|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
JamesQ Član
Pridružen-a: Čet 16 Nov 2006 12:05 Prispevkov: 362 Aktiv.: 1.71 Kraj: Novo mesto/Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Dec 20, 2009 11:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
@janbar.. si nastavil ustrezni pin v ustreznem PINSEL registru da je to dejansko AD pin? V priročniku pišel da se tako poveča ločljivost.
Morda pa nimaš nastavljene 10-bit AD pretvorbe?
LDŽ _________________ Baje sem inteligentna baraba ... FAE@Silica Slovenia (= |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janbar Član
Pridružen-a: Sre 15 Nov 2006 17:59 Prispevkov: 81 Aktiv.: 0.38 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Pon Dec 21, 2009 12:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Imam nastavljeno:
PINSEL1 = 0x0000F000; // P0.22 and P0.23 as ADC input
AD0CR = 0x00200302 ; // Setup A/D: 10-bit AIN1(P0.23) @ 3.75MHz (PCLK(15Mhz)/(3+1)=3.75Mhz) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JamesQ Član
Pridružen-a: Čet 16 Nov 2006 12:05 Prispevkov: 362 Aktiv.: 1.71 Kraj: Novo mesto/Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Dec 21, 2009 7:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa prebereš in pretvoriš podatke iz ADxGDR registra? Zanimivo mi je to, da so vsi rezultati, ki si jih navedel za faktor 1000 zmanjšani.
LDŽ _________________ Baje sem inteligentna baraba ... FAE@Silica Slovenia (= |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janbar Član
Pridružen-a: Sre 15 Nov 2006 17:59 Prispevkov: 81 Aktiv.: 0.38 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Pon Dec 21, 2009 10:31 am Naslov sporočila: |
|
|
val = ((AD0GDR >> 6) & 0x03FF); /*Extract the A/D result (bit 6-15)
5*0,006=0,03V
1000*0,0032V= 3,20V
AD input območje 0-VDDA kar je v mojem primeru 3.3V
Koda: |
Vrednost ADC - vrednost 1 LSB
1 0,02V
5 0,006V
20 0,0041V
50 0,0035V
100 0,0034V
200 0,0033V
500 0,0032V
1000 0,0032V
|
[/quote] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonk Član
Pridružen-a: Ned 25 Feb 2007 2:17 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.07 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Tor Jul 20, 2010 1:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdrav!
Sem čisti začetnik na področju ARM, pa bi rad usposobil utripanje dveh LEDic. Uporabljam pa Keil uVision4 in Flash Magic in to razvojno ploščo z lpc2148 klik za shemo.
Vzel sem primer Blinky.c iz primerov in ga spremenil toliko da ustreza razvojni plošči. Simulacija dela, medtem ko na ploščici ne. Ima kdo kakšno idejo kaj sem naredil narobe?
Koda: |
#include <LPC214x.H> /* LPC21xx definitions */
void wait (void) { /* wait function */
int d;
for (d = 0; d < 1000000; d++); /* only to delay for LED flashes */
}
int main (void) {
unsigned int i; /* LED var */
IODIR0 = 0x00000C00; /* P0.10&11 defined as Outputs */
while (1) { /* Loop forever */
for (i = 1<<10; i < 1<<11; i <<= 1) { /* Blink LED 1, 2 */
IOSET0 = i; /* Turn on LED */
wait (); /* call wait function */
IOCLR0 = i; /* Turn off LED */
}
for (i = 1<<11; i > 1<<10; i >>=1 ) { /* Blink LED 2, 1 */
IOSET0 = i; /* Turn on LED */
wait (); /* call wait function */
IOCLR0 = i; /* Turn off LED */
}
}
}
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonk Član
Pridružen-a: Ned 25 Feb 2007 2:17 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.07 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Jul 28, 2010 12:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam še eno vprašanje: kako ustvariti nov projekt, da projekt izgleda tako kot ta primer: C:\Keil\ARM\Boards\SILICA\LPC2103\Blinky
Če sam naredim nov projekt, v mapi s projektom nimam podmape Flash - posledično mi nikakor ne uspe pognati simulacije, tudi s (preverjeno) delujočim programom.
