www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Polnilec Pb akumulatorja
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 5.06
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 19, 2009 7:13 pm    Naslov sporočila:  Polnilec Pb akumulatorja Odgovori s citatom

Zanima me če ima kdo izkušnje s katerim od spodnjih polnilcev
Polnilec1
Polnilec 2

Potrebova bi ga pa za polnjenje 100Ah akumulatorja

_________________
Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
sscott
Član
Član



Pridružen-a: Pet 10 Jul 2009 12:11
Prispevkov: 1133
Aktiv.: 6.32
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 14, 2009 9:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

priporočam polnilec Eyra AP17. Polni po ECS metodi, kar je zaenkrat najboljša varianta glede polnenja. Če te zanima kaj več pa mi pošlji ZS.

LP Mare
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 13.29
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 14, 2009 10:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Povej še nam kaj več o tej metodi. Saj bi druge tudi zanimalo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3366
Aktiv.: 15.78
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Tor Jul 14, 2009 10:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nadalje se lahko polnilnik s preklopom uporablja tudi kot priročna omrežna naprava. - zgleda, da je problem prevesti Netzgeraet, ker drugače si ne znam predstavljati polnilca akumulatorjev kot omrežne naprave.
V navodilih piše, da naprava meri napetost na akumulatorju, potem preklopi v stanje 2 in potem v stanje 3.... problem: pri starejših akumulatorjih se željena napetost nikoli ne doseže, in če polnilec ni narejen tako, da bi polnjenje prekinil po 8, 10 ali 12 urah, bo vodo zmetalo ven.
Za kaj se uporablja akumulator ? Če npr. za zagon agregata, mora za to biti poseben polnilec, drugače bo akumulator "zaspal".
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
smatjaz
Član
Član



Pridružen-a: Pon 10 Nov 2003 16:33
Prispevkov: 803
Aktiv.: 3.62

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 15, 2009 7:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poglej si tukaj . Z njim lahko tudi direktno "vžgeš" avto z izpraznjenim akumulatorjem.

LP M.

_________________
Električni aparati delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jnz
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Mar 2009 22:11
Prispevkov: 112
Aktiv.: 0.61
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Jul 15, 2009 11:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Google najde kar precej zadetkov na to temo.
Sicer je pa tudi Svet Elektronike pred približno 10 leti objavil serijo člankov na temo ECS polnjenja. V svoji prodajalni je imel tudi neke kit komplete.
Moje osebno mnenje je, da je ECS princip osnova za vse današnje hitre polnilce, le da je ECS napolnil akumulator v 8 minutah, današnji polnilci pa opravijo to v najboljšem slučaju v nekih 15 minutah, kolikor sem jaz zasledil.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Predkambrij
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Maj 2009 14:17
Prispevkov: 127
Aktiv.: 0.70
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 13, 2009 11:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdrav,
jaz sem pa priključil akumulator (Pb 12V, 40Ah) na usmernik lm317T, da ga bom napolnil. Pred priklopom sem nastavil napetost 14,6V, priključil akumulaotr in pustil. Zjutraj sem potipal akumulator in je bil precej topu, ter šumenje. Nato sem priklopil akumulator na pravi polnilnik vendar stalno vleče nek tok (2A), noče se pa več napolniti. Ko sem ga odprl, sem videl da je premalo kisline notri. Dotočil sem destilirano vodo, vendar ga še vedno noče napolniti. Domnevam da sem ga uničil z usmernikom lm317. Sedaj ima napetost 11,3V ko ga odklopim od polnjenja, ob obremenitvi hitro počepne. Zanima me, če je še kakšna možnost da ga obudim nazaj k življenju.
Hvala, Lp

_________________
bivši englishman
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3366
Aktiv.: 15.78
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 13, 2009 12:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Areometer
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Predkambrij
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Maj 2009 14:17
Prispevkov: 127
Aktiv.: 0.70
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 13, 2009 12:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mamo eno drugačno napravo, k jo uporablamo k kuhamo žganje. Je pa več skal nevem če je tudi za h2so4 bi moral preverit, kaže pa pri kateri temperaturi bi stvar zmrznla. Na kakšen način bi si pa lahko pomagal z areometrom.
Ta čas sem bral o pulznem polnjenju, vendar nimam nobenega takega polnilnika doma... piše da naj bi pa ve večini primerov pomagalo popravit napake, ki se povzročijo pri napačnem polnjenju.
Lp

_________________
bivši englishman
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 35.08
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 13, 2009 1:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

englishman je napisal/a:
mamo eno drugačno napravo, k jo uporablamo k kuhamo žganje. Je pa več skal nevem če je tudi za h2so4 bi moral preverit, kaže pa pri kateri temperaturi bi stvar zmrznla. Na kakšen način bi si pa lahko pomagal z areometrom.
Ta čas sem bral o pulznem polnjenju, vendar nimam nobenega takega polnilnika doma... piše da naj bi pa ve večini primerov pomagalo popravit napake, ki se povzročijo pri napačnem polnjenju.
Lp


