www.elektronik.si
Kosilnica nima moči
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja  :||:
www.elektronik.si -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom

Avtor: twomKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Pet Avg 11, 2017 2:51 pm    Naslov sporočila:  Kosilnica nima moči
----------------------------------------------------------------------------
Bencinska kosilnica.

Se lepo vrti, ko jo obremeniš se zmanjašajo obrati in se ugasne.
Res da sem menjal olje (6 dcl) in je verjetno kakšen deci preveč.
Do menjave olja ni nikoli nagajala.

Lp,
Peter

Avtor: NaceKraj: Zagorje ob Savi PrispevekObjavljeno: Pet Avg 11, 2017 3:13 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
In ravno tisti deci olja ti jo duši.
Saj imaš verjetno na oljni šibki tudi max in min oznako.

Avtor: MadMax PrispevekObjavljeno: Pet Avg 11, 2017 3:37 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Si kaj prčkal pri regulatorju vrtljajev (loputa, ki jo hladilni zrak premika, pa povezava na vplinjač)?
Si jo imel preveč obrnjeno in je olje zapacalo zračni filter?

Avtor: pajo PrispevekObjavljeno: Sob Avg 12, 2017 6:51 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Kot je že napisal predhodnik. Dostikrat je kriv "zašopan" zračni filter.

Avtor: v.j.Kraj: Veldes PrispevekObjavljeno: Sob Avg 12, 2017 9:15 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Preveč olja motor duši, hkrati pa ustvarja večji pritisk na tesnila, zato nekaj olja uhaja v cilinder. Tudi skozi oddušnik dobiš več oljnih hlapov, ki so napeljani skozi filter. Izguba moči je lahko tudi posledica črno zapackane svečke, ki nastane zaradi preveč olja, ki je prišlo v cilinder.

Rešitev je natančno doziranje olja, čiščenje filtra in čiščenje svečke. Olje odlij, da bo točno po merici. Filter operi z bencinom, ga ožemi in spihaj. Svečko očisti z žično krtačo in spihaj.

Ker omenjaš 600ml olja, ugibam da gre za B&S ( Briggs&Straton) motor. To so zelo dobri motorji, jaz imam z njimi zelo dobre izkušnje za razliko od tistih, ki imajo olja 3x manj. Pri manjši količini olja je treba tega bolj pogosto menjati, saj se prej iztroši in umaže. Pri normalnem vrtu je menjava 1x na sezono dovolj.

Olje menjam vsako leto ne glede na rabo, tudi pri električnem agregatu ga zamenjam, čeprav ga ne rabim. Kljub neuporabi ga nekajkrat letno zaženem za 10-15 minut, neporabljen bencin 1x letno izčrpam in ga zamenjam z novim, starega porabim v kosilnici, ta požre vse, še bencin v kateri je primešano nekaj nafte.

Avtor: qwertzKraj: Vrhnika PrispevekObjavljeno: Sob Avg 12, 2017 10:05 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Izčrpavanje bencina pa res ni potrebno, agregat vžgeš, počakaš nekja časa, da se malo ogreje, nato ga obremeniš in porabiš bencin do konca. Ter nat novega noter.

Če je svečka pri kosilnici stara, je skrajni čas za menjavo. Olje se spusti tako, da se ga izčrpa ali pa izpusti z vijakom spodaj. Ne pa da se kosilnico nagiba. Z nagibom je najbrž zalilo vse po spisku.

Avtor: v.j.Kraj: Veldes PrispevekObjavljeno: Sob Avg 12, 2017 10:31 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Izčrpavanje bencina je še kako potrebno, če ga je notri nekaj litrov ali mogoče poln tank 10 litrov. Ta bencin lahko koristno porabim v kosilnici, mi zadostuje za vsaj nekajkratno košnjo vrta + še 3 sosedove vrtove zraven. Za nekaj deci bencina pa res nima smisla črpat ven, se pokuri in dolije svež bencin.

Za izčrpavanje goriva uporabljam kar hand primer fuel pump, ki se običajno uporablja za male izvenkrmne motorje na čolnih. Spomladi sem izčrpal 8 litrov bencina v slabih 2 minutah, lansko leto je nekdo nafilal poln tank.

Olje iz motorja se spusti enako kot pri menjavi, če je B&S motor pa lahko tudi z nagibanjem , da izteče pri luknji kjer se doliva in kontrolira nivo. Za izčrpanje manjše količine olja lahko uporabiš navadno brizgo in cevko, ga lepo potegneš ven Wink

Pri tovrstnih motorjih je nagibanje dovoljeno tako, da je svečka (cilinder) zgoraj, bočno nagibanje povzroči (npr pri čiščenju po košnji) da olje pride v cilinder, v filter, ... posledica je dimna zavesa pri ponovnem zagonu, lahko tudi zelo otežen zagon.

