|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
urosst Član
Pridružen-a: Čet 03 Feb 2005 9:52 Prispevkov: 81 Aktiv.: 0.36
|
Objavljeno: Tor Jan 14, 2014 8:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
sandek je napisal/a: |
https://www.youtube.com/watch?v=RkLfpXpO5sQ&feature=related
naj mi to nekdo prosim izpodbije. Izgleda tako prepričljivo |
poglejte kroglico ,kako se ji manša amplituda gibanja.Preko nje se magnetna
energija ,ki se shrani na začetku pretvarja v mehansko.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.43 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Pet Okt 10, 2014 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
//********************************************//
Ali se je kdo ukvarjal v praksi z tako imenovanim uparilnikom(vaporizer)? Me ima, da bi to zadevo zmontiral na nekaj bencinskih potratnežev. Zanima me, če je kdo imel kakšne probleme s temi eksperimenti, kakšno pregrevane oz. okvarje motorjev? Nekateri so to gnali tudi na 2 taktnih motorjih vendar nimam pojma kako jim ga je potem uspelo dovol dobro mazati.
Malo sem gledal po netu varianto na hlape tako od bencina kot tudi hlape od nafte. Pri slednji so nafto preko uplinjača še dodatno uparili s pomočjo cevi ali spirale skozi izpušni sistem.
Zadevi sta bolj redki ampak varianta z nafto se je včasih s pojavom Fordsona množično uporabljala. Polek Fordsona je zadevo uporabljalo še nekaj avtov ter stacionarnih motorjev(za pogon mlatilnic namesto Gepla). Nekatere izvedbe so tudi patentirane od tega pa precej manj realizirane.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Spajky Član
Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.54 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Sob Okt 11, 2014 9:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Če so to dvotaktneži, bi znal res bit problem z mazanjem, če nimajo karterja z oljem. Mislim, da s temi vaporizerji glih ne bo dosti prihranilo (samo največ razliko zaradi izkoristka goriva da ne gre delež v auspuh IMHO ). Mislim, da bi enako prihranil (enih cca.5%) z dodatkom 1 promil acetona v bencin!
Jest sem malo skeptičen do videov na YT, kjer tipi furajo Pick-up 8V samo na "fumes" in da ni kao nobene razlike ... pa ne more it zadosti zraka skozi tisto malo cev iz vaporizerja do karburatorja, razen, če je še kakšna dodatna paralelna zraven, potem pa "vacum" pade ... jaz sem tudi nekaj zadnjih dni študiral to za v avto (samo potem ne bi rabil injektorjev za becin na glavi motorja) bom raje spucal katalizator in oba Oxy senzorja, ker mi avto malce preveč pije in ne gre dobro kot bi moral ... zdej je v bencinu oni promil acetona, pa je bolje ..
Pa kaj zaeni bencinski potratneži so to
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.43 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sob Okt 11, 2014 10:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Škodilak pa kakšna kosilnica. Aja večina jih res uporablja eno cev ampak se pa dobijo tudi taki, ki uporabijo kombinacijo dveh ali treh in po možnosti večjega premera, plus ultrazvočni uparilnik, ki dela meglico.
Pri eni kosilnici sem začel tuhtah tudi z uparilnikom skozi izpuh saj bi bilo izgorevanje bol čisto. Kot sem že omenil Fordson traktorji so bili ena svoja posebnost. Je bil tovarniško prirejen (v bistvu navaden) bencinc a prebavil je vse vključno s nafto in parafinom in pri tem še zmeraj imel relativno čist izpuh.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Spajky Član
Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.54 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Sob Okt 11, 2014 11:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Če je Škodilak na karburator, mu zmanjšat minimum in nastavit bolj revno mešanico (dva vijaka). Na elektroventil na njem za minimum-odzadaj v serijo z njegovim napajanjem priklopit footswitch, ki prenese 2A (default kontakt ON!) in v kabino zraven sklopke namestit ta "eko-pedal" http://freeweb.siol.net/jerman55/HP/Pics/4thPedal.jpg. V par dnevih se navadiš vozit z njim : ga tiščiš zraven gasa nad 2kRpm da ne cuka (še bolj revna mešanica med vožnjo!) in pa brez gasa po hribu navzdol ali pred zaviranjem. ... Prihranek dobrih 5% ...