To je naprava s katero izmeriš ali je kislina v akomulatorju ok. Dobiš jo v vaaki trgovini z avto deli.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 13.29
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 14, 2009 8:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

14,6V je dokaj veliko. Sam akumulatorje polnim na 14,4 max. Samo glede na prebrano predvidevam, da je bil aku že prej slab, preden si ga začel polniti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 45.83
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 14, 2009 8:42 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

hm...akku je bil zjutraj topel s tem da si ga priključil na LM317, ki daje ven kvečjemu 1,5 A? Rahlo čudno, da bi bil 40Ah akku topel pri dobrem amperu toka skozenj...si prepričan da nisi skuril LM317 in ni tekel večji tok čez? drugače 14,6 ni tako veliko da bi ga zaradi tega skuril. Bolj verjamem na LM317
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Predkambrij
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Maj 2009 14:17
Prispevkov: 127
Aktiv.: 0.70
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 14, 2009 8:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Am.. situacija je taka, sam pa domnevam, da je sam način polnjenja napačen. Lahko opišem še cel postpek.
Ta akumulator sem uporabljal za poganjanje wooferja v avtu. Ojačevalnik PA300 na pretvorniku 300W, se pravi je teklo pri dobrih komadih stalno 25A toka, kar se mi ne zdi preveč, da bi uničil akumulator, ker če bi ga, bi se sam spraznil krepko pod 10V, vendar je mel 10,5. Priključil sem ga na polnilec, kabel je bil pa čez cel dvorišče. Zvečer sem dal polniti čez pol ure k sta šla starša spat je verjetno en ponesreč brcnil kabl in mi odklopil, drug dan zjutraj sem ga nazaj vklopil, kmalu po tem ga je fotr pospravil, misleč, da je akumulator poln, tretji dan sem ga priklopil na usmernik(LM317T), prej sem pomeril in je imel nekaj več kot 11V.
Pomeril sem tok (ga je polnil z 1,7V pri cca 13,5V) (usmernik počepnil) kar lahko komot povzroči gretje 1,7*13,5=23W. Vendar, ko ga odklopim ima po nekem času, ki se tudi ohladi 11,3V. Čudi me kako Confused če bi bil zanič bi se sam spraznil do nule, ali pa nebi imel nobene kapacitete (poln bi bil po parih minutah in ne bi več vlekel nobenega toka) Taka je moja logika, sicer sem ga pa tudi prej ves čas vzdrževal na adapterju za zimovanje (stalno napetost na 14V.)
Zdej se ukavarjam kako rešit stvar. Areometer bom šel kupit 1. sekundo, ko bom imel čas (delam zdej od 4. zjutraj do zdejle), ta čas bom dal očetu, da mi ga da napolnit v službo, ima bolj napreden polnilnik, kakor ga imamo mi doma, nevem pa, če ima funkcijo ECS.
Hvala za nasvet, poročam rezultate.
Lp
PS. V tem usmerniku imam tudi bolj švoh transformator, ki ne mora dati prevelikega toka, ker se bo prej sam sesedel. Mislim da je okrog 25W

_________________
bivši englishman
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 45.83
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 14, 2009 8:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

hja, tvoja logika malce šepa. Če je akumulator "zanič", ne pomeni da ne bo dajal nobenega toka. Akumulator je sestavljen iz 6 celic in nikoli se ne zgodi da naenkrat crkne vseh 6. In ker umirajo ena po ena (in umirajo tako da pridejo v kratek stik), se tudi napetost seseda po 2 volta naenkrat. Če ima akku 10-11 V, to pomeni da je ena celica zanič, če ima 8-9, pomeni da sta zanič dve itd..
Drugače je 25W malo za tako veliko površino kot je 40 Ah akumulator. No, če je ena ali več celic v stiku, potem na ostale pride večja napetost (prevelika), kar lahko povzroči gretje.
V vsakem primeru je akku po moje zanič. In 25 A ni malo za tako majhen akumulator. ČE misliš še naprej poganjati ojačevalec na 25 A ali več, potem raje nabavi akku ranga 80 Ah ali več. Tistih 300A ki piše gor pomeni trenutni tok, ki lahko traja par sekund. Saj ne rečem da ne vleče teh 25A, samo tako velik tok tako majhnemu akku-ju skrajšuje življenjsko dobo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3366
Aktiv.: 15.78
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 14, 2009 8:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
jaz sem pa priključil akumulator (Pb 12V, 40Ah) na usmernik lm317T
- kot je že nekdo prej napisal, izhodni tok LM317T je 1,5A .
Če ti sedaj polni z 1.7A, je to znak, da je LM317 izven svojih zmogljivosti, zato je malce znižal napetost in povišal tok. Kolikor se spomnim iz poskusov pred mnogo leti, je skrajna zmogljivost 2A, a ne za stalno.
40Ah pomeni, da lahko akumulator prazniš 1 uro s 40 amperi, ali bolj praktično, 10 ur s 4 amperi. Torej bi ga tudi polniti moral 10 ur s 4 amperi.
Ti imaš na razpolago 1,5A - čisto računsko je to 26 ur polnjenja (recimo, nisem ravno matematik).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group