www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

perpetuum mobile
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Dobra volja je najbolja, ...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
urosst
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Feb 2005 9:52
Prispevkov: 81
Aktiv.: 0.36

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 14, 2014 8:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sandek je napisal/a:
https://www.youtube.com/watch?v=RkLfpXpO5sQ&feature=related
naj mi to nekdo prosim izpodbije. Izgleda tako prepričljivo Smile


poglejte kroglico ,kako se ji manša amplituda gibanja.Preko nje se magnetna
energija ,ki se shrani na začetku pretvarja v mehansko.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 20.43
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 10, 2014 10:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

//********************************************//

Ali se je kdo ukvarjal v praksi z tako imenovanim uparilnikom(vaporizer)? Me ima, da bi to zadevo zmontiral na nekaj bencinskih potratnežev. Zanima me, če je kdo imel kakšne probleme s temi eksperimenti, kakšno pregrevane oz. okvarje motorjev? Nekateri so to gnali tudi na 2 taktnih motorjih vendar nimam pojma kako jim ga je potem uspelo dovol dobro mazati.

Malo sem gledal po netu varianto na hlape tako od bencina kot tudi hlape od nafte. Pri slednji so nafto preko uplinjača še dodatno uparili s pomočjo cevi ali spirale skozi izpušni sistem.

Zadevi sta bolj redki ampak varianta z nafto se je včasih s pojavom Fordsona množično uporabljala. Polek Fordsona je zadevo uporabljalo še nekaj avtov ter stacionarnih motorjev(za pogon mlatilnic namesto Gepla). Nekatere izvedbe so tudi patentirane od tega pa precej manj realizirane.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.54
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 11, 2014 9:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Arrow Če so to dvotaktneži, bi znal res bit problem z mazanjem, če nimajo karterja z oljem. Mislim, da s temi vaporizerji glih ne bo dosti prihranilo (samo največ razliko zaradi izkoristka goriva da ne gre delež v auspuh IMHO ). Mislim, da bi enako prihranil (enih cca.5%) z dodatkom 1 promil acetona v bencin!

Jest sem malo skeptičen do videov na YT, kjer tipi furajo Pick-up 8V samo na "fumes" in da ni kao nobene razlike ... pa ne more it zadosti zraka skozi tisto malo cev iz vaporizerja do karburatorja, razen, če je še kakšna dodatna paralelna zraven, potem pa "vacum" pade ... jaz sem tudi nekaj zadnjih dni študiral to za v avto (samo potem ne bi rabil injektorjev za becin na glavi motorja) Rolling Eyes bom raje spucal katalizator in oba Oxy senzorja, ker mi avto malce preveč pije in ne gre dobro kot bi moral ... zdej je v bencinu oni promil acetona, pa je bolje Twisted Evil ..

Pa kaj zaeni bencinski potratneži so to Question
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 20.43
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 11, 2014 10:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Škodilak pa kakšna kosilnica. Aja večina jih res uporablja eno cev ampak se pa dobijo tudi taki, ki uporabijo kombinacijo dveh ali treh in po možnosti večjega premera, plus ultrazvočni uparilnik, ki dela meglico.

Pri eni kosilnici sem začel tuhtah tudi z uparilnikom skozi izpuh saj bi bilo izgorevanje bol čisto. Kot sem že omenil Fordson traktorji so bili ena svoja posebnost. Je bil tovarniško prirejen (v bistvu navaden) bencinc a prebavil je vse vključno s nafto in parafinom in pri tem še zmeraj imel relativno čist izpuh.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.54
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sob Okt 11, 2014 11:07 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je Škodilak na karburator, mu zmanjšat minimum in nastavit bolj revno mešanico (dva vijaka). Na elektroventil na njem za minimum-odzadaj v serijo z njegovim napajanjem priklopit footswitch, ki prenese 2A (default kontakt ON!) in v kabino zraven sklopke namestit ta "eko-pedal" http://freeweb.siol.net/jerman55/HP/Pics/4thPedal.jpg. V par dnevih se navadiš vozit z njim : ga tiščiš zraven gasa nad 2kRpm da ne cuka (še bolj revna mešanica med vožnjo!) in pa brez gasa po hribu navzdol ali pred zaviranjem. Mr. Green ... Prihranek dobrih 5% ...

