www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Mikroprocesorji v šolah
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Naloge, izpiti, seminarske
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1617
Aktiv.: 8.16
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 29, 2010 10:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na FERI-ju smo nekaj poiskušali s TI DSP 320.... Pa še to je zgledalo tako, da smo na takšni mrcini zgolj prižigali ledike. Največ kar je bilo, da smo v izvorno kodo nametali in uredili nekaj vrstic (vnaprej napovedanih, po točnem navodilu profesorja Neutral ), nato je ta DSP preko CANBUS komuniciral z ZigBee oddajnikom. Sprejemnik pa je bil na električnem avtomobilčku in si ga tako vozil na daljinsko s tipkovnico. Šel pa je vsepovsod, samo tja ne ko bi moral. V tistem času smo imeli še neke tuje študente na izmenjavi in profesor ni imel čisto nič časa za nas. Vrži se v vodo, pa se nauči plavat. Škoda.
V drugem letniku smo spoznavali Mitsubishijeve PLC krmilnike, mislim da serija 24FX, če se ne motim. 8 vaj, večinoma branje stikal in uporaba makrojev (SR celice).
Pri tem predmetu smo delali tudi z logiko 4xxx na testnih ploščah. Verjetno si predstavljate jezo in frustracijo ker sem neko vajo delal po dve uri in nazadnje ugotovil da imajo na zalogi defektne čipe in ledike na tej plošči. Pa sem jim nekajkrat rekel naj to popravijo ker se s tem ne da delati - še sam sem se ponudil za popravilo, pa me ni nihče resno jemal. Neutral
V četrtem letniku pa nekaj o SCADI. Tisto mi je postalo zelo zanimivo, ko sem končno skapiral za kaj gre in se naučil delo s spremenljivkami.

Na srednji šoli SERŠ - program Tehniška gimnazija, še žarnice nismo privili v grlo, ne pa da bi še kaj več naredili. V sklopu vaj smo delali meritve bremen (žarnica, upor, ne pa tudi motorja, čeprav so imeli na njem enoto za merjenje navora) po UI karakteristiki in z ohmmetrom. Ko nas je vaje imel starejši profesor, kateri nas je učil predavanja, smo poldrugo uro porabili samo zato, da je ugotovil da ne moremo normalno opravljato dvokanalnih meritev, ker je osciloskop ozemljen. Rolling Eyes Pri predmetu Elektronika smo spoznavali predvsem bipolarne tranzistorje, nekaj malega tudi unipolarne. Zahvaljujoč tistim nekaj frajerjem ki so nam z galamo pokvarili celo uro.
Nekoč sem stopil v nek drug razred, kjer so pred tem imeli pouk tisti iz 3+2 smeri. In na tabli videl primere vezav hišne inštalacije. Od tistega trenutka naprej so se mi vse gimnazije in gimnazijske smeri trikrat obrnile v želodcu, ne samo enkrat.
Se pa spomnim kako razredniku ni bilo jasno, kako smo pozimi ob visokem snegu lahko mi iz Slov. Bistrice prišli pravočasno v šolo (15 minut hoje, pol ure vlak, 20 minut hoje), medtem ko tisti iz samega MB niso mogli. Shocked

V osnovni šoli smo v zadnjem razredu pri Tehniki In Delo nekaj malih ur namenili tistim MESKO (?) kompletu, z elementi v pleksi škatlicah z rumenim pokrovom. Nekaj pa smo delali tudi s kompleti, ki še najbolj spominjajo na Mehano. Spomnim se dveh posod za tekočino s plovcem, elektromehanskega Iskrinega števca, fotocelico z žarnico in podobne...
Ko sem takrat bil naročen na revijo TIM in naredil nekaj svetlobnih efektov po načrtu in jim v šoli razložil delovanje - to je bila za njih Amerika. Very Happy


Saj ne da bi hotel koga na šolah šimfat, ampak smo bili takšni, ki smo želeli malo več, a niso imeli časa in posluha za nas.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ljudsko
Član
Član



Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 8:19
Prispevkov: 1184
Aktiv.: 6.05
Kraj: Koroška-Mežica

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 30, 2010 12:11 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebaveh je napisal/a:
Saj ne da bi hotel koga na šolah šimfat, ampak smo bili takšni, ki smo želeli malo več, a niso imeli časa in posluha za nas.


Na žalost je še danes tako. Največ pozornosti imajo zabušantje in lenobe. Ljudje brez cilja.

_________________
return;
brake;
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
piroman
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06
Prispevkov: 2707
Aktiv.: 12.13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 30, 2010 12:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole razmišljanje se mi zdi kar na mestu: http://www.mihamazzini.com/slonadom/dom47.htm

Vsakič, ko se pri nas javijo kakšni študenti za delo se sprašujem kam gre naš izobraževalni sistem. Seveda so izjeme ampak povprečje je prekleto bogo...

_________________
One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nakamichi
Član
Član



Pridružen-a: Pon 21 Avg 2006 18:51
Prispevkov: 845
Aktiv.: 3.92
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 30, 2010 11:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iz TŠČja v Novi Gorici imam precej dobrih izkušenj. Sicer takrat se mi je zdelo, da nam buče prodajajo(zdej o podpori ne morem govorit ker nisem bil ravno "zagret" učenec) a je na faksu postalo jasno, da je osnova zelo dobra, celo boljša od sošolcev iz Vegove(razen matematike Smile ). Na fakulteti pa imam res samo super občutke kar se tiče podpore študentom, če te kaj zanima so laboratoriji/prifesorji/asistentje vedno pripravljeni pomagat. Jaz sem na tak način delal v treh različnih laboratorijih in trenutno delam kot demonstrator pri predmetu iz 1. letnika. Šola te nauči razmišljat in ti da osnove iz izredno širokega področa, ne more pa nobeden pričakovat, da ga bo navadial delovnega mesta. Za to bi potrebovali točno toliko usmeritev kolikor je delovnih mest.

Da ne bo preveč off.:
Srednja: Motorola 6803 ASM
PIC ASM in C
Mitsubishi PLCji

Fakulteta: 68HC11 ASM
LPC2148 C

L.P.,
Miha
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Naloge, izpiti, seminarske Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 82 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group