www.elektronik.si
Uspešna izdelava vezja z laminatorjem
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja  :||:
www.elektronik.si -> Elektronika

Avtor: startKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2010 10:53 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Prihitel iz delavnice z nasmeskom na obrazu. Pravkar naredil prvo TIV doma, s likalnikom, laminator sicer imam ze kupljen, a nisem nasel casa da ga predelam.
Se par slikic vezja. Na vezju so le majhne napakice, ponekod se ne vidi luknjic za vrtanje, a sem stvar resil s tockalom. No ce vzamemo dejstvo da je to nastalo iz prve, sem vec kot prezadovoljen.

Avtor: PZUFICKraj: Rakek PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2010 11:08 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Start, glede na to, da si uporabil likalnik ti je odlično uspelo. Applause

Avtor: startKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2010 11:16 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Hvala. Sem opazil da mi nekje ni zjedkalo med povezavami, tisto sem presekal s skalpelom, ali obstaja kaksen drugi nacin?
S cim pa rezete pertinax, vitroplast...? S tistimi skarjami za zelezo, ki so vpeta na mizo?

Avtor: MustyKraj: Rače PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2010 11:20 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
jaz režem kar s škarjami za železno pločevino ampak ročno varjanto. Ni najboljša metoda za malo večje ploščice. Moram si omisliti boljšo metodo.

Laminatorja ne rabiš predelati, lahko uporabiš kar takega. MOja breskvica opravi nalogo povsem brez predelave v nekaj 8 prehodih. Je pa res, da ploščico predgrejem z industrijskim fenom, preden nanjo položim papir.

Avtor: startKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2010 11:22 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Aha razumem, super moram poskusit. Laminator imam kupljen v hm nevem ali L**L ali H***R, bil pa je 20€. Ma tudi ce spustim 15krat skozi, ni problema, z likalnikom mi ni najbolj vsec.

Avtor: RUrosKraj: Moravče PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2010 11:25 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Ja pri škarjah malo pazi, da bodo kolikor toliko tudi nabrušene, ker drugače ti bodo TIV na robovih grizle, kar ni ravno lepo za videti.
Tudi jaz delam z nepredelanim laminatorjem pa več kot 10x ni potrebno spuščati skozi.

Avtor: SilvoKraj: Koroška-okolica Dravograda PrispevekObjavljeno: Ned Okt 31, 2010 11:32 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Tudi sam uporabljam nepredelan laminator. Prav tako pertinaks režem z manjšimi namiznimi škarjami za pločevino. (z njimi ne režem nič drugega) Če pertinaks pred rezanjem pogreješ, se reže še lepše.


Nadaljevanje

Avtor: mucekKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Pon Nov 01, 2010 11:31 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Sam sem laminator predelal le "minimalno": vgradil sem stikalo, s katerim premostim termostat. Najprej spustim platko skozi ene 5x na "originalni" temperaturi (termostat vklopljen), nato pa termostat izklopim in nekajkrat (4x) spustim skozi še tako, da greje "čez mejo". Rezultat je bp! Smile

LP,g

p.s. Kdo ve, kje bi se dalo dobiti kakšne konce enoslojnega pertinaksa, po možnosti čim tanjšega? (malo za malo se mi ga zdi kupovati ... - dvoslojnega imam dovolj (Volk - hvala! Smile ), enoslojnega mi pa vedno zmankuje. Kam se obrniti za kakšne konce? Lingva in podobni?

Avtor: VajdoKraj: Ribnica PrispevekObjavljeno: Pon Nov 01, 2010 11:45 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Sam sem se ustavil pri Lingvi, ko sem šel mimo, in mi je gospod, dal en kup plat. V bistvu imajo ostanke od plošč, in to imajo kar en mali kubični kontejner. Tako, da če se ustaviš ne boš šel praznih rok od tam. Je pa odvisno kaj imajo v delu, oz katere plate so potrebovali.

Avtor: VolkDKraj: Divača (Kačiče) PrispevekObjavljeno: Pon Nov 01, 2010 12:15 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
@start: S tem kar si ti zadovoljen, bi jaz vrgel proč.
Ko dobiš tako ploščico se namesto veselja moraš najprej vprašati : kaj je šlo narobe ?
Pri tebi je bila temperatura previsoka. Torej poskusi še enkrat pri nižji temperaturi!

Avtor: mcrideKraj: LJ PrispevekObjavljeno: Pon Nov 01, 2010 12:22 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
VolkD je napisal/a:
@start: S tem kar si ti zadovoljen, bi jaz vrgel proč.
Ko dobiš tako ploščico se namesto veselja moraš najprej vprašati : kaj je šlo narobe ?
Pri tebi je bila temperatura previsoka. Torej poskusi še enkrat pri nižji temperaturi!


Misliš? Da bi se potem toner "razvlekel" in "zapolnil" luknje?Think Sam sem vedno bil prepričan, da je "kvečejmu" boljše, da je temperatura visoka, kot nizka; da se prah tonerja čim bolje "zapeče" na "plato", kot pa da se mi potem v vodi, "odkrušne" kak del.

lp Think

Avtor: startKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Pon Nov 01, 2010 12:28 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
VolkD se strinjam, tole ploscico ne bom uporabil! Je bila le poiskusna zadeva. Moram probat s laminatorjem in se malo igrat da dobim boljsi rezultat. Moram pohitet, saj bom za zakljucni izdelek izdelal kar veliko stevilo ploscic v velikosti 15cm*15cm ali 20cm*20cm. Verjetno bom primoran narediti manjse, ker nevem ali bo laminator sposoben narediti tako velike. Confused Zato se moram igrat sedaj, ker cez 1 mesec nebo vec casa. V soli delat ploscice je malo cudno in zamudno (uporabljamo UV svetlobo pa sprej).

Avtor: VolkDKraj: Divača (Kačiče) PrispevekObjavljeno: Pon Nov 01, 2010 12:30 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Takale predelava breskvice omogoča marsikak poizkus.

Spreminjanje nastavljene temperature je ponovljivo in poizkusi so zato verodostojni.

Natavljanje optimalne temperature se naredi tako, da se temperaturo dviga toliko časa, da opazimo kako se je toner "razvlekel" preko pravilnih dimenzij. Potem jo malček znižamo. S tako nastavljeno "marelico" je mohoče izdelovati vezja, ki imajo vsega 4mil širine. Pri tem je potrebno vedeti, da se bo ta 4mil spremenil v 5 do 5,5 mil.

Pri delu je potrebno malček upoštevati tudi odvzem toplote z laminatorja. Če je ploščica večje od 90x90 potem je potreben en dodaten prehod vezja skozi laminator.


Nazadnje urejal/a VolkD Pon Nov 01, 2010 2:39 pm; skupaj popravljeno 1 krat

Avtor: startKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Pon Nov 01, 2010 1:06 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Najlepsa hvala VolkD, sedaj imam v glavi sliko vase breskvice, na kateri ste mi izdelali vezje ko sem bil januarja pri vas. Bom sel v delavnico in se lotil.
Edino kovinski zobniki me matrajo, kje se jih da dobiti?
Hvala.

Avtor: SlowflyKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Pon Nov 01, 2010 2:16 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Če ne drugje, potem jih lahko kupiš recimo tukaj.

Stran 1 od 2

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group