Očitno je, da delam nekaj narobe, pa ne ugotovim kaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Umnik Član
Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.31 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Jul 28, 2010 1:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
simonk je napisal/a: |
Če sam naredim nov projekt, v mapi s projektom nimam podmape Flash - posledično mi nikakor ne uspe pognati simulacije, tudi s (preverjeno) delujočim programom. |
Tista mapa nima nič skupnega s poganjanjem simulacije. Namenjena je shranjevanju object in listing datotek, kar je definirano pod Project->Options for Target->Output in Listing
simonk je napisal/a: |
Očitno je, da delam nekaj narobe, pa ne ugotovim kaj. |
Obrazloži kaj bi rad naredil, kako to počneš in morebitne napake, ki ti jih vrača uVision okolje oz. prevajalnik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonk Član
Pridružen-a: Ned 25 Feb 2007 2:17 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.07 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Jul 28, 2010 3:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rad bi ustvaril nov projekt, v katerem bi v prekinitvah časovnika prižigal LED diodo.
Naredim tako:
Project -> New uVision project; ustvarim novo mapo, določim ime projekta, shranim.
Nato vpraša:> select device for target: izberem NXP -> LPC2148, potrdim. Nato vpraša, če prekopira LPC2100 startup kodo v moj projekt -> potrdim.
Nato v: File -> New izberem nov dokument in ga shranim v mapo s projektom s končnico .c ter ga dodam še v projekt (add files to group).
Nato prilepim tole kodo:
Koda: |
#include <LPC214x.H>
// olimex LPC-P2148: LED on P0.10 (active low)
#define LED1PIN 10
void T0IRQ (void) __irq;
unsigned short switcher = 0;
int main(void)
{
//INIT
// define LED-Pins as outputs
IODIR0 |= 1<<LED1PIN;
// set Bits = LEDs off (active low)
IOCLR0 = 1<<LED1PIN;
//Sets peripheral clock = system clock
VPBDIV=0x01;
//initialise timer 0
T0TCR = 0x0;
T0TC = 0x0;
T0PR = 0xF;
T0PC = 0x0;
T0MR0 = 0x000FFFFF;
// T0MCR = 0x3;
//Reset and interrupt on match
T0MCR = 0x3;
//INitialise the VIC
VICVectAddr4 = (unsigned long) T0IRQ;
VICVectCntl4= 0x24; //Allow This Vector, set is as IRQ Slot 4
VICIntSelect = 0x0; //NO FIQs
VICIntEnable = 0x10;//TIMER 0 on board
//start the timer
T0TCR=0x1;
while(1)
{
}
}
void T0IRQ (void) __irq
{
//TOGGLE LED
if(switcher) {
IOSET0 = 1<<LED1PIN;
switcher = 0;
} else {
IOCLR0 = 1<<LED1PIN;
switcher = 1;
}
//RESTART TIMER
T0IR=0x1;
//END ISR "Pseudo Write Operation"
VICVectAddr=0xff;
}
|
Pod Project -> Options for Target 'target 1' -> Output -> izberem Create .HEX file
Nato izberem Project -> Rebuild all target files, izpiše 0 errors, 0 warnings.
Poženem simulacijo -> Debug -> Start Debug session in stisnem F5. Odprem si še Peripherials -> GPIO (slow) -> PORT0 in TIMER0.
Simulacija teče, prav tako se povečuje vrednost TC do nastavljene vrednosti, medtem ko se 10. bit GPIO0 ne spreminja. Tudi če .HEX s Flash Magic-om naložim na razvojno ploščo, zadeva ne deluje.
Če pa odprem projekt iz primera: C:\Keil\ARM\Boards\SILICA\LPC2103\Blinky ter v blinky.c prilepim zgornjo kodo, iz projekta odstranim retarget.c, Font5x7.c, serial.c in LEDmatrix.c, zadeva brezhibno deluje -> v simulaciji kot tudi v praksi.
Kaj delam narobe? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Umnik Član
Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.31 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sre Jul 28, 2010 4:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
simonk je napisal/a: |
...
