www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kompresor iz hladilnika
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
kunte
Član
Član



Pridružen-a: Ned 08 Feb 2004 12:58
Prispevkov: 348
Aktiv.: 1.56
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 01, 2005 11:15 am    Naslov sporočila: icon_warning Kompresor iz hladilnika Odgovori s citatom

Izdelal sem si manjši rezervar za zrak in nanj priklučil dva kompresorja od hladilnika.Stvar sicer deluje vendar mi eden od kompresorjev včasih ne vžge.Zanima me zakaj ima poleg navitja še eden manjši okrogel predmet ,ki deluje kot nekaksen rele.


komprele.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  91.94 KB
 Pogledana:  298 krat

komprele.jpg



_________________
LP Kunte
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 10.23
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 01, 2005 11:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mislim da je to zagonski rele, nisem se nikoli pretirano poglabljal v to vezavo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 22.34
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 01, 2005 2:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole v ospredju je bolj podobno termičnemu - bimetalnemu stikalu. Ne vem pa kaj je tista tuljava v ozadju zgoraj na desni strani?

Ima ta motor kondenzator in kolikšnega v miF ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kunte
Član
Član



Pridružen-a: Ned 08 Feb 2004 12:58
Prispevkov: 348
Aktiv.: 1.56
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 01, 2005 4:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V ozadju je navitj na sliki.


kompresornavitje.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  110.8 KB
 Pogledana:  208 krat

kompresornavitje.jpg



_________________
LP Kunte
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
janez03
Član
Član



Pridružen-a: Čet 02 Sep 2004 9:43
Prispevkov: 143
Aktiv.: 0.64
Kraj: tržič

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 01, 2005 5:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole je po moje rele, ki vklopi ob zagonu kompresorja pomožno fazo.Ob zagonu motorja je tok skozi glavno navitje motorja nekajkrat večji od nazivnega, ko pa tok motorja z višanjem obratov pade na nazivni tok, pa rele - ker skozi navitje tega releja teče tok "glavnega" navitja - tudi izklopi pomožno fazo in tako zmanjša porabo aparata (to je posebna izvedba enofaznih indukcijskih motorjev za vgradnjo v hladilne agregate, pri večini ostalih ostane pomožna faza vključena ves čas obratovanja motorja).

L.p.; Janez
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
damo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45
Prispevkov: 2008
Aktiv.: 9.02
Kraj: Krško

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 01, 2005 6:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ja, janez 03 ima prav. To je zagonski rele. Tisto okroglo je pa "klikson", bimetalna tokovna zaščita.
Z ohmmetrom preveriš klikson (mora prevajati). Zagonski rele pa preveri takole: ohmmeter priključi na zgornji dve luknjici, kjer se priključi na kompresor. V "normalnem" položaju, torej tako kot je na kompresorju, ne sme bit stika. potem ga obrni na glavo, in stik mora biti. Če ga ni, malo našpricaj z wd-jem in pretresi. Če še to ne pomaga, pa če hodiš kaj v krško, se pa zmenima, pa ti bom dal enega.

lp, Damo
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4250
Aktiv.: 19.09
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Tor Nov 01, 2005 9:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tu je opis kompresorja.Če bi uporabil,je najbolje odliti olje in naliti novo olje najbolje kompresorsko olje.Mislim da priližno 3,5 dcl.


Skeniranje slike001.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  4.31 MB
 Pogledana:  297 krat

Skeniranje slike001.jpg



Skeniranje slike002.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  4.94 MB
 Pogledana:  164 krat

Skeniranje slike002.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stoki
Član
Član



