www.elektronik.si
Izdelava tiskanine-modifikacija strojcka za plastificiranje
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Naslednja  :||:
www.elektronik.si -> Elektronika

Avtor: VolkDKraj: Divača (Kačiče) PrispevekObjavljeno: Ned Feb 18, 2007 5:02 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Joj !

Hudo ! Ne da sem dal isto sliko dvakrat na forum, isto sliko sem dal dvakrat tudi na ploščico !
Še sreča, da smo delali dve ploščice in je ena v redu, druga pa ima natisnjeno spodaj in zgoraj isto sliko d'oh! Brick wall :bonk:.

To sem opazil šele med vrtanjem, ker luknje nekako niso hotele iti skupaj Laughing .

Avtor: VolkDKraj: Divača (Kačiče) PrispevekObjavljeno: Ned Feb 18, 2007 5:08 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
No ena tiskanina je le uspela. Luknje so pravilno izvrtane in pocinil sem obe strani.

Avtor: DomeniusKraj: Trbovlje, LJ PrispevekObjavljeno: Ned Feb 18, 2007 5:11 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Off topic:
Darko, koliko časa pa ciniš eno takšno ploščo? Glede na to, da ima dosti mase, verjetno ni tako hitro. Ali pač?

Avtor: VolkDKraj: Divača (Kačiče) PrispevekObjavljeno: Ned Feb 18, 2007 5:13 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Jah, kar nekaj časa. Kake 15 minut.
Važno je imeti dovolj kolofonje, potem pa stvar leti.

Avtor: RGorazdKraj: Ig PrispevekObjavljeno: Ned Feb 18, 2007 9:28 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Darko, če ni skrivnost, kako pa si ujel luknje? Sam delam dvostranska vezja s pomočjo fotopostopka in tam ni dileme...folije že tako zlepiš skupaj. Tukaj je pa verjetno drug postopek.Najprej eno stran preneseš, zvrtaš par lukenj in jih ujameš? Ali še kaj tretjega? Pri pospajkanju ploščice uporabljaš cin v rolici in navaden spajkalnik, ali uporabiš spajkalno pasto ter fen?

LP Gorazd

Avtor: VolkDKraj: Divača (Kačiče) PrispevekObjavljeno: Ned Feb 18, 2007 9:34 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
S fenom prej ko ne uspeš TIV zažgati, vsaj meni ni uspelo nič bolj pametnega.
Uporabljam navaden cin, veliko ploščato konico, nizko temperaturo ( 290 -300 °C), in velike količine kolofonije, ki jo potem očistim z acetonom ali triklorom.

Poklapljanje zgornjega in spodnjega tiska ni tako kritično kot se na prvi pogled zdi.
Položiš papir na papir, in privzdiguješ vogale ter pogledaš kako stvar stoji. To ponoviš večkrat in spotoma pritrjuješ vogale skupaj z selotejpom. Ko si 100% da je vse poravnano. Zalepiš papirje vsaj po eni strani močneje. Vtakneš vmes ploščico in ... hop skozi strojček.

Avtor: RGorazdKraj: Ig PrispevekObjavljeno: Ned Feb 18, 2007 9:42 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Hvala za odgovor. Sicer pa se mi je zdela tista ideja o pasti ter fenom izredno dobra.
Moram enkrat poizkusiti. Fen mam, pasto pa tudi lahko nabavim. Vsekakor moram poizkusiti tudi ta način izdelave TIV.

LP Gorazd

Avtor: mipaxKraj: Ljubljana PrispevekObjavljeno: Ned Feb 18, 2007 10:35 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Rad bi popravil ugotovitev postavljeno nekje zgoraj, da z zaporedno vezano diodo zmanjšaš moč na polovico. V resnici moč zmanjšaš na četrtino, ker dioda zmanjša efektivno vrednost napetosti na polovico. (P=U*U/R) Very Happy

Prosim, če bolj natančno napišete kateri papir uporabljate pri postopku in ali je potrebno valje plastifikatorja kaj med seboj razmaknit, ker je ploščica bolj debela Question

Avtor: sulcKraj: Šmartno pri Litiji PrispevekObjavljeno: Pon Feb 19, 2007 12:36 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Jaz najboljše rezultate dobivam z Epson glossy papirjem za inkjet tiskalnike. Res pa je, da s strojčkom še nisem poskusil.

