|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
m.matic Član
Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43 Prispevkov: 189 Aktiv.: 0.85
|
Objavljeno: Čet Jun 16, 2005 10:46 pm Naslov sporočila: Motor |
|
|
iz pralnega stroja sem vzel motor AEG V 112G55 katerega sliko vam prilagam SLIKA
Ne vem pa nič o PINIH priklopa, če bi ga hotel za karkoli uporabit!
Hvala za pomoč[/img]
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok Član
Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 22.24 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Jun 16, 2005 11:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno boš iz teh slik lahko razbral kar te zanima. Mislim, da jih je enkrat pripel @andrejj.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
62.32 KB |
Pogledana: |
215 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
122.66 KB |
Pogledana: |
116 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
72.69 KB |
Pogledana: |
73 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
andrejj Član
Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4252 Aktiv.: 19.02 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 5:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Najboljše je,da uporabiš za preizskus s pomočjo žarnice 200 do 500 W.To je vtikač,ki gre na 230V in ena gre do okov žarnice,druga pa na banane.Druga banane pa vtikač.S tem preizkušaš,ne da bi napravil kratek stik.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
robertos Član
Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.54 Kraj: Vuhred JN76OO
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 8:31 am Naslov sporočila: Re: Motor |
|
|
dojaja je napisal/a: |
iz pralnega stroja sem vzel motor AEG V 112G55 katerega sliko vam prilagam [url=h**p://shop-technik.pro-welt.de/images/E-1083-8.jpg]SLIKA[/url]
Ne vem pa nič o PINIH priklopa, če bi ga hotel za karkoli uporabit!
Hvala za pomoč[/img] |
Žal nobeden od zgornjih konektorjev in shem, ki sta jih predlagala iztok in andrejj, ne velja za tvojo vrsto motorja. Tvoj motor je navaden univerzalni elektromotor na ščetke, takšni kot so v vrtalnem stroju in še marsikje drugje. Na hitro sem skiciral vezavo. Žal pri sebi v službi nimam točnega razporeda kontaktov. Lahko pa pogledaš katere barve vodnikov gredo na ščetke. Čisto od spodaj sta dva vodnika tanjša in sta po navadi rumene barve, to sta vodnika od tuljave za kontrolo števila obratov, ki ju ne rabiš kam priklopit, če boš motor priklopil direktno brez regulacije.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
46.26 KB |
Pogledana: |
111 krat |
|
_________________ Cheerio baj frm S58S Robert !
http://www.kapunar.eu
Nazadnje urejal/a robertos Pet Jun 17, 2005 8:21 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gavran Član
Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:16 Prispevkov: 415 Aktiv.: 1.86 Kraj: Posavje
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 12:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot je napisal robertos, gre za kolektorski motor. Če se ne motim, deluje v pralnem stroju na enosmerno napetost od 0 do 200V.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
andrejj Član
Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4252 Aktiv.: 19.02 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 6:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker sem zdaj doma,sem pogledal te strani.Bi mogoče ta elektromotor asihronski el.motor s tahogenerator(kako se točno piše.Bom najbrž skeniral in pripel zvečer,če bo šlo.
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
robertos Član
Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.54 Kraj: Vuhred JN76OO
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 8:30 pm Naslov sporočila: Re: Motor |
|
|
Napiši katere barve žic imaš priklopljene v motorju, kot sem že zapisal dve žici od senzorske tuljave sta vedno enake barve po navadi dve beli ali dve rdeči ali dve rumeni. (Malo tanjši kot ostale) Ostane pa ti še samo ena in druga ščetka (2 žici), statorski navitji pa sta spojeni že v notranjosti motorja, zato imaš samo dva izvoda za statorsko navitje. (2 žici). Skupaj torej 6 žic. Novejši motorji imajo sedem žic, ker imajo še sredinski izvod med obema statorskima navitjima speljan na konektor.
Upam, da si že uspel.
_________________ Cheerio baj frm S58S Robert !
http://www.kapunar.eu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m.matic Član
Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43 Prispevkov: 189 Aktiv.: 0.85
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 8:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
No sem skoraj prepričan da je kolektorski, ker se vidi območje kjer se drgnejo "krtačke". Moram pa malo nazaj v knjige za fax pogledati, kako že delajo tile kolektorski motorji. Lahko naredim malo slik, da bo situacija bolj jasna vsem, ki smo na sceni.
Odmontiral sem tudi vso elektroniko za pralni stroj, tako da če koga zanima kako je narejen lahko poslikam. Nekaj elementov mi sicer ni jasnih (kljub študijo na elektru) tako da upam da boste lahko kako pomagali.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
m.matic Član
Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43 Prispevkov: 189 Aktiv.: 0.85
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 8:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Bom še jutri bolj natančno poslikal elektroniko...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
andrejj Član
Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4252 Aktiv.: 19.02 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdaj pa nič ne vem.Je mogoče ta el.motor uporabljen za pogon bobna?Meni se zdi,da ni za boben Ali kaj drugega,za pumpo?Tisto kar opisal Robertos,to poznam in tudi vezava.
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
m.matic Član
Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43 Prispevkov: 189 Aktiv.: 0.85
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 9:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta motor je za pogon bobna! Pumpa zraven je samo tako, pa tudi elektronika je slikana kar tako. Bom jutri bolj natančno razporedil vso zadevo in zraven napisal kar bom pač vedel. Eni trije elementi mi niso jasni.
Stroj je Gorenjev in je star cca 20 let! Ves stroj je deloval brezhibno samo malo je puščal vodo (tesnila okrog vrat bi bilo treba zamenjat) ampak mati (pametna kakor je) je kupila novega...Novi pere perilo 10 krat glasneje od tega - starega.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Silvo Moderator
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14562 Aktiv.: 65.12 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 9:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
dojaja, mimogrede - "zgoraj" imaš Album tako, da se ne rabiš mučit lepit fotografije nekje drugje.
_________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andrejj Član
Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4252 Aktiv.: 19.02 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 9:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
tu je
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
734 KB |
Pogledana: |
113 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
842.69 KB |
Pogledana: |
70 krat |
|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
902.68 KB |
Pogledana: |
104 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
robertos Član
Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.54 Kraj: Vuhred JN76OO
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 9:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
andrejj je napisal/a: |
tu je |
Andrej to kar si pripel so seveda res motorji iz pralnega stroja, ampak samo do 800 obratov/min, pa še ta ima centrifugalno sklopko, da doseže 800...
To so danes že skoraj zgodovinski motorji Vsi bolj ali manj novejši pralni stroji imajo podobne motorje kot je AEG-jev, z navitim rotorjem, ker dosegajo bistveno večje moči pri manjši izvedbi in definitivno večje obrate.
_________________ Cheerio baj frm S58S Robert !
http://www.kapunar.eu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
andrejj Član
Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4252 Aktiv.: 19.02 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pet Jun 17, 2005 9:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Uf,napredek pa gre.Ker še nisem dobil ali pa pogledal okvare na novejši PS.
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 94 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|