www.elektronik.si
STM32 Standard peripheral library oziroma CubeMX
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  :||:
www.elektronik.si -> ARM arhitektura

Avtor: zazKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Čet Maj 31, 2018 5:26 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Pozdravljeni,

tenutno iščem in ne najdem kje v projektu generiranem z CubeMX se nahaja linker skripta.

Lahko mogoče kdo pomaga?

Lp

Avtor: tilz0RKraj: Črnomelj PrispevekObjavljeno: Čet Maj 31, 2018 5:32 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Če generiraš za gcc, je linker skripta v direktoriju kit je.ioc. Končnico ima.ld.

Avtor: zazKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Čet Maj 31, 2018 5:48 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
tilz0R je napisal/a:
Če generiraš za gcc, je linker skripta v direktoriju kit je.ioc. Končnico ima.ld.


Če uporabljam Keil?

V projektu se ne nahaja nobena datoteka s končnico .ld.

Avtor: tilz0RKraj: Črnomelj PrispevekObjavljeno: Čet Maj 31, 2018 5:49 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Keil ti ne exporta linker skripte. Uporablja default od keila.

Avtor: zazKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Čet Maj 31, 2018 5:52 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
A potem ni načina, da bi spremenljivke postavil na točno določeno lokacijo v pomnilnik na varen način?

Prvič se ukvarjam s takim problemom. Predvidevam, da če slepo postavim spremenljivke s pointerjem na neko lokacijo se zna zalomiti.

Avtor: tilz0RKraj: Črnomelj PrispevekObjavljeno: Čet Maj 31, 2018 5:53 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Uporabi attribute at v keilu.

Avtor: zazKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Čet Maj 31, 2018 5:54 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Hvala!

Bom raziskal v tei smeri.

Avtor: alyKraj: Kranj - struževo PrispevekObjavljeno: Čet Maj 31, 2018 10:13 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Poišči po forumu, točno s tem problemom sem se jaz ukvarjal pred mnogo leti.

Poglej za macro "__AT".
med spremenljivko in vrednost vstaviš naslov.

Druga varianta pa je, podoben fajl z naslovi v Keil projektu, kjer si razdeliš lokacije na način uporabe. Recimo Flash, splošen RAM, konstantne lokacije spremenljivk (tja postaviš samo eno strukturo spremenljivk, da se ne mešajo).
Ime tega fajla je SCATTER

Stran 3 od 3

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group