|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4581 Aktiv.: 20.63 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 4:53 pm Naslov sporočila: Big BOB - big trouble |
|
|
Evo ne zaslužijo si nič drugega, kot da se jih pribije tu.
Vse poteka tako, da služijo na način --> pokličite nas na 090xxx
Od začetka decembra, ko sem se prijavil sem sedaj prejel položnico za storitve. Frajerji me niso niti obvestili, da so me priklopili. Njim na veselje mi tudi niso prenesli obstoječe številke. Tudi položnica je bila nekoliko večja od obljubljenega, čeprav nisem opravil niti sekunde pogovora/SMS/GPRS (saj navsezadnje niti vedel nisem)
Ko sem se strmal, da jim ne bom plačal položnice sem po nekaj dneh prejel mail. Ker se mi zdi vse skupaj bedno ga bom v celoti objavil tu vključno z odgovorom.
Koda: |
Pozdravljeni
Kup papirjev sem podpisal pri kurirju hitre pošte. Ta mi je tudi omenil, da mi ni potrebno nič več pošiljati. Samo vnesem na internetu kodo da je to to.
Med kopijami je bil tudi dokument o prenosu telefonske. Jaz sem predvideval, da sem podpisal tudi tega. To govori že sama logika.
Sedaj vidim, da sploh niste tako poceni, kot se sprva sliši. Veliko je "drobnega tiska". Veliko stvari nejasnih. Nikoli nisem izvedel da sem priklopljen (samo SMS bi zadostoval) Nisem vedel, da je potrebno dodatno pošiljati zahtevek za prenos telefonske številke. Bog ve, kaj vse še ne vem, pa bi moral. Drži en klic na 090 bi rešil marsikatero težavo. Samo to zna biti kar nesramno drago. Vem, da obstaja tudi podpora preko e-pošte, ampak ta je smešno počasna. Informacije pa ponavadi potrebuješ v hipu.
Torej če potegnem črto pod vse. BOB zna biti zelo drag. Nikakor mi ni všeč vaš pristop do uporabnika in preveč nedorečenih stvari ter preveč drobnega tiska.
Vi mi samo povejte, kje dobim obrazec za prekinitev razmerja. V njem bom seveda navedel nespoštovanje pogodbe z vaše strani in nikakor ne pričakujte plačanih "obveznosti".
Lep dan
Simon
p.s. kopija tega sporočila bo objavljen tudi na forumu www.elektronik.si, da se ne bo še kdo opekel.
08.01.2013 13:44, je info@bob.si napisal
> pozdravljeni,
>
> sporočamo vam, da bob naročniško razmerje prične z dnevom aktivacije
> naročniškega razmerja.
> za izvedbo prenosa telefonske številke je potrebno predhodno
> aktivirati naročniško razmerje ter poslati podpisani zahtevek za
> prenos telefonske številke. za prenos telefonske številke 040xxxxxx
> nismo še prejeli podpisanega zahtevka za prenos telefonske številke.
> zaradi tega razloga žal s prenosom ne moremo pričeti.
>
> prosimo, da nam pošljete podpisani zahtevek za prenos telefonske
> številke. lahko pošljete podpisano kopijo po e-mailu. ko bomo le tega
> prejeli, ga bomo poslali k vašemu trenutnemu operaterju s prošnjo za
> prenos telefonske številke.
>
> v kolikor želite prekiniti naročniško razmerje, je potrebno poslati
> podpisano zahtevo za prekinitev naročniškega razmerja na BOB p.p. 415,
> 1001 Ljubljana. lahko pošljete tudi podpisano zahtevo po e-mailu.
>
> za razumevanje se vam zahvaljujemo.