OljePetrolejAceton dodatek gorivu : v promilih: Dvotaktol 1/4, White Spirit 1/2 in Aceton 1/1 .. prvo na bencinski, drugo v Me*kurju; zaloga traja za celo leto, vnos s 25ml šprico iz lekarne pred full tankanjem rezervoarja v istem redu kot navedeno (12+25+45ml) na poln tank. Prihranek neto dobrih 5%.

Skupaj zgoraj prihranek dobrih 10% na tank Exclamation Ps. na Škodilaku imam svečke z več elektrodami in montirane brez podložke, da gre globlje v cilinder (povečana kompresija in boljše izgorevanje + večja moč). Rezultat vsega skupaj-tehnični: dimljenje padlo za polovico, OH-ti za 2/3 ! Preverjeno deluje vse to Exclamation Stegne bolje kot lažje novejše transportno čudo kljub enaki moči in navoru

Zdaj na novejšem prevoznem sredstvu sem tudi uporabil lasten gornji nasvet razen svečk, le da sem izvedbo eko pedala (zaradi ECM in injektorjev) drugače priklopil (uporabno samo za po hribu navzdol) ker mi je preveč pilo in se spet "učim" vozit s tem pedalom, ker se obnaša zdaj drugače. Efekt se že pozna . .. moram še se malo igrat z Oxy senzorji Wink ...

Glede kosilnic se pa lahko testno DIY igraš glede teh vaporizer inovacij in meriš porabo, če bo uspeha javi ... Jaz sem tudi na YT-u gledal malo te inovacije in razmišljal za na avto probat Mr. Green .. bom prej probal še kaj drugega in nekaj sem že, he he ..

Poglej še za "Geet" Pantone inovacijo ali nekaj takega na netu ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 20.43
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 12, 2014 10:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Skušam zastopit tale GEET. Torej iz izpuha so vmes dali ta „nadgrajen” uparilnik. Ampak ta ima namagneteno cev ali pa palico vsebi. Kje se pa te zadeve dobi?

Nekateri menda pravijo, da se namesto tega naredi tuljavo po celi dolžini cevi. Ja ma s kakšnih materialov, da ti zdrži 600 stopin celzija tale tuljava in povezave?

EDIT: ta tuljava se potem uporablja za na magnetenje palice ali pa cevi.


Nazadnje urejal/a kobranka Sob Nov 01, 2014 6:08 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.54
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 12, 2014 7:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rolling Eyes ... tudi jest tega GEET ne štekam najbolje ... poglej https://www.youtube.com/watch?v=cYjmJYI4aJI
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.54
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 14, 2014 8:58 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Exclamation Za zmanjšat porabo, očistit Fuel path : Arexons čistilo za sistem goriva 250ml za 10€ (http://avtostil.si/) ... za motor utrdit (keramični dodatek olju) CERATEC (Liqui Moly-uvoz Euroton) 20€ ... pravkar včeraj vsul oboje v avto ...

Razmišljam tudi o plazma efektu na svečkah : npr. https://www.youtube.com/watch?v=x-pI0qb-Bz4 kot dodatek za še boljše izgorevanje in pa naročil sem Bosch Super 4 svečke, ki jih nameravam globlje v glavo montirat kot na prejšnjem vozilu ...

Plazma efekt na svečkah naj bi omogočal delovanje avta z mešanico bencina in vode !!! (ali celo samo na vodo da bi šel ...) ... Rolling Eyes

https://www.youtube.com/watch?v=MdsQ4WUXko4 Mr. Green
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2004 10:26
Prispevkov: 3351
Aktiv.: 15.09
Kraj: Dragomer

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 16, 2014 7:03 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Krampus je napisal/a:
Kako ti ni jasno?

En liter vode ima slabih 22 kW d'oh!


To bi pa že lahko vedel: E = m . c kvadrat

_________________
Prepričan sem, da je inteligentnih bitij v vesolju veliko. A ker so inteligenta, se nam nočejo prikazati.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3638
Aktiv.: 17.11

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 22, 2014 3:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Voda ima še eno zanimivo lastnost. Visoko specifično izparilno toploto.