Simulacija teče, prav tako se povečuje vrednost TC do nastavljene vrednosti, medtem ko se 10. bit GPIO0 ne spreminja. Tudi če .HEX s Flash Magic-om naložim na razvojno ploščo, zadeva ne deluje.
...
Kaj delam narobe? |
Pojma nimam...
Namreč, postopek sem ponovil ravno tako kot si opisal, vendar se pri meni bit 10 v IO0PIN spreminja.
Koda izgleda ok, postopek je ok, ne vidim razloga, da reč ne bi blinkala. Koda v prekinitvi se kdaj izvede? Izvesti bi se morali vsi ukazi iz prekinitvene rutine. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonk Član
Pridružen-a: Ned 25 Feb 2007 2:17 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.07 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Čet Jul 29, 2010 2:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Umnik je napisal/a: |
Koda v prekinitvi se kdaj izvede? Izvesti bi se morali vsi ukazi iz prekinitvene rutine. |
Pri projektu, ki ga sam naredim, nikoli ne skoči v prekinitveno rutino. A bi bilo lahko kaj narobe s Startup.s, ki se avtomatsko vključi k projektu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Umnik Član
Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.31 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Jul 29, 2010 4:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
simonk je napisal/a: |
Pri projektu, ki ga sam naredim, nikoli ne skoči v prekinitveno rutino. A bi bilo lahko kaj narobe s Startup.s, ki se avtomatsko vključi k projektu? |
Lahko da. Daj datoteko pripni na forum. Kateri uVision imaš? Imaš eval verzijo? Če imaš eval verzijo in nimaš zadnje (4.12) si jo potegni s keil.com. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonk Član
Pridružen-a: Ned 25 Feb 2007 2:17 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.07 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Pet Jul 30, 2010 12:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Koda: |
;/*****************************************************************************/
;/* STARTUP.S: Startup file for Philips LPC2000 */
;/*****************************************************************************/
;/* <<< Use Configuration Wizard in Context Menu >>> */
;/*****************************************************************************/
;/* This file is part of the uVision/ARM development tools. */
;/* Copyright (c) 2005-2007 Keil Software. All rights reserved. */
;/* This software may only be used under the terms of a valid, current, */
;/* end user licence from KEIL for a compatible version of KEIL software */
;/* development tools. Nothing else gives you the right to use this software. */
;/*****************************************************************************/
;/*
; * The STARTUP.S code is executed after CPU Reset. This file may be
; * translated with the following SET symbols. In uVision these SET
; * symbols are entered under Options - ASM - Define.
; *
; * REMAP: when set the startup code initializes the register MEMMAP
; * which overwrites the settings of the CPU configuration pins. The
; * startup and interrupt vectors are remapped from:
; * 0x00000000 default setting (not remapped)
; * 0x80000000 when EXTMEM_MODE is used
; * 0x40000000 when RAM_MODE is used
; *
; * EXTMEM_MODE: when set the device is configured for code execution
; * from external memory starting at address 0x80000000.
; *
; * RAM_MODE: when set the device is configured for code execution
; * from on-chip RAM starting at address 0x40000000.
; *
; * EXTERNAL_MODE: when set the PIN2SEL values are written that enable
; * the external BUS at startup.