>
> lepo pozdravljeni,
>
> vaš bob tim
>
> odgovor za vas je pripravila:
> Nina Peroša
> telefonska številka: 090 068 068 (cena klica na minuto je 1 EUR z
> vključenim DDV)
> e-pošta: info@bob.si |
_________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber Član
Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 10.26 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 5:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vidim, da mnogi še ne veste, da obstaja Tržni inšpektorat, ki z veseljem pomaga, če je treba koga oglobiti. Pametno je, da se teh uslug inšpektorata poslužujete, saj na ta način dobite tisto, kar vam pripada.
Torej, tudi jaz sem se odločil in kupil "Big BOB" škatlo v Lidlu za 19€, v škatli je bil en telefon in SIM kartica. Ja, če bi kupil samo SIM, bi bilo 15€, tako pa sem dejansko za 4€ dodatnega vložka dobil telefon, ki sicer ni kaj posebnega, ampak deluje. Do konca meseca decembra, torej še v času akcije sem se registriral na spletni strani. Ko sem izpolnjeval obrazec, je bilo nekaj nejasnosti, ki so mi jih pojasnili na 080 in ne 090, ker na plačljivo ne mislim klicat, ker nejasnost ni moja krivda in jih ne mislim futrat. Ker sem še vedno malce skeptičen, bom z aktivacijo počakal, imam 30 dni časa in če v tem času ne aktiviram, se naročniško razmerje ne sklene. Če se slučajno motim in bodo kar sami aktivirali, mora biti nekaj narobe, v tem primeru bi se obrnil na zgoraj omenjeno pomoč, he he.
Ko vpisujem podatke za registracijo, je bila obvezna rubrika naj vpišem mobilno številko na kateri sem dosegljiv... jaz pa žal na nobeno mobilno številko nisem dosegljiv, rad bi vpisal mojo stacionarno številko, pa ne gre. Kličem na 080 in povem, da jaz pa mobilne številke nimam, na katero bi bil dosegljiv, prazno ne morem pustiti, stacionarne ne gre vpisat, kaj zdaj...? pa sem vpisal tisto novo 068xxxxxx in pojasnil, da naj nanjo ne kličejo, ker se nihče ne bo oglasil... ja kurir vas bo poklical, ko bo prinesel pogodbo.... jaz pa nazaj, me pač ne bo priklical, napišite mu moj telefon in to je to ali pa popravite vaše obrazce, da lahko vpišem telefonsko ki ni mobilna. Ja, večinoma sem doma, če pa grem od doma, mobilca ne vzamem s seboj, ker ga ne rabim, je kakšen problem glede tega? ne ni, so rekli, potem pa v redu
Številke nisem in jo ne bom prenašal, ker sem paket imel namen uporabljat kot hišni telefon za klicanje, ne sprejemanje klicev. Pri nas nihče nima sklenjene naročnine za mobilni telefon, vsi smo na IZI in si podajamo tisti 1€ sem in tja, za podaljšanje... mulci dobijo vsake toliko nekaj, če želijo zapraviti več, vedo kje je štacuna za kartico, pa naj si kupijo. Ker pravzaprav zelo malo rabimo mobilne telefone (jaz skoraj nič) sem rekel, da je ena naročnina dovolj za vse (čisto gorenjsko), pa bomo videli kako in kaj.
Še to, ko sem klicaril na 080 nikakor nisem dobil veze in na koncu ugotovim, da iz Telemachovega stacionarnega omrežja pač ne gre, tako da sem "naštelal" tako Telemachovce, kot BOBovce, naj uredijo routing v centrali, da bom sploh lahko poklical. No in so uredili, kje je bila napaka ne vem, sicer pa to ni moj problem. Dejstvo je, da če jaz telefon plačujem (del trojčka pri Telemachu), hočem da ta tudi deluje in da lahko pokličem na vse številke, ki mi morajo biti dosegljive.
Kakorkoli, BOB deluje, tistih 100 enot še nisem porabil, ko jih bo zmanjkalo bom aktiviral paket, če mi kaj ne bo v redu, lahko mirno prekinem in to je to, ne bo hude sile, drobni tisk sem preveril, povprašal še na telefon, seveda 080 kot potencialni morebitni novi naročnik
Ne razumem, kaj bi lahko bilo dražje, kot je oglaševano, berite drobni tisk, debele in velikanske napise pa prezrite, pa bo bolje in bolj jasno.
