|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bray Član
Pridružen-a: Sre 19 Jan 2005 23:53 Prispevkov: 325 Aktiv.: 1.46 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Čet Nov 10, 2011 4:37 pm Naslov sporočila: Citroen C3 - problem z dalincem in vziganjem |
|
|
Skoraj malo neverjetna zgodbica ampak upam, da bo komu v pomoc...
Kot je razvidno iz naslova gre za problem pri C3 1.4i letnik 2003. Avto je do nedavnega vzigal brez vsakrsnih problemov in tudi z dalincem ni bilo tezav. Slab mesec nazaj pa se je zjutraj nenadoma pojavil problem, da avtomobila ni bilo mogoce odkleniti z dalincem. Avto se je seveda normalno dalo odkleniti s kljucem. Potem pa je sledilo drugo presenecenje! Avto je normalno "verglal" ampak vzgal pa ni. Najprej je bil na sumu akumulator. Ampak to sem hitro crtal s seznama, ker starter precej suvereno vrti motor brez kakih znakov utrujenosti. Za vsak slucaj sem se pomeril akumulator - ~12.3V. Tudi brnenje crpalke za gorivo se normalno slisi ob kontaktu. Zmanjkalo mi je idej in zacel sem malo klicariti po uradnih servisih. Seveda bol iz firbca kaj mi bodo povedali in ce so ti simptomi slucajno znacilni za kako generalno napako kot pa da bi avto res peljal tja. Zal imam slabe izkusnje s pooblascenimi servisi. Klical sem na vec razlicnih in dobil zelo razlicne odgovore. Od tega da je sigurno akumulator, pa da bo treba samo kljuce na novo preprogramirat, drugje so me strasili da je crknil BSI kompjuter (cena ~400€), na enem drugem servisu so rekli da je treba samo BSI preprogramirat. Seveda pa so vsi najprej poudarili, da brez priklopa na tester se ne da nic in da to pac stane, ce sem si prav zapomnil ~60€.
Ker mi je postalo nekako jasno, da sam verjetno ne bom mogel avta spraviti v pogon sem se enkrat poklical na tisti servis, kjer mi je mozakar omenil preprogramiranje BSI. Ta poseg naj bi stal ~70€ in v 95% menda to pomaga. Avto pa mora biti cel dopoldan na servisu! Malo sem ga se zaslisal glede tega problema in dobil sem obcutek, da se to ocitno dogaja. Omenil je tudi reset BSIja.
Torej avto je bilo nekako treba spraviti na servis zato sem aktiviral AMZS. Ampak tisti trenutek, ko sem odlozil telefon sem se spet spomnil na RESET! Odklopil sem akumulator, pocakal par minutk in ga priklopil nazaj. Kljuc v kljucavnico, kontakt, lucke ugasnejo in avto kresne v prvo!
Tudi dalinc je cudezno zacel delovat. Hitro sem storniral AMZS, ki je menda ravno startal tako je bil verjetno mehanik zelo srecen, ker se mu ni blo treba vozit.
Seveda sem bil po vsem tem "vesel ko radio". Upal sem, da sem resil problem. Pa sem se zmotil. Naslednje jutro pa spet ista zgodba. Dalinc ne dela, avto vrti ampak ne vzge. Ampak sem vsaj poznal resitev. Odklopim akumulator, pocakam, prikopim nazaj, avto vzge, dalinc dela.
Nadaljevanje zgodbe sledi zvecer....
Ali slucajno kdo pozna bolj v detajle delovanje tega BSI racunalnika, ki skrbi za blokado motorja, dalinsko zaklepanje,...? Kako je s tem programiranjem kljucev?
Pri oplu vem da je bilo tako, da ce si menjal baterijo na dalincu in nisi bil dovolj hiter je bilo treba dalinca aktivirat tako, da si ga dal v volansko kljucavnico, dat kontakt in pritisnit eno od tipk na dalincu.
_________________ I didn't know it was impossible when I did it! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robert Član
Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1871 Aktiv.: 8.40 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Čet Nov 10, 2011 4:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri Volvotu istega letnika pomaga, da z ključem odkleneš in zakleneš voznikova vrata
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.30 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Nov 10, 2011 5:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Priporočam menjavo baterije in Sinhronizacijo daljincev z BSI-jem.
Strošek nekje 2€ za baterijo. Če to ne dela pa ti nebo ostalo drugega kot servis.
Navodilo za sinhronizacijo iz AUTODATA je v sliki.
LP
[/code]
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
232.41 KB |
Pogledana: |
201 krat |
|
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Igor01 Član
Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 581 Aktiv.: 2.61 Kraj: KK
|
Objavljeno: Čet Nov 10, 2011 5:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Upam, da je link do drugih forumov dovoljen :
http://www.citroenar.eu/
Kontaktiraj uporabnika alesz.