Strinjam se, da staro svečko bi lahko tudi zamenjal, dobijo se že za 2,5eur/kos original B&S pakunga.

Avtor: lucca brassiKraj: KOČEVJE PrispevekObjavljeno: Sob Avg 12, 2017 11:38 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Kit za obnovo uplinjača stane cca 17€ . Ultra simpl očistit in zamenjat

Pazi če je mogoče pretegnjena vzmet ki je med pletenico in ročico vplinjača

Zamenjaj zračni filter in svečko 10+3€

Na pomlad sem naredil komplet obnovo AL-KO s B&S 625 motorjem

https://www.opara.si/index.php?id_category=10&controller=category

https://www.rotar.si/sl/REZERVNI-DELI-STROJEV/

Pazi kakšno olje daješ noter (ne vem kateri motor imaš) ampak sem dal notri original in se pozna .Mimogrede tankam 100 oktanski bencin.

Avtor: qwertzKraj: Vrhnika PrispevekObjavljeno: Sob Avg 12, 2017 12:01 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Zelo mašin rabi 100 oktansko gorivo. Še med avti jih je zelo malo.

Avtor: lucca brassiKraj: KOČEVJE PrispevekObjavljeno: Sob Avg 12, 2017 6:27 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Pozna se tako, da z manj ''gasa ''dobim več moči (manjša poraba) .

Precej se je poznalo pozimi na motokultivatorju in frezi za sneg potem pa sem kar prakticiral naprej.

Avtor: twomKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Sre Maj 16, 2018 11:03 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Moja kosilnica s 100 oktanskim bencinom ni delala lepo, ji bolj ustreza 95.

Ali kdo ve kako sneti tale rotor (ali karkoli že to je)? Na sredini izgleda kot da bi bilo sprešano...

Avtor: v.j.Kraj: Veldes PrispevekObjavljeno: Čet Maj 17, 2018 8:11 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Nič ni zaprešano, lepo je nataknjeno na gred (lahko je tudi konusno ležišče) in zategnjeno z matico, ki si jo že odstranil... Ker je vztrajnik (tudi v vlogi vetrnice in nosilca magneta) že dolgo časa gor, bo verjetno šlo dol malo težje. Dol se sname s primernim orodjem (snemalec, abciger) oziroma kar namenskim orodjem.

Zakaj bi to sploh rad snel dol? Jaz ne vidim potrebe, razen če boš menjal motorno gred. Če imaš še vedno težave s kosilnico in slabo močjo, je lahko težava v oslabljeni delno prebiti vžigalni tuljavi, ta je na dveh vijakih, menjava je hitra.

Avtor: BojanRKraj: Vnanje Gorice PrispevekObjavljeno: Čet Maj 17, 2018 8:56 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Meni pa izgleda, kot bi bila vetrnica zamaknjena. Kaj pa če ima težave zato, ker je na njej magnet in določa točko vžiga?

Avtor: MarkoMKraj: Lovrenc na P. PrispevekObjavljeno: Čet Maj 17, 2018 11:26 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Meni se tudi zdi, da je vetrnica zamaknjena. Podobno težavo smo imeli pred leti na naši kosilnici, ker je bil zamaknjen vžig. Ampak naša sploh ni vžgala.

Avtor: v.j.Kraj: Veldes PrispevekObjavljeno: Čet Maj 17, 2018 11:36 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Hudirja, pa res, videti je zamaknjeno. Sicer kot fotografije ni ravno tak, da bi točno videl zamik zagozde, pa vseeno. Če je vetrnica zamaknjena, je kot vžiga oziroma predvžiga zamaknjen, saj magnet določa točko vžiga, ni platin ali kakšnega drugega senzorja.

Ali je kosilnica nabasala kamen, korenino ali kaj drugega in se je v hipu ustavila? To bi namreč lahko pojasnilo zamik vetrnice, ne premakne se tole kar tako, mogoče če ne bi bilo zategnjeno... no, lahko je kriva tudi gred spodaj kjer je nož.


Mimogrede, pred nekaj tedni sem tako uničil motor kosilnice, nabasal sem železo v travi, konkretno železo, motor se je v trenutku ustavil, gred se je močno ukrivila, verjetno tudi torzijsko. Ravnanje klasično na stružnici je bilo le malo uspešno, treba bo zamenjat gred, seveda pod pogojem, da ni uničeno še kaj, ker se ne bi splačalo, že gred je nekje med 50 in 60 eur Sad

Stran 1 od 2

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group