Avtor: HighlagKraj: Črnuče PrispevekObjavljeno: Pon Feb 19, 2007 12:56 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
V navodilih za plastifikator ponavadi piše kakšno maksimalno debelino sprejmejo.
En valjček oziroma plošča pa je ponavadi mehko vpeta.

Avtor: andrejjKraj: 8232 Šentrupert PrispevekObjavljeno: Pon Feb 19, 2007 8:34 am    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Kaj pa modra folija Press-n-peel blue.jaz sem poskusil s tem z uporabo likalnika.Z plastifikatorjem pa nisem,ker nimam.Lahko pa bi predelal od starega laserskega tiskalnika.Mislim da bolje plastif. kot pa likalnikom,ki ni tako ravna ploskev.
http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?ModuleNo=13464&doy=search
http://www.storm.ca/~rheslip/pcbfuser.htm

Avtor: s55mKraj: Koper PrispevekObjavljeno: Pon Feb 19, 2007 3:39 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
mipax je napisal/a:
Rad bi popravil ugotovitev postavljeno nekje zgoraj, da z zaporedno vezano diodo zmanjšaš moč na polovico. V resnici moč zmanjšaš na četrtino, ker dioda zmanjša efektivno vrednost napetosti na polovico. (P=U*U/R) Very Happy

Prosim, če bolj natančno napišete kateri papir uporabljate pri postopku in ali je potrebno valje plastifikatorja kaj med seboj razmaknit, ker je ploščica bolj debela Question


Brez komplikacij in stroškov! Zgornja tiskana vezja so narejena z papirjem iz quelle in neckerman katalogov. Po dvajsetih minutah v mlačni vodi pomešani z tekočino za pranje posode tak papir čudovito razpade!

Valje pusti tako kot so! 1,6mm FR4 150x100 plata gre skozi z kataloškimi stranmi z obeh strani brez težav, če dodatno fiksirate zobnik motorja (če ne, rado preskakuje, ker je prirejeno za poseben gumb, s katerim se stvar odmakne-potrebno je pogledati v strojček, da bi razumeli. Ploščo vstavljajte v strojček vedno z vogalom, torej diagonalno, ker jo v nasprotnem primeru pritisk valjev na drugi strani "katapultira" na delovno površino Smile
Valji niso premični in so fiksno vpeti, so pa dovolj mehki in debeli, da so mi notri potegnili tudi sondo termometra Smile. Ker ni ravna, jo je bil hudič ponovno izvleči.

POZOR na lepilni trak, ki ga boste uporabljali. Stari AERO tip (prozoren) je najboljši in prenese tudi to temperaturo, kar pa ne velja za vse nove "fancy" prozorne trakove, ki se dobesedno stopijo in zasvinjajo valje.
Kataloške strani ne mažejo valjev laserskega tiskalnika. Vsaj pri mojem HP1010 ne.

Avtor: peglaKraj: Sv.Anton PrispevekObjavljeno: Pon Feb 19, 2007 10:04 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Termostate likalnikov Vam lahko zrihtam, so sicer nekaj večji kot je na sliki zgoraj. Terperaturno območje je odvisno od tipa termostata. Nastavitev je nekje od 20-220°C. Lahko se ga"frizne"tam do 300°C Wink "navitje"se zapečaten vijak.

Kako se pa obnese likanje z likalnikom tiskano vezje na ploščico?

L.P.pegla

Avtor: IDKraj: Ljubljana-Podpeč PrispevekObjavljeno: Pon Feb 19, 2007 11:17 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Meni se z likalnikom ni obneslo najbolje. Večje površine tonerja so se mi ponavadi "odluščile". Bom razkiral teh nekaj evrov in kupil plastifikator, ter ga malo predelal.

Avtor: s55mKraj: Koper PrispevekObjavljeno: Pon Feb 19, 2007 11:41 pm    Naslov sporočila:  
----------------------------------------------------------------------------
Če le dobite REX, ga vzamite raje kakor "Peach" ker ima malo boljšo plastiko.
Danes smo eno breskvico predelali za VolkD Darka.
Sva skoraj stopila vodila ob prvem gretju. Tudi razmak med aluminijastimi vodili pri "breskvi" je malce premajhen za komot delo in ga je potrebno malo razširiti. Slike sledijo.

Stran 2 od 25

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group