Jaz sem BOBovcem jasno povedal, da bom s telefonom samo klical in da klicev na ta telefon ne mislim sprejemat. Ta zadeva je menda zelo sporna pri TUŠu, saj jim ni preveč všeč, če je preveč klicano in premalo prejetega, velja za FREE pakete pa te zadeve. FREE zame pomeni free brez omejitve, saj nikjer niso omenjene nobene omejitve v številkah, pišejo samo o nekakšni normalni uporabi... ja, za nekoga je normalno 500 minut, za nekoga 200 minut, za nekoga pa 3000 ali 5000 minut, torej, napišite številke ne pa nekaj normalnega splošnega običajnega tralala... potem pa ni več free, če je omejitev postavljena številčno, pa smo spet v paradoksu.
Ja, recimo BOBu BOB in izkoristimo točno to, kar nam ponujajo, če smo že v tem. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tomazp Član
Pridružen-a: Sob 02 Feb 2008 13:24 Prispevkov: 559 Aktiv.: 2.84 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 6:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem za hčeri prenesel dve številki iz Simobila. Eno iz predplačniškega paketa, drugo iz naročniškega paketa. Eno registracijo sem naredil preko operaterja, drugo preko interneta. Vse je šlo brez težav. Tudi na njihovih 080 informacijah so bili strokovni in korektni. Nimam nobenih pripomb nad storitvijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Coil Član
Pridružen-a: Pon 30 Jul 2012 19:10 Prispevkov: 41 Aktiv.: 0.29 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 7:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi mi smo prenesli 3 številke na bob... brez problemov seveda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tretjic Član
Pridružen-a: Čet 24 Sep 2009 1:19 Prispevkov: 384 Aktiv.: 2.17 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 7:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Naredil 2 prijavi na big bob, obe s prenosom tel. št. in nobenih težav, vse je tako kot piše. Enako velja za stroške, so točno taki, kot obljubljajo.
Poleg tega je doma še telefon z navadno naročnino na bob, ki se ga uporablja 1x na mesec ali še to ne. In pošiljajo položnice od 0 do 30 centov na mesec Prej je bila mobitelova predplačniška kartica, in je bilo treba nalagati vsake tri mesece (ali nekaj takega), tudi če telefona sploh nisi uporabljal (nazadnje je bilo na računu ~50 eur, ki jih ni imel kdo porabiti...). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Highlag Član
Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 18.16 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 9:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa zakaj potem vse te dobre izkušnje obešate na pranger? _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4581 Aktiv.: 20.63 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Tor Jan 08, 2013 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz jih očitno nimam. Mogoče zato, ker nočem klicati na 090 (na 080 ne nudijo več informacij)
Tudi pri registraciji sem imel težave. Namreč zavrnii so me kot pravno osebo! Za informacije pokličite 090xxxx
Pa kakšna pravna oseba??? Sem lepo označil kot fizična.