Če on ne zna, ti tudi pooblaščen servis ne bo pomagal ...
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bozo Član
Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 649 Aktiv.: 2.91 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Nov 10, 2011 8:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko avto nazadnje zakleneš z daljincem in potem ga odpreš s ključem ti ostane aktivna blokada motorja. To je pri večini avtomobilov. Menjaj baterijo na daljincu. Ko je blokada aktivna ti normalno vergla samo vže ne. Ponoven zaklep in odklep z daljincem ti blokado odpravi.
LP
Božo
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bray Član
Pridružen-a: Sre 19 Jan 2005 23:53 Prispevkov: 325 Aktiv.: 1.46 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Čet Nov 10, 2011 10:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala vsem za namige....ampak zal to ni to.
Pozabil sem napisati, da sem preveril, ce dalinc deluje tako, da sem rocno radijsko postajo nastavil na 433.92Mhz, kjer se lepo slisi "pip" ob pritisku na gumb. Za vsak slucaj sem tudi pomeril baterijo. Vse ok. Aja....tudi rezervni kljuc sem poizkusil takrat, ko prvic ni hotel vzgati. Brez uspeha.
@robert
Tega pa res nisem poizkusil. Si bom zapomnil in probal, ce bo treba.
@Bozo
Glede tistega o blokadi motorja, ce avto zaklenes z dalincem in odklenes s kljucem se mi pa ne zdi logicno, ker potem rezervni kljuc, ki je brez dalinca nebi bil uporaben. Zaklepanje z dalincem in potem vziganje z drugim kljucem preverjeno deluje, ker smo to ze prakticirali. Mogoce je pri kateri drugi znamki tako ampak pri citroenu, peugeotu in mislim da tudi pri oplu to ne drzi.
Nadaljevanje zgodbice....
Tretji dan avto ni bil v redni jutranji uporabi (pot v sluzbo) ampak sem se sele popoldan enkrat odlocil, da bom spet malo probal, ce se deluje. Spet tema! Ponovil sem "master reset" vajo. Sledilo je globoko tuhtanje in na koncu se mi je le prizgala majhna zarnica.
In tu sledi tisti najbol zanimiv in neverjeten del zgodbe. Sicer to se niso cisto 100% zakljucki, ker se cakam, da temperature ponoci padejo okrog nicle tako kot je bilo tiste dni, ko so se zacele tezave. Me pa zanima se kako drugo mnenje glede teh mojih ugotovitev. Torej....
Po nakljucju sem se ravno tiste dni precej ukvarjal z "home made" RF senzorji (temp., vlaga, poraba TC), ki jih sicer uporabljam ze kar nekaj casa in ni bilo nobenih podobnih problemov. Sem pa ravno tiste dni, ko so se zacele tezave dodal se enega za temperaturo. V bistvu nic posebnega temperaturni senzor na i2c, en mali cortex, RF oddajni modulcek od LYNXa (seveda na 433.92Mhz!) in baterija. Ker me je nedelovanje dalinca pripeljalo do razmisljanja, da mogoce pa ta moj sistem kaj vpliva na to sem najprej pomislil kaj sem spremenil v tistem casu, ko so se zacele tezave z avtom. In edini osumljenec je bil tisti temp. senzor. Ceprav se mi je zdelo ze skoraj neumno in nemogoce sem vseeno odklopil baterijo.
Naslednje jutro sem ves zalepljen v gatah stopil do okna z dalincem v roki in probal. C3 je veselo pomezikal z zmigovci jaz sem bil pa spet vesel ko radio!
Tudi par naslednjih dni sem pustil senzor izklopljen in avto je normalno odklepal in vzigal. Prejsnji teden sem en dan ponovno vklopil omenjeni senzor, ki je avto do naslednjega jutra spet spravil v tilt. Potem senzorja nisem vec prizigal, ker boljsa polovica vsako jutro ob 6h potrebuje delujoc avto. Ce bi bil to moj avto bi verjetno ze mel vec podakov in kombinacij kdaj in v kaksnem primeru zablokira. Tako pa gre bol pocasi. Ze tako me je postrani gledala, ko sem omenil, da sumim moje senzorje. Zdaj avto ze skoraj cel teden normalno deluje.
Kot sem ze napisal...nisem se 100% da je to to ampak zaenkrat kaze na to, da je krivec RF senzor. Je pa ta senzor res bil najblizje parkiranemu avtomobilu.
Kaka ideja zakaj pride do tega? Tisti moji senzorji bruhnejo ven vsakih ~20 sekund priblizno 10 bytov na 2400bps.
Po moji razlagi BSI ocitno nekaj sprejme kar ga spravi v tilt ali pa nekako spremeni kodo, ki bi naj bila taprava??
Uf...sem se razpisal....ampak zal se ne da vsega opisati z manj besedami.