; */
; Standard definitions of Mode bits and Interrupt (I & F) flags in PSRs
Mode_USR EQU 0x10
Mode_FIQ EQU 0x11
Mode_IRQ EQU 0x12
Mode_SVC EQU 0x13
Mode_ABT EQU 0x17
Mode_UND EQU 0x1B
Mode_SYS EQU 0x1F
I_Bit EQU 0x80 ; when I bit is set, IRQ is disabled
F_Bit EQU 0x40 ; when F bit is set, FIQ is disabled
;// <h> Stack Configuration (Stack Sizes in Bytes)
;// <o0> Undefined Mode <0x0-0xFFFFFFFF:8>
;// <o1> Supervisor Mode <0x0-0xFFFFFFFF:8>
;// <o2> Abort Mode <0x0-0xFFFFFFFF:8>
;// <o3> Fast Interrupt Mode <0x0-0xFFFFFFFF:8>
;// <o4> Interrupt Mode <0x0-0xFFFFFFFF:8>
;// <o5> User/System Mode <0x0-0xFFFFFFFF:8>
;// </h>
UND_Stack_Size EQU 0x00000000
SVC_Stack_Size EQU 0x00000008
ABT_Stack_Size EQU 0x00000000
FIQ_Stack_Size EQU 0x00000000
IRQ_Stack_Size EQU 0x00000080
USR_Stack_Size EQU 0x00000400
ISR_Stack_Size EQU (UND_Stack_Size + SVC_Stack_Size + ABT_Stack_Size + \
FIQ_Stack_Size + IRQ_Stack_Size)
AREA STACK, NOINIT, READWRITE, ALIGN=3
Stack_Mem SPACE USR_Stack_Size
__initial_sp SPACE ISR_Stack_Size
Stack_Top
;// <h> Heap Configuration
;// <o> Heap Size (in Bytes) <0x0-0xFFFFFFFF>
;// </h>
Heap_Size EQU 0x00000000
AREA HEAP, NOINIT, READWRITE, ALIGN=3
__heap_base
Heap_Mem SPACE Heap_Size
__heap_limit
; VPBDIV definitions
VPBDIV EQU 0xE01FC100 ; VPBDIV Address
;// <e> VPBDIV Setup
;// <i> Peripheral Bus Clock Rate
;// <o1.0..1> VPBDIV: VPB Clock
;// <0=> VPB Clock = CPU Clock / 4
;// <1=> VPB Clock = CPU Clock
;// <2=> VPB Clock = CPU Clock / 2
;// <o1.4..5> XCLKDIV: XCLK Pin
;// <0=> XCLK Pin = CPU Clock / 4
;// <1=> XCLK Pin = CPU Clock
;// <2=> XCLK Pin = CPU Clock / 2
;// </e>
VPBDIV_SETUP EQU 0
VPBDIV_Val EQU 0x00000000
; Phase Locked Loop (PLL) definitions
PLL_BASE EQU 0xE01FC080 ; PLL Base Address
PLLCON_OFS EQU 0x00 ; PLL Control Offset
PLLCFG_OFS EQU 0x04 ; PLL Configuration Offset
PLLSTAT_OFS EQU 0x08 ; PLL Status Offset
PLLFEED_OFS EQU 0x0C ; PLL Feed Offset
PLLCON_PLLE EQU (1<<0) ; PLL Enable
PLLCON_PLLC EQU (1<<1) ; PLL Connect
PLLCFG_MSEL EQU (0x1F<<0) ; PLL Multiplier
PLLCFG_PSEL EQU (0x03<<5) ; PLL Divider
PLLSTAT_PLOCK EQU (1<<10) ; PLL Lock Status
;// <e> PLL Setup
;// <o1.0..4> MSEL: PLL Multiplier Selection
;// <1-32><#-1>
;// <i> M Value
;// <o1.5..6> PSEL: PLL Divider Selection
;// <0=> 1 <1=> 2 <2=> 4 <3=> 8
;// <i> P Value
;// </e>
PLL_SETUP EQU 0
PLLCFG_Val EQU 0x00000024
; Memory Accelerator Module (MAM) definitions
MAM_BASE EQU 0xE01FC000 ; MAM Base Address
MAMCR_OFS EQU 0x00 ; MAM Control Offset
MAMTIM_OFS EQU 0x04 ; MAM Timing Offset
;// <e> MAM Setup
;// <o1.0..1> MAM Control
;// <0=> Disabled
;// <1=> Partially Enabled
