www.elektronik.si
Load Guard ali kaj podobnega
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja  :||:
www.elektronik.si -> Energetika

Avtor: grega09 PrispevekObjavljeno: Pet Apr 26, 2019 1:43 pm    Naslov sporočila:  Load Guard ali kaj podobnega
----------------------------------------------------------------------------
Pred kratkim sem bral tale članek:
https://www.amzs.si/motorevija/v-zarometu/pogovor/2019-03-28-kako-do-domace-polnilnice?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=11.4.2019

Gospod iz podjetja omenja napravo pod komercialnim imenom Load Guard. Glede na to, da bo porabnikov v prihodnosti vedno več, me takšne stvari zanimajo. Ne najdem pa detajlov.
Kako to funkcionira? Kam se namesti? Kakšne so alternative? Glede na to, da ste tu iz stroke, bi prosil za kakšne dodatne informacije, če kdo kaj več ve o teh izdelkih. Ni nujno, da prav o tem dotičnem...

Avtor: Energetik-mKraj: Zagorje PrispevekObjavljeno: Ned Apr 28, 2019 9:36 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Če prebereš prospekt od tistega avta, ki ga imajo v članku, dobiš zraven polnilni kabel za v šuko vtičnico, ki ti napolni prazen aku v 31 urah. Ali pa kupiš polnilnico 7,2kW, ki ti avto napolni čez noč. Iz domačega omrežja pa ni problem izpuliti 7,2 kW moči, če imaš 3x25A glavne varovalke. Pa ne rabiš nobenega "load guarda" ali česa podobnega. Če daš za avto 25 jurjev+, daš pa še jurja za povečanje priključne moči na 3x25A.

Avtor: qwertzKraj: Vrhnika PrispevekObjavljeno: Ned Apr 28, 2019 3:24 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
V članku je kar nekaj strokovnih napak. To bi morali popravit ali pa odstanit to s spleta, ker je zavajanje javnosti.

Ob nakupu el. avta je treba investirat v kable in vtikače ter tudi v elektroniko (prenosno polnipno postajo), ki jo vedno peljemo s sabo.
Na primer:
https://www.e-driver.net/en/shop-kategorien/product/3321669-mobile-ladestation-juice-booster-2

Stroški so od 1000-2000 eur, doma je pa tudi treba pripeljat ustrezne vodnike do parkiranega avta ali avtov. Kar je spet poseg in strošek.

Vse to zastonj v primerjavi z precej dragim elektro avtom.

Avtor: grega09 PrispevekObjavljeno: Ned Apr 28, 2019 5:01 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Tu ne pišem o tem zaradi nakupa el. avtomobila, ker ga ne nameravam še tako kmalu uporabljati. Je treba pa tudi o tem razmišljati za naprej. Opazil sem omenjeno v članku ina zato vprašam na zato podkovanem forumu...

Sami smo kar močni porabniki elektrike in več od 3x25 A ne dobim. Sprašujem pa, kaj na trgu takšnega, kar je v članku omenjeno še obstaja. Sam imam v objekt pripeljana dva vodnika in v elektro omarici zunaj pripravo za dva števca (privat + poslovno). Oboje za 3x25 A. Very Happy

Pa naslednje vprašanje. Kakšna je najšibkejša polnilnica za el. avte za domačo uporabo, ki je 3 fazna?

Avtor: frenkiKraj: Ljubljana (JN76GB) PrispevekObjavljeno: Ned Apr 28, 2019 5:30 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Nekaj podatkov / cen imaš na to temo napisanih tukaj.

Avtor: solomojsterKraj: NOVA GORICA PrispevekObjavljeno: Ned Apr 28, 2019 6:08 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Lahko tudi pogledaš v "zibelko" elektromobilnosti.

https://eauto.si/sl/izdelki/polnjenje-avtomobila/zidne-polnilne-postaje/

Avtor: grega09 PrispevekObjavljeno: Pon Apr 29, 2019 4:35 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Kot lahko na hitro vidim je minimum za 3-faze 11 kW. Sicer nisem iz elektro področja, samo a ne bi bilo dobro, če bi bile tudi moči od 3 kW naprej zastopane v 3-fazni izvedbi. Še posebej za domačo uporabo, da se breme malo porazporedi po vseh treh fazah?

