www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Formula - študentsko tekmovanje
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 20.34
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 14, 2014 5:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj vse ste pa še morali predelat? Etanol E85 ni preveč prijatel z gumami za bencin.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3638
Aktiv.: 17.05

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 14, 2014 6:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Alex17 je napisal/a:
Ni prepovedana. Letos se je nekaj razmišljalo v tej smeri, ker se na tak način da pridobiti nekaj Nm po celotnem območju obratov, vendar je ostalo pri ideji, ker je praktično zelo težko narediti tak sistem.

Izpuh ima temperature do 760°C in seveda mora tesniti...
Gremo z zadnje smeri ... in hrup zaenkrat zanemarimo ...

Ali se motorju dvigne obstoječa (beri: Akrapovičeva) krivulja navora, če se gor natakne samo 20cm dolgo cev (toliko, da plini ne ožgejo okolice), kar je primerljivo z neoviranim izpuhom v prostor s konstantnim tlakom?

Izmerite krivuljo.

Če se dvigne, pridem osebno gor, saj se načina dušenja hrupa ob neoviranem pretoku plinov ne razlaga javno po forumih ...

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor


Nazadnje urejal/a igo Ned Sep 14, 2014 7:59 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Alex17
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Feb 2010 21:46
Prispevkov: 476
Aktiv.: 2.77
Kraj: Ljutomer

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 14, 2014 7:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@kobranka

Zaradi prehoda na drugačno gorivo ni bilo posebnih težav, rezervoar je iz aluminijaste pločevine, gumijaste cevi za gorivo so ostale enake kot lani (bi moral vprašati za točen tip, oznako), filtri so enaki, črpalka je modelarska, zobniška, injektor (BOSCH EV 14) pa je primeren za bencin in etanol.

Glavna razlika je v mapi za vbrizg, ki pa se je tako ali tako morala nastaviti čisto na novo zaradi večjega cilindra. Poleg tega etanolu bolj paše "mokra" lambda (0.7 - 0.8).
Podobno je s predvžigom, poleg večje kompresije se je dalo uporabiti malo več predvžiga zaradi višjega oktanskega števila.

Še največ težav je bilo zaradi različnih mešanic E85 doma in na tekmovanjih, je bilo treba mapo vbizga popraviti za nekaj 5, 10%

Ker pa je to prvo leto z etanolom, seveda ni še vse čisto dodelano, nismo še niti bili na valjih s formulo, kjer bi izvedeli še veliko več od izkušenega tunerja.



@igo

Bom predlagal motornemu oddelku eno tako meritev, ko bo motor šel spet na zavoro.

Letos so se delale meritve s 3 različnimi premeri izpušne cevi (nekje med 35 in 45mm, govorim na pamet), najboljši je bil srednji premer.
Dugače pa je oblika cevi in vse ostalo naš dizajn, Akrapovič prispeva cevi, krivine, konuse, dušilec in si zvarimo svoj izpuh.
Oblika se pa določa na podlagi simulacij motorja in podsklopov z AVL-ovimi programi (Boost, Fire).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Alex17
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Feb 2010 21:46
Prispevkov: 476
Aktiv.: 2.77
Kraj: Ljutomer

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 22, 2014 11:28 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še vedno iščemo elektronike/mehatronike...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 42.22
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 28, 2014 11:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za dobro organiziran vikend za sponzorje Very Happy
Uživali smo!

Evo mene Very Happy

In še video demo vožnje - ne, to pa nisem bil jaz Razz

https://www.youtube.com/watch?v=2BP4f51kFjM



Če bi bil študent in če bi bil štajerc, bi z veseljem sodeloval pri projektu...



20141026_114418_18840e.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  214.87 KB
 Pogledana:  37 krat

20141026_114418_18840e.jpg



_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Branez
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21
Prispevkov: 7770
Aktiv.: 34.87
Kraj: Koprivnica HR

PrispevekObjavljeno: Pon Avg 07, 2017 1:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še kar nadaljujejo z uspehi.
Citiram:
Ekipa Univerze v Mariboru je dosegla zavidljive rezultate na več področjih:

– Dirkalnik je bil eden tehnično najnaprednejših
– Na predstavitvi tehničnih rešitev so dosegli 9. mesto
– V vožnji v osmico je novi voznik dosegel 6. čas
– Po moči skromen dirkalnik je v pospeševanju dosegel odlično 8. mesto
– Vzdržljivostno dirko so uspešno končali in jo odpeljali z 8. časom
– V skupnem seštevku so dosegli odlično 8. mesto
– Podjetje Mercedes AMG High Power Powertrains jim je podelilo priznanje za najboljšo vgradnjo motorja z notranjim izgorevanjem
– Voznik Alen je prejel nagrado za najboljšega voznika tekmovanja
– Na vzdržljivostni dirki je voznik Vid postavil najhitrejši krog tekmovanja in s tem rekord proge.



fs_uk_2017_full-results.zip
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  fs_uk_2017_full-results.zip
 Velikost datoteke:  840.06 KB
 Downloadano:  11 krat


_________________
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!

Albert Einstein
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Mihec
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 20:10
Prispevkov: 412
Aktiv.: 1.87
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 09, 2017 10:08 am    Naslov sporočila: icon_great  Odgovori s citatom

Fantje, čestitke!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Stran 7 od 7

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 70 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group