;// <2=> Fully Enabled
;// <i> Mode
;// <o2.0..2> MAM Timing
;// <0=> Reserved <1=> 1 <2=> 2 <3=> 3
;// <4=> 4 <5=> 5 <6=> 6 <7=> 7
;// <i> Fetch Cycles
;// </e>
MAM_SETUP EQU 1
MAMCR_Val EQU 0x00000002
MAMTIM_Val EQU 0x00000004
; External Memory Controller (EMC) definitions
EMC_BASE EQU 0xFFE00000 ; EMC Base Address
BCFG0_OFS EQU 0x00 ; BCFG0 Offset
BCFG1_OFS EQU 0x04 ; BCFG1 Offset
BCFG2_OFS EQU 0x08 ; BCFG2 Offset
BCFG3_OFS EQU 0x0C ; BCFG3 Offset
;// <e> External Memory Controller (EMC)
EMC_SETUP EQU 0
;// <e> Bank Configuration 0 (BCFG0)
;// <o1.0..3> IDCY: Idle Cycles <0-15>
;// <o1.5..9> WST1: Wait States 1 <0-31>
;// <o1.11..15> WST2: Wait States 2 <0-31>
;// <o1.10> RBLE: Read Byte Lane Enable
;// <o1.26> WP: Write Protect
;// <o1.27> BM: Burst ROM
;// <o1.28..29> MW: Memory Width <0=> 8-bit <1=> 16-bit
;// <2=> 32-bit <3=> Reserved
;// </e>
BCFG0_SETUP EQU 0
BCFG0_Val EQU 0x0000FBEF
;// <e> Bank Configuration 1 (BCFG1)
;// <o1.0..3> IDCY: Idle Cycles <0-15>
;// <o1.5..9> WST1: Wait States 1 <0-31>
;// <o1.11..15> WST2: Wait States 2 <0-31>
;// <o1.10> RBLE: Read Byte Lane Enable
;// <o1.26> WP: Write Protect
;// <o1.27> BM: Burst ROM
;// <o1.28..29> MW: Memory Width <0=> 8-bit <1=> 16-bit
;// <2=> 32-bit <3=> Reserved
;// </e>
BCFG1_SETUP EQU 0
BCFG1_Val EQU 0x0000FBEF
;// <e> Bank Configuration 2 (BCFG2)
;// <o1.0..3> IDCY: Idle Cycles <0-15>
;// <o1.5..9> WST1: Wait States 1 <0-31>
;// <o1.11..15> WST2: Wait States 2 <0-31>
;// <o1.10> RBLE: Read Byte Lane Enable
;// <o1.26> WP: Write Protect
;// <o1.27> BM: Burst ROM
;// <o1.28..29> MW: Memory Width <0=> 8-bit <1=> 16-bit
;// <2=> 32-bit <3=> Reserved
;// </e>
BCFG2_SETUP EQU 0
BCFG2_Val EQU 0x0000FBEF
;// <e> Bank Configuration 3 (BCFG3)
;// <o1.0..3> IDCY: Idle Cycles <0-15>
;// <o1.5..9> WST1: Wait States 1 <0-31>
;// <o1.11..15> WST2: Wait States 2 <0-31>
;// <o1.10> RBLE: Read Byte Lane Enable
;// <o1.26> WP: Write Protect
;// <o1.27> BM: Burst ROM
;// <o1.28..29> MW: Memory Width <0=> 8-bit <1=> 16-bit
;// <2=> 32-bit <3=> Reserved
;// </e>
BCFG3_SETUP EQU 0
BCFG3_Val EQU 0x0000FBEF
;// </e> End of EMC
; External Memory Pins definitions
PINSEL2 EQU 0xE002C014 ; PINSEL2 Address
PINSEL2_Val EQU 0x0E6149E4 ; CS0..3, OE, WE, BLS0..3,
; D0..31, A2..23, JTAG Pins
PRESERVE8
; Area Definition and Entry Point
; Startup Code must be linked first at Address at which it expects to run.
AREA RESET, CODE, READONLY
ARM
; Exception Vectors
; Mapped to Address 0.
; Absolute addressing mode must be used.
; Dummy Handlers are implemented as infinite loops which can be modified.