Pravkar sem zvlekel dol kup dokumentacije od hlajenju vstopnega zraka s pršenjem fine vodne meglice pred vstopom v plinske turbine, a bi moralo delovati tudi pri avtomobilskih motorjih.

Če s pršenjem fine vodne meglice (cca 10um kapljice) hladiš zrak pred turbinskim polnilnikom, nastane učinek "intercooler-ja", s katerim pridobi motor dodatnih 10% moči. A nič ne škodi tudi, če je intercooler že vgrajen, ali celo, če turbota sploh ni.

Pomembna je samo velikost kapljice, ki mora biti čim manjša - to se doseže z višjim tlakom vodne črpalke (zadostuje že 160 bar, kar doseže že črpalka od kakega poceni vapota s kosovnega odpada). Tudi UZ vlažilnik zraka bi bilo za preizkusiti, a ima verjetno premajhno kapaciteto.



tp-gt-comparative-guide-to-inlet-air-cooling-technologies.pdf
 Opis:
Na www.meefog.com je še cel kup dokumentacije

Download
 Ime datoteke:  tp-gt-comparative-guide-to-inlet-air-cooling-technologies.pdf
 Velikost datoteke:  31.18 KB
 Downloadano:  5 krat


_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Spajky
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05
Prispevkov: 1095
Aktiv.: 6.54
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 22, 2014 6:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Exclamation Najprej se vprašaj, kako se avto obnaša glede vožnje v vlažnem okolju in v zelo suhem (megla vs. burja) pri isti temperaturi zraka. Ugotovil boš, da mašina slabše dela, ko je zrak zelo vlažen.

To velja za bencince (sprobal s paro/vodo pri pokojnem Škodilaku Twisted Evil ), ne vem pa kako je pri ogretem dizlu. Tam verjetno vlaga res pomaga, ker so pritiski duplo večji in temperature vsaj 40% večje pri delovnem taktu in se že dogaja cracking molekul vode na HHO in ponovna rekombinacija v vodo z dodatno energijo, ki nadomesti ohlajanje motorja ...

Za podoben štos na bencincu potrebuješ PlasmaCDi sistem vžiga; googlaj Cool , ker vlaga drugače "gasi" iskro na svečkah !!! in mašina slabše dela! ...

Ps.: zdaj jest razbijam glavo, za oni Plazma vžig na Punto-tu, ma me je malo presenetilo, ker ima sistem vžiga (ena iskra na 2 cilindra/svečki hkrati!) v bistvu na enak princip kot Spački, Diane oz. 2CV motorji ... saj ni res pa je Mr. Green
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3462
Aktiv.: 16.57
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 22, 2014 7:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To z vbrizgavanjem vode je že preizkušeno in deluje. Še bolje se obnese, če vbrizgavaš metanol.
Največji efekt je pri turbo bencinarjih, kjer z vbrizgom metanola , kljub visokimi tlaki, dajejo enormne predvžige in ne klenka. Tudi moči so potem dosti višje.

_________________
3 x 3 = 9
ena dalje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 6.01
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 22, 2014 9:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Spajky je napisal/a:
(ena iskra na 2 cilindra/svečki hkrati!)
Wasted spark ignition imajo prakticno vsi I-4 motorji brez locenih vzigalnih tuljav. Mr. Green
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
VolkD
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58
Prispevkov: 14228
Aktiv.: 64.07
Kraj: Divača (Kačiče)

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 22, 2014 10:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko preberete naslov teme, se boste nekaj mojim predhodnikom pošteno smejali.
_________________
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 20.43
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 22, 2014 10:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Saj piše, da se ta tema nahaja v podforumu: Dobra volja je najbolja...
Naslov teme je pač perpetum mobile.
Lahko bi pa odpru še eno temo drugje in ji dal naslov GEET.

Plasma CDi? Ali je to mišljeno, da z serijo močnih uporov tokovno podhraniš vžigalno tuljavo in na svečko vmes med anodo in katodo vrinš serijo visoko napetostnih kondenzatorjev? Menda so to tisti modri keramični.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Dobra volja je najbolja, ... Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group