Avtor: int47Kraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Pon Apr 29, 2019 5:19 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Minimum je 10A po fazi. To je cca 2,3kW 1f, oz cca. 7kW 3f.

Večina polnilnic omogoča nastavitev dveh vrednosti polnilnega toka in preklop med njima. "Load guard" samo signalizira polnilnici, da mora polnit z manjšim tokom.

Avtor: qwertzKraj: Vrhnika PrispevekObjavljeno: Pon Apr 29, 2019 8:27 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Če misliš imet polnilnico (karikiram) moči polnilca za telefon, potem je brez veze, da imaš eavto. Če prevoziš tako malo, da ti zadostuje to, potem prevoziš premalo in ne rabiš avta, niti na nafto, kaj šele elektro.

Torej, če imaš elektro avto, rabiš zadostno jakost varovalk, dobro inštalacijo, dobro polnilno postajo, ki ustreza standardom in prostor.

Če karkoli manjka, potem nimaš pogojev za eavto in sploh ni smiselno razmišljat o čemerkoli.

Avtor: bostjangKraj: Postojna PrispevekObjavljeno: Tor Apr 30, 2019 9:36 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
grega09 je napisal/a:
Kakšna je najšibkejša polnilnica za el. avte za domačo uporabo, ki je 3 fazna?

Kolikor jaz vem, je minimum 6 A po fazi, ne glede na število faz. To se nanaša na to, kar je mogoče sporočiti vozilu, ne pa na komercialno dobavljivost.
SAE_J1772 Signaling

'Load Guard' je najboljša rešitev za take zadeve. Rešitev je tudi polnjenje ponoči, ko je tipično manj drugih porabnikov.

Avtor: qwertzKraj: Vrhnika PrispevekObjavljeno: Tor Apr 30, 2019 10:41 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Dajmo raje uporabit naše oznake standardov, EN 61851.

Signalizacija jakosti toka poteka preko uporov, (signal, s kakšnim kablom smo se priklopili) iz standarda:

13 A, 1,5 kΩ
20 A, 680 Ω
32 A, 220 Ω
63 A (3F) / 70 A (1F) 100 Ω

Povsod 0,5 W upori.


Potem je pa lahko nastavitev od 6, 8, 10, 13, 16 A...32 A...; 1 - 3 faze.

Avtor: int47Kraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Sre Maj 01, 2019 8:13 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Nekateri avtomobili uporabljajo samo eno fazo.
Polnilnica, ki polni počasneje, kot je možno iz stenske vtičnice, za večino uporabnikov nima smisla. Če avto uporabljaš vsak dan, se mora čez noč napolnit.

@grega09
Bolj detaljno opiši problem.
Električna AC polnilnica je praktično neuporabna za karkoli drugega, razen za polnenje električnega avtomobila.
Regulacija polnilnega toka je v avtomobilu. Polnilnica le sporoči max tok in v primeru prekoračitve , ali napake s kontaktorjem odklopi avtomobil.

Avtor: qwertzKraj: Vrhnika PrispevekObjavljeno: Sre Maj 01, 2019 10:04 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Kateri avti pa imajo samo 1F?

Avtor: bostjangKraj: Postojna PrispevekObjavljeno: Sre Maj 01, 2019 3:51 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
int47 je napisal/a:
Električna AC polnilnica je praktično neuporabna za karkoli drugega, razen za polnenje električnega avtomobila.

Z enostavnim vezjem (vmesnim kablom) lahko napajaš klasična bremena za omrežno napetost.
Vidmar je med nekim predavanjem to demonstriral kar v predavalnici.

Avtor: mucekKraj: Domzale PrispevekObjavljeno: Sre Maj 01, 2019 10:28 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
qwertz je napisal/a:
Kateri avti pa imajo samo 1F?


Vecina serijskih; 3F sistem ima samo evropa, pa se to ne vsi.

Stran 1 od 2

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group