Avtor: pirpy, Kraj: TopolšicaObjavljeno: Čet Feb 07, 2019 6:52 pm Naslov sporočila: kompenziranje enofaznega elektromotorja ---------------------------------------------------------------------------- Lp
Ali je smiselno kompenzirati enofazni motor 2.2 kW, ki poganja kompresor za zrak.
V izbrisani temi sem še ujel, da ima indukcijski motor pri zagonu cos phi skoraj 1 in zato dodatni kondenzator verjetno nebi pomagal pri zagonu.
Zaradi precejšnje oddaljenosti od transformatorja mi kompresor ob malo nižji napetosti omrežja ne starta. Sploh če ga priključim še čez podaljšek.
Avtor: qwertz, Kraj: VrhnikaObjavljeno: Čet Feb 07, 2019 7:56 pm Naslov sporočila: ---------------------------------------------------------------------------- Ne, ni. Raje si priskrbi ustrezno inštalacijo (če jo nimaš in imaš prevelik padec od razdelilca dalje) in seveda podaljšek z zadostnim presekom, da bo padec manjši.
Sicer pa veliko uničenih tem se da pogledat preko archive.org, samo ne dela vse.
Avtor: Profesor Einstein, Kraj: Rogaška Sl.Objavljeno: Čet Feb 07, 2019 8:13 pm Naslov sporočila: ---------------------------------------------------------------------------- Kaj pa če na dovodu malo dvigneš napetost za 24V ali malo več ?
Za pretiravati ni.
lp.
Avtor: igo, Objavljeno: Čet Feb 07, 2019 8:50 pm Naslov sporočila: ---------------------------------------------------------------------------- Motor kompresorja je ob zagonu povsem neobremenjen. Če je delovni kondenzator dober, potem je lahko vzrok za težek zagon le še v oddušniku.
Ali ob zagonu kakšno sekundo ali dve piha zrak iz tlačnega stikala?
Ali ob izklopu še sekundo ali dve piha zrak iz tlačnega stikala?
Avtor: pirpy, Kraj: TopolšicaObjavljeno: Čet Feb 07, 2019 9:27 pm Naslov sporočila: ---------------------------------------------------------------------------- kompresor lepo zažene, če vklopim velik ups (30 kVA)
Motor zažene do nekje polovice hitrosti potem pa ne more naprej sploh če je nad 5 barov.
po parih sekundah pa izklopi .
Avtor: pirpy, Kraj: TopolšicaObjavljeno: Čet Feb 07, 2019 9:39 pm Naslov sporočila: ----------------------------------------------------------------------------
Profesor Einstein je napisal/a:
Kaj pa če na dovodu malo dvigneš napetost za 24V ali malo več ?
Za pretiravati ni.
lp.
misliš, da bi dodal sekundar 24 V trafota zaporedno.
To bi verjetno šlo.
Avtor: Profesor Einstein, Kraj: Rogaška Sl.Objavljeno: Čet Feb 07, 2019 10:14 pm Naslov sporočila: ---------------------------------------------------------------------------- Tako ja... in ustrezna varovalka na pravem mestu.
V priponki skeniran primer za nižanje napetosti.
lp.
Nazadnje urejal/a Profesor Einstein Čet Feb 07, 2019 10:23 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Avtor: igo, Objavljeno: Čet Feb 07, 2019 10:22 pm Naslov sporočila: ---------------------------------------------------------------------------- Preveri tudi ceno avtotransformatorjev za tako moč. Običajno gredo tja do 250 V pri 230 V vhodu.
Ob dodanem voltmetru boš lahko celo prilagajal napetost in se izognil nevšečnostim s fiksno vezavo pri povsem razbremenjenem omrežju.
Avtor: spužva, Objavljeno: Sob Feb 09, 2019 12:42 pm Naslov sporočila: ---------------------------------------------------------------------------- Na skenirani sliki je vezava za nižanje om. napetosti.
Kakšna je pa vezava za višanje?
Lp
Avtor: igo, Objavljeno: Sob Feb 09, 2019 12:48 pm Naslov sporočila: ---------------------------------------------------------------------------- Takorekoč enaka, samo priključka sekundarnega navitja zamenjaš med seboj.
Skupaj zvežeš en primarni in en sekundarni priključek ter izmeriš napetost med preostalim primarnim in preostalim sekundarnim priključkom. Če je nižja od vhodne napetosti, zamenjaš sekundarna priključka med seboj.
Avtor: spužva, Objavljeno: Sob Feb 09, 2019 2:18 pm Naslov sporočila: ---------------------------------------------------------------------------- Hvala za hiter odgovor.