Jaz se ne grem več hecat z njimi, pa če mi obljubijo 5€ na mesec _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.43 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 8:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Poleg tega je doma še telefon z navadno naročnino na bob, ki se ga uporablja 1x na
mesec ali še to ne. In pošiljajo položnice od 0 do 30 centov na mesec |
Pod navadnega si verjetno mislil stacionarnega? Kako si pa to uspel „spackat” skupaj? Kakšni pogoji morajo biti izpolnjeni? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber Član
Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 10.26 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 9:21 am Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
Citiram: |
Poleg tega je doma še telefon z navadno naročnino na bob, ki se ga uporablja 1x na
mesec ali še to ne. In pošiljajo položnice od 0 do 30 centov na mesec |
Pod navadnega si verjetno mislil stacionarnega? Kako si pa to uspel „spackat” skupaj? Kakšni pogoji morajo biti izpolnjeni? |
Navadna naročnina na BOB je tista brez zakupljenih minut, cena minute pa je 0,04€ in je brez naročnine, položnico dobiš le za porabljene minute... verjetno tudi ugodna opcija. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jani18 Član
Pridružen-a: Sob 18 Sep 2010 10:22 Prispevkov: 133 Aktiv.: 0.81 Kraj: Ojstri Vrh
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 11:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Jaz sem se julija prijavil na BIG BOB in ni bilo nobenih težav vse je
potekalo tako kot piše, za prenos telefonske številke pa je na spletu
jasen obraze in piše, da ga je potrebno izpolniti in poslati na tisti naslov
če upoštevaš vse to in narediš tako kot je treba sploh ni nikoli potrebno
klicati tiste drage številke 090xxxxxx. Jaz sem z storitvijo zelo zadovoljen
tudi omrežje je dobro tako, da ne razmišljam o ničemer drugem.
LpJ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
s59ma Član
Pridružen-a: Čet 21 Feb 2008 12:31 Prispevkov: 626 Aktiv.: 3.19 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 11:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Če malo telefoniraš, je BOB 4cente (preverjeno!) najugodnejša varianta. Pri intenzivni uporabi pa BigBOB.
Edino MiniBOB se mi zdi strel v prazno. _________________ Na napakah se učimo (pametni se na tujih). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kastaneda Član
Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 458 Aktiv.: 2.61
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 11:09 am Naslov sporočila: |
|
|
tretjic je napisal/a: |
l (nazadnje je bilo na računu ~50 eur, ki jih ni imel kdo porabiti...). |
Vtipkaš *131*90# in za 1.49€ podaljšaš naročnino za 90 dni. _________________ LP
Srečko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kobranka Član
Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 20.43 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 11:12 am Naslov sporočila: |
|
|
@reber, pa verjetno morem najprej Simobil pobarat, da mi sezida eno bazno postajo na moji parceli, ker pri nas ne vleče tega signala. Namreč tale „zakuplen” bob bi prišel prav mojim ostalim članom, ker so klepetulje. Jaz sem bol movčečki in bi mi prav tale, ki ga omenjaš tudi prišel bolj prav kot pa izimobil katerega moraš polniti na tri mesece. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
satelitko Član
Pridružen-a: Pon 19 Apr 2004 13:27 Prispevkov: 1752 Aktiv.: 7.89 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Sre Jan 09, 2013 1:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še moja 2 centa:
Pred novim letom sem v Lidlu kupil dva paketa skupaj za 30EUR. Prijavil sem se na spletni strani. Včeraj je prišel kurir, ki je odnesel vse podpisane papirje, tudi za prenos številk z Mobitela. Zvečer sem preveril še na 080..., kjer so mi zagotovili, da je to dejansko to in da mora vse skupaj preneseno zaživeti najkasneje v enem tednu.
Sem pa malo preračunaval in glede na dva penzion paketa Mobitela sem v 5 mesecih proč vrgel okoli 150€. V bodoče si bom vsake 2 ali 3 leta aparat subvencioniral kar sam...
Če bo pa kak šmorn z drobnim tiskom, se pa še oglasim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4581 Aktiv.: 20.63 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Pet Mar 15, 2013 1:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo še ni konca tega
Sedaj sem dobil opomin za začasni odklop (še prej pa račun)
Pa saj ne morem verjeti. Moram plačati odklop???? OK priklop bi razumel, ampak odklop????
Očitno ne bo nikoli konca.
Skratka kot sem na začetku napisal. BIG BOB - BIG TROUBLE
Hvala bogu, da imate vsak nekateri dobre izkušnje z njimi jaz definitivno nimam in tega boba srčno odsvetujem, ker ko se kaj zakomplicira zna biti telefonija salamensko draga. Če moram plačati vse, kar zahtevajo imam plačano telefonijo pri mobitelu za več kot leto v naprej!!!!! _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 48 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|