Vectors LDR PC, Reset_Addr
LDR PC, Undef_Addr
LDR PC, SWI_Addr
LDR PC, PAbt_Addr
LDR PC, DAbt_Addr
NOP ; Reserved Vector
; LDR PC, IRQ_Addr
LDR PC, [PC, #-0x0FF0] ; Vector from VicVectAddr
LDR PC, FIQ_Addr
Reset_Addr DCD Reset_Handler
Undef_Addr DCD Undef_Handler
SWI_Addr DCD SWI_Handler
PAbt_Addr DCD PAbt_Handler
DAbt_Addr DCD DAbt_Handler
DCD 0 ; Reserved Address
IRQ_Addr DCD IRQ_Handler
FIQ_Addr DCD FIQ_Handler
Undef_Handler B Undef_Handler
SWI_Handler B SWI_Handler
PAbt_Handler B PAbt_Handler
DAbt_Handler B DAbt_Handler
IRQ_Handler B IRQ_Handler
FIQ_Handler B FIQ_Handler
; Reset Handler
EXPORT Reset_Handler
Reset_Handler
; Setup External Memory Pins
IF :DEF:EXTERNAL_MODE
LDR R0, =PINSEL2
LDR R1, =PINSEL2_Val
STR R1, [R0]
ENDIF
; Setup External Memory Controller
IF EMC_SETUP <> 0
LDR R0, =EMC_BASE
IF BCFG0_SETUP <> 0
LDR R1, =BCFG0_Val
STR R1, [R0, #BCFG0_OFS]
ENDIF
IF BCFG1_SETUP <> 0
LDR R1, =BCFG1_Val
STR R1, [R0, #BCFG1_OFS]
ENDIF
IF BCFG2_SETUP <> 0
LDR R1, =BCFG2_Val
STR R1, [R0, #BCFG2_OFS]
ENDIF
IF BCFG3_SETUP <> 0
LDR R1, =BCFG3_Val
STR R1, [R0, #BCFG3_OFS]
ENDIF
ENDIF ; EMC_SETUP
; Setup VPBDIV
IF VPBDIV_SETUP <> 0
LDR R0, =VPBDIV
LDR R1, =VPBDIV_Val
STR R1, [R0]
ENDIF
; Setup PLL
IF PLL_SETUP <> 0
LDR R0, =PLL_BASE
MOV R1, #0xAA
MOV R2, #0x55
; Configure and Enable PLL
MOV R3, #PLLCFG_Val
STR R3, [R0, #PLLCFG_OFS]
MOV R3, #PLLCON_PLLE
STR R3, [R0, #PLLCON_OFS]
STR R1, [R0, #PLLFEED_OFS]
STR R2, [R0, #PLLFEED_OFS]
; Wait until PLL Locked
PLL_Loop LDR R3, [R0, #PLLSTAT_OFS]
ANDS R3, R3, #PLLSTAT_PLOCK
BEQ PLL_Loop
; Switch to PLL Clock
MOV R3, #(PLLCON_PLLE:OR:PLLCON_PLLC)
STR R3, [R0, #PLLCON_OFS]
STR R1, [R0, #PLLFEED_OFS]
STR R2, [R0, #PLLFEED_OFS]
ENDIF ; PLL_SETUP
; Setup MAM
IF MAM_SETUP <> 0
LDR R0, =MAM_BASE
MOV R1, #MAMTIM_Val
STR R1, [R0, #MAMTIM_OFS]
MOV R1, #MAMCR_Val
STR R1, [R0, #MAMCR_OFS]
ENDIF ; MAM_SETUP
; Memory Mapping (when Interrupt Vectors are in RAM)
MEMMAP EQU 0xE01FC040 ; Memory Mapping Control
IF :DEF:REMAP
LDR R0, =MEMMAP
IF :DEF:EXTMEM_MODE
MOV R1, #3
ELIF :DEF:RAM_MODE
MOV R1, #2
ELSE
MOV R1, #1
ENDIF
STR R1, [R0]
ENDIF
; Initialise Interrupt System
; ...