_________________ I didn't know it was impossible when I did it! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.30 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Nov 10, 2011 11:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še dobro da te je samo postrani gledala
Če boš prišel do ugotovitve, da je res 100% to krivo, je zgodba za v revijo
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Azrael Član
Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 23.92 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Nov 11, 2011 2:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni se stvar zdi kar logična.
Avto sprejema tiste podatke in "misli", da nekdo hoče z brute force pogruntati pravo kombinacijo za odklep. Ko je avto sprejel dovolj napačnih kombinacij, se enostavno zaklene in pomaga samo master reset.
Enak princip kot pri stvareh, ki hočejo PIN in imaš toliko in tolko poskusov, potem pa se zaklene ali kako drugače onemogoči vnos gesla..
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bray Član
Pridružen-a: Sre 19 Jan 2005 23:53 Prispevkov: 325 Aktiv.: 1.46 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Sob Nov 12, 2011 9:19 am Naslov sporočila: |
|
|
To razumem, da verjetno je neka zascita pred poizkusi ampak potem mora vsaj protokol (stevilo bitov/byteov, hitrost) in ostalo stimat, da kompjuter sploh iz tega dobi neko relevantno kodo. Na 433 je v zraku prevec "smeti", da bi blo to tako ohlapno. Ocitno gre za hudo nakljucje ali pa bug.
No, danes ponoci so bile temperature blizu nicle in okrog 7h celo malo v minus in avto sem pravkar odklenil, z dalincem!
_________________ I didn't know it was impossible when I did it! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rafter Član
Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20 Prispevkov: 443 Aktiv.: 2.38 Kraj: Southern District of Maribor JN76UL
|
Objavljeno: Sob Nov 12, 2011 9:33 am Naslov sporočila: |
|
|
bray je napisal/a: |
No, danes ponoci so bile temperature blizu nicle in okrog 7h celo malo v minus in avto sem pravkar odklenil, z dalincem! |
Bray, mi vsi navijamo zate!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
guly Neznanec
Pridružen-a: Sre 22 Maj 2013 15:09 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.03
|
Objavljeno: Sre Maj 22, 2013 3:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hej
A bi mi lahko tole slikico kdo posredoval.... Res bi jo rabil nujno !!!!
Hvala
lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rocker75 Neznanec
Pridružen-a: Ned 22 Mar 2015 14:23 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Ned Mar 22, 2015 2:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam imam podoben problem, Citroen C3 1.4 hdi letnik 2004 je imel pred enim letom problem z računalnikom in takrat so mi ga na servisu obnovili, vendar sem pozabil priložiti drugi ključ. Tako so mi vrjetno sprogramirali samo prvega. Zadnjič pa sem ugotovil, da mi drugi ključ ne deluje. Rad bi vprašal, če ga je možno sinhronizirati po gornjih navodilih, brez da ga peljem na servis?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Iztok Član
Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 22.33 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Mar 22, 2015 9:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rocker75 je napisal/a: |
Sam imam podoben problem, Citroen C3 1.4 hdi letnik 2004 je imel pred enim letom problem z računalnikom in takrat so mi ga na servisu obnovili, vendar sem pozabil priložiti drugi ključ. Tako so mi vrjetno sprogramirali samo prvega. Zadnjič pa sem ugotovil, da mi drugi ključ ne deluje. Rad bi vprašal, če ga je možno sinhronizirati po gornjih navodilih, brez da ga peljem na servis? |
Običajno je možno RFID varnostno kodo za zagon motorja sprogramirat samo z namenskim testerjem. Poleg tega pa moraš imet še tovarniško PIN kodo, ki jo dobiš ob novem avtu. Vsaj tako je pri Hyundaju in Citroen najbrž ni izjema.
Kodo v ključu za centralno zaklepanje pa je dosti lažje sinhronizirat z avtom brez testerja po prej opisanem postopku.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
matejcek81 Član
Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32 Prispevkov: 1526 Aktiv.: 8.30 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Mar 22, 2015 11:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rocker75 je napisal/a: |
Sam imam podoben problem, Citroen C3 1.4 hdi letnik 2004 je imel pred enim letom problem z računalnikom in takrat so mi ga na servisu obnovili, vendar sem pozabil priložiti drugi ključ. Tako so mi vrjetno sprogramirali samo prvega. Zadnjič pa sem ugotovil, da mi drugi ključ ne deluje. Rad bi vprašal, če ga je možno sinhronizirati po gornjih navodilih, brez da ga peljem na servis? |
Daljinsko zakepanje: Deluje
Koodni vžig: Potrebuješ 2 ključa, da lahko spogramiraš tretjega.
LP
_________________ Če ne gre - ne obstaja! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
boogle Neznanec
Pridružen-a: Tor 14 Apr 2015 7:43 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Čet Apr 16, 2015 9:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
kako deluje ta kodni vžig?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 69 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|