OljePetrolejAceton dodatek gorivu : v promilih: Dvotaktol 1/4, White Spirit 1/2 in Aceton 1/1 .. prvo na bencinski, drugo v Me*kurju; zaloga traja za celo leto, vnos s 25ml šprico iz lekarne pred full tankanjem rezervoarja v istem redu kot navedeno (12+25+45ml) na poln tank. Prihranek neto dobrih 5%.
Skupaj zgoraj prihranek dobrih 10% na tank Ps. na Škodilaku imam svečke z več elektrodami in montirane brez podložke, da gre globlje v cilinder (povečana kompresija in boljše izgorevanje + večja moč). Rezultat vsega skupaj-tehnični: dimljenje padlo za polovico, OH-ti za 2/3 ! Preverjeno deluje vse to Stegne bolje kot lažje novejše transportno čudo kljub enaki moči in navoru
Zdaj na novejšem prevoznem sredstvu sem tudi uporabil lasten gornji nasvet razen svečk, le da sem izvedbo eko pedala (zaradi ECM in injektorjev) drugače priklopil (uporabno samo za po hribu navzdol) ker mi je preveč pilo in se spet "učim" vozit s tem pedalom, ker se obnaša zdaj drugače. Efekt se že pozna . .. moram še se malo igrat z Oxy senzorji ...
Glede kosilnic se pa lahko testno DIY igraš glede teh vaporizer inovacij in meriš porabo, če bo uspeha javi ... Jaz sem tudi na YT-u gledal malo te inovacije in razmišljal za na avto probat .. bom prej probal še kaj drugega in nekaj sem že, he he ..
Poglej še za "Geet" Pantone inovacijo ali nekaj takega na netu ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.43 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Ned Okt 12, 2014 10:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Skušam zastopit tale GEET. Torej iz izpuha so vmes dali ta „nadgrajen” uparilnik. Ampak ta ima namagneteno cev ali pa palico vsebi. Kje se pa te zadeve dobi?
Nekateri menda pravijo, da se namesto tega naredi tuljavo po celi dolžini cevi. Ja ma s kakšnih materialov, da ti zdrži 600 stopin celzija tale tuljava in povezave?
EDIT: ta tuljava se potem uporablja za na magnetenje palice ali pa cevi.
Nazadnje urejal/a kobranka Sob Nov 01, 2014 6:08 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Spajky Član
Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.54 Kraj: Obala
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Spajky Član
Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.54 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Tor Okt 14, 2014 8:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Za zmanjšat porabo, očistit Fuel path : Arexons čistilo za sistem goriva 250ml za 10€ (http://avtostil.si/) ... za motor utrdit (keramični dodatek olju) CERATEC (Liqui Moly-uvoz Euroton) 20€ ... pravkar včeraj vsul oboje v avto ...
Razmišljam tudi o plazma efektu na svečkah : npr. https://www.youtube.com/watch?v=x-pI0qb-Bz4 kot dodatek za še boljše izgorevanje in pa naročil sem Bosch Super 4 svečke, ki jih nameravam globlje v glavo montirat kot na prejšnjem vozilu ...
Plazma efekt na svečkah naj bi omogočal delovanje avta z mešanico bencina in vode !!! (ali celo samo na vodo da bi šel ...) ...
https://www.youtube.com/watch?v=MdsQ4WUXko4
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vilko Član
Pridružen-a: Pet 13 Feb 2004 10:26 Prispevkov: 3351 Aktiv.: 15.09 Kraj: Dragomer
|
Objavljeno: Čet Okt 16, 2014 7:03 am Naslov sporočila: |
|
|
Krampus je napisal/a: |
Kako ti ni jasno?
En liter vode ima slabih 22 kW |
To bi pa že lahko vedel: E = m . c kvadrat
_________________ Prepričan sem, da je inteligentnih bitij v vesolju veliko. A ker so inteligenta, se nam nočejo prikazati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
igo Član
Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3638 Aktiv.: 17.11
|
Objavljeno: Sre Okt 22, 2014 3:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Voda ima še eno zanimivo lastnost. Visoko specifično izparilno toploto.
