|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
brezimenko Član
Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09 Prispevkov: 471 Aktiv.: 5.62
|
Objavljeno: Pet Feb 15, 2019 2:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni je mehankar, ki je dal že lepo število motorjev skozenj tudi Lombardinijev, lepo rekel, če se mašina uporablja v hribih se olja v ohišje nalije 1 liter oz. precej preko roba namesto 0,6 litra. Če je proizvajalec predpisal 0,6 litra to ne velja za hribe. Dejstvo je, da se proizvajalec motorja ne bo luštalo delat motorja po naročilu za v hribe. Me res zanima, če so motorji pri severnih sosedih kjer so kosilnice 3x dražje dejansko tudi toliko bolj vzdržljivi. Dvomim.
Pregrevanje motorja zaradi preveč olja je še najmanjši problem pri tem, premalo olja in zamašene reže za hlajenje z senom je pa idealen recept za zariban motor.
Najbolje, da grem potem iskati 3 valni 1 litr dizel od kakšnega odrabljenega avtomobila, ta ima vsaj črpalko za olje. _________________ Izgubil sem račun pod imenom kobranka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2544 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2019 8:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Za strmine predlagam dvoje.
Kot je bilo že omenjeno, živali.
Ali pa zasaditev z gozdom. Če ne moreš normalno hodit po terenu, potem je vseeno, če je tam gozd. Tako nimaš nobenega dela več. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 16.53 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2019 1:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
brezimenko je napisal/a: |
Najbolje, da grem potem iskati 3 valni 1 litr dizel od kakšnega odrabljenega avtomobila, ta ima vsaj črpalko za olje. |
Tudi z črpalko bo v klancu zaribalo. Edina rešitev je suhi karter, ki pa je dosti predrag za kosilnice. _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
brezimenko Član
Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09 Prispevkov: 471 Aktiv.: 5.62
|
Objavljeno: Sob Feb 16, 2019 8:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja ampak nisem naprej dopisal, da jaz tale karter lahko predelam tako kot imajo to predelano v dirkalni industriji. Tam karterja sploh ni ampak je le lovilnik olja ta pa gre v pokonci postavljen valj, kjer ga na dnu spet potisne skozi potrebne mazalne odprtine. Stvar je tam narejena zaradi G sil, v hribih se pa nebi niti najmanj branil take tekmovalne opreme.
Se pravi bi potem postal suh karter kot že omenjaš.
Sem videl, da so ljudje pri nekaterih mašinah, tudi zaradi starosti sami dodajali črpalke zaradi hladnega zagona na odprtino za iztok olja iz karterja ter ga pripeljali pri filtru nazaj. Na tak način so ob kontaktu najprej počakali, da je v sistemu nastal ustrezen pritisk in šele potem "zaverglal". Razlog takega početja je ravno pretirana obraba motornih delov na določenih prevoznih sredstvih ob hladnih zagonih. _________________ Izgubil sem račun pod imenom kobranka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 16.53 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Ned Feb 17, 2019 1:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za suhi karter rabiš 2 črpalki za olje- ena iz karterja črpa v rezervoar, druga iz rezervoarja v oljno galerijo. _________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mitja320 Član
Pridružen-a: Pet 19 Mar 2010 21:24 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.43 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Feb 17, 2019 9:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Olje preko max ni nikoli dobro. Če nekdo iz izkušenj ve, da točno določen tip motorja to preboli, potem OK. Na splošno je pa to nevaren nasvet. Pregrevanje ni težava. Težava je, ko olje porine preko odduška v sesalni del in zmanjka prosora v valju. Stisne ojnico in zariba. Tega sem videl dosti pri avtomobilih ki so pili olje in so ljudje nalivali olje notri še za rezervo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
brezimenko Član
Pridružen-a: Tor 06 Jun 2017 12:09 Prispevkov: 471 Aktiv.: 5.62
|
Objavljeno: Pon Feb 18, 2019 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za kosilnice so običajno enovalni motorji kjer cev od oduška pride na stran motorja in ni potrebe, da je vtaknjena v sesalni del.
Sam v oljni filter nalijem premalo olja, ker ga skozi oddušek prinesa v njega.
So mi pa še zmeraj neznanka motorji na malih rotacijskih kosilnicah. Tile zaradi ležečega položaja (vertikalni) vseeno uporabljano neko enostavno črpalko za olje ampak, če bi ga postavil v horizontalo pa nisem prepričan, da bi bil še vesel, čeprav so nekateri tudi tako eksperimentirali.
Vseeno se mi zdi, da v naklonu tak tip motorja zdrži precej dlje in tudi pod večjim kotom. _________________ Izgubil sem račun pod imenom kobranka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
solomojster Član
Pridružen-a: Tor 18 Maj 2010 12:26 Prispevkov: 845 Aktiv.: 4.98 Kraj: NOVA GORICA
|
Objavljeno: Pet Mar 22, 2019 9:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Ogrevanje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
www.elektronik.si Seznam forumov
-> Oprema, stroji in orodja |
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
|
Stran 9 od 9 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 74 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|