Pridružen-a: Sre 17 Nov 2004 0:22
Prispevkov: 129
Aktiv.: 0.58

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 26, 2006 9:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz imam je kompresor s katerega se je odluscila nalepka in tako ne vem nic o njem. Kaj je minimum za priklop takega kompresorja? Rabim obvezno rele in kondenzator? A bi se dalo vseeno nekako ocenit kaksne velikosti kondenzator bi rabil zraven, cetudi nimam podatkov? Vceraj sem porabil vec ur da sem nasel kar sem iskal na googlu. Ce bo kdo kaj iskal - pojem je "hermetic compressor". Nasel sem pa to krasno stran pri Danfossu.
V datasheetih je pisalo o kompresorjih ki startajo pri izenacenem tlaku in takih ki startajo pod razlicnim tlakom (med vhodom in izhodom). Slednji posledicno potegnejo vec toka ob zagonu in zato rabijo rele in kondenzator. Oni drugi pa imajo lahko tudi bolj preprosto narejeno.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 22.34
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2006 1:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če veš kako priklopit (razpored žic) lahko brez skrbi poizkusiš z kondenzatorjem 12 do 16 uF / 250AC.

Če ne veš razporeda žic za priklop je treba najprej premerit vse medsebojne upornosti žic in na podlagi tega narisat shemo priklopa.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4250
Aktiv.: 19.09
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2006 8:33 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za tiste ki se zanimajo prilagam.


5 del.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  558.39 KB
 Pogledana:  211 krat

5 del.jpg



4 del.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  502.01 KB
 Pogledana:  119 krat

4 del.jpg



3 del.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  660.04 KB
 Pogledana:  123 krat

3 del.jpg



2 del.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  522.59 KB
 Pogledana:  120 krat

2 del.jpg



1 del.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  599.24 KB
 Pogledana:  116 krat

1 del.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4049
Aktiv.: 18.18
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2006 2:41 pm    Naslov sporočila:  re Odgovori s citatom

Nekaj podobnega sem imel za vakuum-pritisk postajo , samo zadeva ni nikamor šla ker tisti batek pumpa zelo počasi.

Pri serviserju sem kupil 1kW rotacijski kompresor za klimo ( praktično nima mrtvega časa in zelo konstantno polni/sesa) Problem je edino na izhodu ker ostane še vedno malo olja v zraku / smradu . To sem rešil s kombinacijo filtra oljnega absorberja ( podobno mivki iz lesa?? ) in aktivnim ogljem , potem pa po potrebi menjujem ''patrone''

Drugače je to pri ceni pravega kompresorja za cca 25k sit malo vprašljivo ali se izplača.
Je pa dobra in preizkušena ideja povečanje zaloge stisnjenega zraka s pomočjo plinske jeklenke , ker to pa ima pri barvanju pomemben vpliv

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 23.09
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2006 3:54 pm    Naslov sporočila:  Re: re Odgovori s citatom

lucca brassi je napisal/a:
... Problem je edino na izhodu ker ostane še vedno malo olja v zraku ...


Problem klima kompresorja je v tem, da je narejen za zaprt sistem - olje za mazanje ostaja v notranjosti. Ker pa sedaj olje ves čas izteka (menjavanje filtrov to dokazuje), ga bo prej ali slej premalo.... En tak klima kompresor moči okoli 6 kilovatov predelan v zračni kompresor sem videl odprt. Res dobro ga je spraskalo.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4049
Aktiv.: 18.18
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2006 4:00 pm    Naslov sporočila:  re Odgovori s citatom

Ja zato pa polniš olje nazaj prek tiste zavarjene bakrene cevke ( kroglični ventil ) v posodici in zaženeš kompresor pa ga sam počasi mosesa not potem pa zapreš nazaj . Sicer poraba olja je praktično pri vseh strojih razemn pri dragih kemijskih ki imajo suho mazanje )

LP

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4250
Aktiv.: 19.09
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2006 5:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sprva sem mislil napraviti,pa sem raje kupil kompresor.Kompresor od hladilnika je samo za kratek čas,drugače se segreje in bimetal izključi.
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stoki
Član
Član



Pridružen-a: Sre 17 Nov 2004 0:22
Prispevkov: 129
Aktiv.: 0.58

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 27, 2006 7:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mi lahko kdo pove zakaj se pri nekaterih kompresorjih uporablja se rele zraven?

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 67 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group