; Setup Stack for each mode
LDR R0, =Stack_Top
; Enter Undefined Instruction Mode and set its Stack Pointer
MSR CPSR_c, #Mode_UND:OR:I_Bit:OR:F_Bit
MOV SP, R0
SUB R0, R0, #UND_Stack_Size
; Enter Abort Mode and set its Stack Pointer
MSR CPSR_c, #Mode_ABT:OR:I_Bit:OR:F_Bit
MOV SP, R0
SUB R0, R0, #ABT_Stack_Size
; Enter FIQ Mode and set its Stack Pointer
MSR CPSR_c, #Mode_FIQ:OR:I_Bit:OR:F_Bit
MOV SP, R0
SUB R0, R0, #FIQ_Stack_Size
; Enter IRQ Mode and set its Stack Pointer
MSR CPSR_c, #Mode_IRQ:OR:I_Bit:OR:F_Bit
MOV SP, R0
SUB R0, R0, #IRQ_Stack_Size
; Enter Supervisor Mode and set its Stack Pointer
MSR CPSR_c, #Mode_SVC:OR:I_Bit:OR:F_Bit
MOV SP, R0
SUB R0, R0, #SVC_Stack_Size
; Enter User Mode and set its Stack Pointer
MSR CPSR_c, #Mode_USR
IF :DEF:__MICROLIB
EXPORT __initial_sp
ELSE
MOV SP, R0
SUB SL, SP, #USR_Stack_Size
ENDIF
; Enter the C code
IMPORT __main
LDR R0, =__main
BX R0
IF :DEF:__MICROLIB
EXPORT __heap_base
EXPORT __heap_limit
ELSE
; User Initial Stack & Heap
AREA |.text|, CODE, READONLY
IMPORT __use_two_region_memory
EXPORT __user_initial_stackheap
__user_initial_stackheap
LDR R0, = Heap_Mem
LDR R1, =(Stack_Mem + USR_Stack_Size)
LDR R2, = (Heap_Mem + Heap_Size)
LDR R3, = Stack_Mem
BX LR
ENDIF
END
|
Imam pa uVision V4.03q evaluation:
Toolchain: RealView MDK-ARM Version: 4.11
Toolchain Path: BIN40\
C Compiler: Armcc.Exe V4.0.0.728 [Evaluation]
Assembler: Armasm.Exe V4.0.0.728 [Evaluation]
Linker/Locator: ArmLink.Exe V4.0.0.728 [Evaluation]
Librarian: ArmAr.Exe V4.0.0.728 [Evaluation]
Hex Converter: FromElf.Exe V4.0.0.728 [Evaluation]
CPU DLL: SARM.DLL V4.11
Dialog DLL: DARMP.DLL V1.47
Target DLL: BIN\UL2ARM.DLL V1.56
Dialog DLL: TARMP.DLL V1.47
Bom poskusil naložiti uVision še na drug računalnik, da vidim, če je s tem kaj narobe. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Umnik Član
Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.31 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pet Jul 30, 2010 12:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Startup nima nobene napake. Kje bi se lahko skrivala napaka ne vem.
Potegni zadnjo verzijo z WEBa in instaliraj na novo (odinstaliraj staro verzijo, poglej če je C:\Keil pobrisan in če ni, ga pobriši ali preimenuj tako da boš imel počiščeno)
Imaš starejše verzije compilerja, linkerja, vsega praktično... Obvezno upgradaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonk Član
Pridružen-a: Ned 25 Feb 2007 2:17 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.07 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sob Jul 31, 2010 5:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa sem našel napako...
Najprej sem poskusil še z najnovejšim Keil-om na drugem računalniku, pa ni bilo nič boljše. Nato sem si odprl dva Keil-a naenkrat, v enem projekt iz primera, v drugem pa moj projekt ter primerjal vse nastavitve. Razlika je bila v Project -> Options for Target -> Linker. Manjkala je kljukica pri Use Memory Layout from Target Dialog.
Bilo bi dobro, če bi kdo razložil kaj sploh pomeni ta nastavitev...
Hvala za vso pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Umnik Član
Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52 Prispevkov: 958 Aktiv.: 4.31 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sob Jul 31, 2010 5:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
simonk je napisal/a: |
Razlika je bila v Project -> Options for Target -> Linker. Manjkala je kljukica pri Use Memory Layout from Target Dialog.
Bilo bi dobro, če bi kdo razložil kaj sploh pomeni ta nastavitev... |
Kljukica tam pomeni, da ti linker upošteva nastavitve iz dialoga Project -> Options for Target ->Target.
In sicer iz okenc: Read/Only Memory Areas in Read/Write Memory Areas.
V teh okencih določiš (oz. to naredi že uVision) na katerih naslovih ima mikrokrmilnik ROM == flash pomnilnik in kje RAM pomnilnik.
Linker potem poskrbi, da imaš v ROMu program, ki se izvaja, v RAMu pa spremenljivke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 48 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|