Pravkar sem zvlekel dol kup dokumentacije od hlajenju vstopnega zraka s pršenjem fine vodne meglice pred vstopom v plinske turbine, a bi moralo delovati tudi pri avtomobilskih motorjih.
Če s pršenjem fine vodne meglice (cca 10um kapljice) hladiš zrak pred turbinskim polnilnikom, nastane učinek "intercooler-ja", s katerim pridobi motor dodatnih 10% moči. A nič ne škodi tudi, če je intercooler že vgrajen, ali celo, če turbota sploh ni.
Pomembna je samo velikost kapljice, ki mora biti čim manjša - to se doseže z višjim tlakom vodne črpalke (zadostuje že 160 bar, kar doseže že črpalka od kakega poceni vapota s kosovnega odpada). Tudi UZ vlažilnik zraka bi bilo za preizkusiti, a ima verjetno premajhno kapaciteto.
Opis: |
Na www.meefog.com je še cel kup dokumentacije |
|
Download |
Ime datoteke: |
tp-gt-comparative-guide-to-inlet-air-cooling-technologies.pdf |
Velikost datoteke: |
31.18 KB |
Downloadano: |
5 krat |
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Spajky Član
Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.54 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Sre Okt 22, 2014 6:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej se vprašaj, kako se avto obnaša glede vožnje v vlažnem okolju in v zelo suhem (megla vs. burja) pri isti temperaturi zraka. Ugotovil boš, da mašina slabše dela, ko je zrak zelo vlažen.
To velja za bencince (sprobal s paro/vodo pri pokojnem Škodilaku ), ne vem pa kako je pri ogretem dizlu. Tam verjetno vlaga res pomaga, ker so pritiski duplo večji in temperature vsaj 40% večje pri delovnem taktu in se že dogaja cracking molekul vode na HHO in ponovna rekombinacija v vodo z dodatno energijo, ki nadomesti ohlajanje motorja ...
Za podoben štos na bencincu potrebuješ PlasmaCDi sistem vžiga; googlaj , ker vlaga drugače "gasi" iskro na svečkah !!! in mašina slabše dela! ...
Ps.: zdaj jest razbijam glavo, za oni Plazma vžig na Punto-tu, ma me je malo presenetilo, ker ima sistem vžiga (ena iskra na 2 cilindra/svečki hkrati!) v bistvu na enak princip kot Spački, Diane oz. 2CV motorji ... saj ni res pa je
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ro-bi Član
Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3462 Aktiv.: 16.57 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Sre Okt 22, 2014 7:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
To z vbrizgavanjem vode je že preizkušeno in deluje. Še bolje se obnese, če vbrizgavaš metanol.
Največji efekt je pri turbo bencinarjih, kjer z vbrizgom metanola , kljub visokimi tlaki, dajejo enormne predvžige in ne klenka. Tudi moči so potem dosti višje.
_________________ 3 x 3 = 9
ena dalje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zok Član
Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 6.01 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Sre Okt 22, 2014 9:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Spajky je napisal/a: |
(ena iskra na 2 cilindra/svečki hkrati!) |
Wasted spark ignition imajo prakticno vsi I-4 motorji brez locenih vzigalnih tuljav.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
VolkD Član
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 64.07 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sre Okt 22, 2014 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko preberete naslov teme, se boste nekaj mojim predhodnikom pošteno smejali.
_________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.43 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sre Okt 22, 2014 10:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Saj piše, da se ta tema nahaja v podforumu: Dobra volja je najbolja...
Naslov teme je pač perpetum mobile.
Lahko bi pa odpru še eno temo drugje in ji dal naslov GEET.
Plasma CDi? Ali je to mišljeno, da z serijo močnih uporov tokovno podhraniš vžigalno tuljavo in na svečko vmes med anodo in katodo vrinš serijo visoko napetostnih kondenzatorjev? Menda so to tisti modri keramični.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 48 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|