www.elektronik.si
Nakup sin. pretvornika

www.elektronik.si -> Napajalniki, polnilci in baterije

Avtor: marko11Kraj: Dobrepolje PrispevekObjavljeno: Čet Nov 07, 2019 3:30 pm    Naslov sporočila:  Nakup sin. pretvornika
----------------------------------------------------------------------------
Hi

Na ebay-u bi kupil ta sinusni pretvornik na naslovu:

https://www.ebay.de/itm/2500W-5000-Watt-12V-230V-Reiner-Sinus-Wechselrichter-Spannungswandler-Inverter/202650067428?hash=item2f2ee2a1e4:g:eKAAAOSw1eFc-X8v#shpCntId

pa me zanima sledeče:
- ali se kaj plača carina, ker prihaja iz češkega skladišča?
- ali se plača še dodatno DDV ?
- nikjer ne zasledim datuma dostave.
- ali je 2 letna garancija od prodajalca?

Pa še to:
- kolikšen naj bi bil tok (I) iz akumulatorja pri 2500W (nikjer ni podatka)

- pa bi prosil še vaše mnenje o tem pretvorniku, hvala.

Lp, marko

Avtor: Energetik-mKraj: Zagorje PrispevekObjavljeno: Čet Nov 07, 2019 5:22 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Tole bo vleklo 250A toka pri nazivni moči. Rabiš trakcijski akumulator kakšnih 500 Ah, če bi to moč vlekel dalj časa. Vsekakor pa ne po tistih nitkah 25mm2, ki so priložene. Rabiš 150mm2 žice in 250A baterijsko varovalko.
Iz EU naj ne bi bilo še dodatno carine in DDV, vprašaj prodajalca.

Avtor: marko11Kraj: Dobrepolje PrispevekObjavljeno: Čet Nov 07, 2019 5:32 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Hvala za hiter odgovor.

Ali bi alternator "dohajal" tako obremenitev, če bi avto deloval v prostemu teku?

Saj ne bi bil stalno toliko obremenjen, skrinja in hladilnik, pa kak manjši porabnik.

Lp,

Avtor: mucekKraj: Domzale PrispevekObjavljeno: Čet Nov 07, 2019 6:06 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Imho ne, ponavadi so ranga 100-150 A.

Avtor: pirpyKraj: Topolšica PrispevekObjavljeno: Čet Nov 07, 2019 7:05 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
marko11 je napisal/a:
Hvala za hiter odgovor.

Ali bi alternator "dohajal" tako obremenitev, če bi avto deloval v prostemu teku?

Saj ne bi bil stalno toliko obremenjen, skrinja in hladilnik, pa kak manjši porabnik.

Lp,

Alternator lahko celo skuriš na tak način, ker alternatorji nimajo zaščite proti preobremenitvi, dimenzionirani so tako, da prenesejo poganjati vse porabnike+ polnijo svinčen akumulator in nič več.

Avtor: Energetik-mKraj: Zagorje PrispevekObjavljeno: Čet Nov 07, 2019 11:58 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Torej kakšnih 500w, 50A toka. V prostem teku bo šel rakom žvižgat, ker se premalo hladi.

Avtor: marko11Kraj: Dobrepolje PrispevekObjavljeno: Ned Nov 10, 2019 1:58 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Sem pomeril porabo in zagonski tok hladilnika in skrinje.
Oba imata 100W motorja.
Torej;

I zagonski = 8A
I po zagonu = 0.4A
U = 230V
P = 100W

Če pravilno računam bi bil ZAGONSKI tok na akumulatorju približno 150A.
Po zagonu pa bi bila stalna poraba cca 8A iz akumulatorja.

Akumulator pa je 55Ah in njegova zagonska moč je 520A, torej nebi smelo biti problem 150A oziroma 300A, če startata oba motorja istočasno, saj je verjetno zagon krajši od 1 sekunde.

Naj kdo popravi, če so nepravilnosti.

Lp,

Avtor: twomKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Čet Nov 14, 2019 8:26 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
55 Ah ti bo potemtakem zadoščal za 6 ur delovanja...

Kaj je pravzaprav tvoj problem? Hladilnik in hladilna skrinja ki delujeta koliko časa?


Meni pride najprej na misel namenski agregat ali plinski hladilnik.

Avtor: int47Kraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Čet Nov 14, 2019 8:33 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Zagonski akumulator pri ciklični uporabi ne bo imel dolge življenske dobe.
Uporabna kapaciteta bo precej nižja od nazivne.

Edit:
Zaradi padca napetosti na 12V povezavah in izkoristka pretvornika bo zagonski tok verjetno bližje 190A.

Avtor: marko11Kraj: Dobrepolje PrispevekObjavljeno: Sob Nov 16, 2019 8:59 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
peter_nn je napisal/a:
55 Ah ti bo potemtakem zadoščal za 6 ur delovanja...


Ne, ker sem že v uvodu napisal, da bi avto ves čas deloval in bi tako alternator vedno polnil aku. Hladilnik, skrinja pa tako ali tako ne delujeta stalno.
Zato me zanima, če bi ta kombinacija s sinusnim pretvornikom delovala.

lp,

Stran 1 od 1

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group