|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Mikim Član
Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 1:11 Prispevkov: 141 Aktiv.: 0.86 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Pon Nov 27, 2017 9:01 pm Naslov sporočila: Kodna napaka Citroen 2.2Hdi |
|
|
Pri vožnji na AC sem mal pospešil nad 4000rpm in računalnik motorja označil napako, prižgejo se lučke računalnika in napiše na zaslonu antipollution fault. Priklopil sem na tester in prikaže napako ki je na sliki.
Prve dve sem imel že prej ampak zadnja P0245 še nisem imel. Je imel kdo pri vas podobno ali enako napako. Naj bi bila napaka pritiska turbine.
Mogoče kje spušča gumijasta cev ki gre na turbino, ampak nisem opazil da bi bila počena.
Ko napako resetiram je več ni ampak ko spet pohodim plin se pojavi. Pade moč motorja
in ne gre več čez 3300rpm.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
165.04 KB |
Pogledana: |
29 krat |
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ecobra Član
Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 310 Aktiv.: 2.59 Kraj: Radeče
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Nace Član
Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.72 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Pon Nov 27, 2017 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri mojem pasatu se ravno tako preklopi v reducirano moč motorja, odvzamem med vožnjo kontakt in nazaj pa spet normalno vleče. Napaka je v senzorju tlaka in ga bom moral v bljižnji prihodnosti zamenjat.
_________________ LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dkone Član
Pridružen-a: Sre 07 Mar 2007 18:53 Prispevkov: 2104 Aktiv.: 10.09 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Nov 29, 2017 9:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Lahko je senzor tlaka, EGR ventil ali pa zapacane cevi od saj okoli senzorja/EGRja. Prvo pri mogoče samo snel cev oz. EGR ventil, da vidiš stanje v ceveh.
Ko se pojavi napaka gre avto v rezervni režim.
_________________ Denis |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BojanR Član
Pridružen-a: Tor 08 Apr 2008 9:52 Prispevkov: 684 Aktiv.: 3.50 Kraj: Vnanje Gorice
|
Objavljeno: Sre Nov 29, 2017 12:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče v pomoč, oz. v razmislek.
Moja Citroen Xsara Hdi 2.0 je pri pospeševanju na AC včasih celo ugasnila.
Na uradnem servisu so delali čuda (in toliko tudi zaračunali). Pa ni bilo nič bolje.
Potem sem sam iskal napako in odkril, da ima motorček črpalke v tanku goriva zdrsane komutacijske kontakte. In je včasih zavrtel, včasih pa ne. Ko sem kupoval novo črpalko, me je v trgovini (kupec-mehanik) vprašal: "Malo čez 100k km? To je klasična okvara."
Je pa res, da je bilo to cca 10 let nazaj.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mitja320 Član
Pridružen-a: Pet 19 Mar 2010 21:24 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.43 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 30, 2017 5:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Piše da je previsok tlak, ne prenizek. Računalnik vrže v rezervni program da odvzame gorivo, drugače bi turbina polnila preko predpisanega maksimalnega tlaka zraka.
Ne vem kako točno je pri tem avtu krmiljena turbina, ampak je načeloma pri vseh podobno. Na ohišje turbine je privit vakuumski ventil, ki določa kot lopatic. Ena skrajnost je da piha skoraj mimo, druga pa da poizkuša dobiti maksimalen tlak. Ventil (aktuator) je krmiljen preko PWM vodenga el. magnetnega ventila. Podtlak dobi iz vakuum črpalke. Če ne bi imel podtlaka bi imel obratno težavo.
https://www.youtube.com/watch?v=rL4kI-DvIcA
Ko prižgeš motor aktuator dobi 100% podtlak in potegne palčko noter, kot na 14 sekundi filma. Če odstraniš vakuum cevko iz aktuatorja pade podtlak in porine palčko ven iz aktuatorja, kot na 23. sekundi.
Kaj je vzrok zatikanja boš moral ročno preveriti. Pri tebi težko vidiš/prideš zraven. Turbina je nekje pod vetrobranskim steklom.
Lahko je okvarjen aktuator, zataknjene lopatice v turbini, okvara el. magnetnega ventila ki regulira podtlak. Treba je videti kako se obnaša aktuator in potem iskati dalje.
Nazadnje urejal/a Mitja320 Čet Nov 30, 2017 6:20 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mitja320 Član
Pridružen-a: Pet 19 Mar 2010 21:24 Prispevkov: 74 Aktiv.: 0.43 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Nov 30, 2017 6:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nace je napisal/a: |
Pri mojem pasatu se ravno tako preklopi v reducirano moč motorja, odvzamem med vožnjo kontakt in nazaj pa spet normalno vleče. Napaka je v senzorju tlaka in ga bom moral v bljižnji prihodnosti zamenjat. |
Ne verjamem v to diagnozo. Okvara senzorja tlaka je zelo redka. Včasih se zapaca, ampak pri VW se še nisem srečal s tem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nevednez Član
Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 1.01 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Pon Dec 04, 2017 11:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Mitja320 je napisal/a: |
Nace je napisal/a: |
Pri mojem pasatu se ravno tako preklopi v reducirano moč motorja, odvzamem med vožnjo kontakt in nazaj pa spet normalno vleče. Napaka je v senzorju tlaka in ga bom moral v bljižnji prihodnosti zamenjat. |
Ne verjamem v to diagnozo. Okvara senzorja tlaka je zelo redka. Včasih se zapaca, ampak pri VW se še nisem srečal s tem. |
pri VW polizdelkih (btw... ga vozim tudi sam), ni odpoved MAP senzorja nič šokantno nenavadnega. Ni ravno pogosta, se pa dogaja.
ontopic:
Preveri delovanje vakuum doze na turbini, elektromagnetnega ventila (pojdi po cevki od vakum doze do EM ventila, nahajajo se na požarni steni. Odvisno od režima vožnje, lahko je tudi variablen del turbine zapacan z sajami... tu pomaga razdiranje ter čiščenje.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mikim Član
Pridružen-a: Ned 10 Okt 2010 1:11 Prispevkov: 141 Aktiv.: 0.86 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Čet Dec 07, 2017 3:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ker delam zelo mal km je možno da je zapacana turbina. V 5 letih sem prevozil samo 25000km in večinoma po mestu. Bom preveril vse našteto.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 69 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|