nima več vektorjev v 2D.

In zato tudi nekaterih možnosti urejanja nimaš. Žal, tako pač je.
Tole sem že v eni drugi temi omenil.
Lažje je je začet znova čisto iz nule. Na koncu pa vidiš, da je tudi hitreje.

Avtor: aljošKraj: Škofja loka-poljanska dolina PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 7:58 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Da ne odpiram nove teme... Ne pogruntam, kako v artcam-u naredim, da bi mi relief najprej zrezkalo z grobim rezkarjem 6mm, nato pa s finim npr. 1mm?
Jaz sicer naredim tako, da na določenem modelu, ki ga želim zrezkati, uporabim 6mm ballnose rezkar, shranim tap file, nato pa še 1x odprem model in označim da želim 1mm ballnose rezkar... Rolling Eyes
Je kakšen drug način?

Avtor: napetostKraj: koroška PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 8:51 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Če nimaš avtomatske menjave orodja ne moreš združiti v enotno G kodo.
Drugače pa jz počnem tako:
Označim model za rezkanje reliefa.
izberem rezkar 6mm in pred calculate napišem naprimer grobo.
Kliknem calcolate. Počakam da opravi svoje.
Ne da zaprem okno nanovo izberem rezkar naprimer ballnose 1mm , mu dam ime fino, calculate in nato zaprem.
Mislim, da sem ujel bistvo vprašanja.

Avtor: aljošKraj: Škofja loka-poljanska dolina PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 9:39 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Kaj pa po tem, ko ti prekalkulira oba rezkarja? Shraniš kot npr.tap file in je pol v tem fajlu že za oba rezkarja?

Avtor: napetostKraj: koroška PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 10:02 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Ne vem kako je pri tebi, ampak meni v zavihku Toolpaths levo zgoraj shranjuje vsako datoteko posebej. Pri meni je to še neuprabna g koda.
Nato izberem save tolpath kjer izberem opercijo in mach2, dam ime in shranim. šele to je uporabna G koda za mach.
Sem sedaj še poizkusil da bi združil dve različni operaciji z različnimi rezkarji v eno G kodo pa mi javi da moj postprocesor ni primeren za to.

Avtor: napetostKraj: koroška PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 10:10 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
No tudi sam imam vprašanje.
Nekje snamem poljubno črtno sliko (JPG, gif,..) kot primer slika 01
Nato sliko vektoriziram in dobim na vsaki strani črte vektor, kar me seveda jezi. Slika 02
Sam bi rad imel namesto črte samo en vektor ne dveh.
Nato sliko uvozim v Artcam. Za strategijo izberem Vbit carving kjer mi naredi neko idealno pot obdelovanja (centralline) slika 03.
vendar me jezi ker ne morem fiksirati globine in se le ta spreminja glede na razdaljo med dvema vektorjema.
Ali obstaja kakšna možnost, da bi pri vektorizaciji slike dobil samo eno črto, ali pa da bi pot rezkarja, ki mi ga izriše artcam shranil kot vektor in bi nato rezkal z fiksno globino po tej označeni poti.

Avtor: staneKraj: Rače PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 10:27 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Na CNC zone najdeš postprocesor z
imenom Mach3 mm1.zip. Uporabniki pišejo, da podpira menjavo orodja.
Pišejo še, da lahko uporabiš M1 - optional stop, če stroj nima avtomatske menjave.
Postprocesora še nisem sprobal! Ta, ki ga sedaj uporabljam mi ne dovoli dveh
različnih orodij v eno datoteko.

Avtor: qwertzuiKraj: Velenje PrispevekObjavljeno: Ned Nov 07, 2010 11:33 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
napetost je napisal/a:

Ali obstaja kakšna možnost, da bi pri vektorizaciji slike dobil samo eno črto, ali pa da bi pot rezkarja, ki mi ga izriše artcam shranil kot vektor in bi nato rezkal z fiksno globino po tej označeni poti.


Izberi za način obdelave smart engraving, pa povej da bi rad samo obrobil z v-bit rezkarjem. Poleg tega pa je model veliko lepši, če so črte debele tam kjer morajo biti debelejše.

Avtor: napetostKraj: koroška PrispevekObjavljeno: Pon Nov 08, 2010 12:19 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Drži, da je model veliko lepši.
Ampak težava je v tem ker rabim velikost modela cca 90x90mm, in mi gre v les samo 0.1 ali 0.2 pa je potem to že kar teško za videt. Sedaj se v bistvu igram samo na računalniku, bom probal čez teden še v živo pa bom videl kako bo.

No pa tudi prej omenjen problem mi je uspelo rešit.

Avtor: staneKraj: Rače PrispevekObjavljeno: Pon Nov 08, 2010 11:44 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Zlaži se Artcamu!
Za rezkar uporabiš 1mm v nastavitve pa vpiši 0,1mm.
Prekrivanje poti pa nastaviš na 0,3mm, oziroma z poizkušanjem.

Avtor: KMXKraj: NOVA CERKEV PrispevekObjavljeno: Sre Nov 10, 2010 7:13 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Postprocesor Mach3mm dela dobro (preiskušeno), podpira tudi menjavo orodja.

Stran 1 od 9

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group