|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
reber Član
Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 10.23 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Pet Mar 15, 2013 2:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem dobil prvo položnico skoraj po 2 mesecih, za plačat sem dobil dobrih 13€, ker so upoštevali dobropis 4€ in še nekaj drobiža, prvi mesec je bil nekaj dni krajši, zato je znesek tak kot je. V prihodnje pričakujem normalne položnice po 9,90€, ker tistih 1000 minut in SMS ne dosegamo. Všeč mi je, da lahko na internetu prevberim števec porabe.
Telefon imamo doma za klicanje, cela družina, nanj se pa običajno ne oglašamo, ker imamo stacionarni telefon če nas kdo potrebuje in vsak svoj mobi pri IZI mobil, pri katerem si podaljšujemo veljavnost s podajanjem 1€
Na e-mail pri BOB odgovarjajo kar hitro, tako da zaenkrat nimam nobenih pritožb, včasih se le zgodi, da moj.bob.si ne deluje, če želim preveriti števec porabe.
Da bi pa zaračunali odklop pa nisem prepričan, lahko ti ga zaračunajo, če ti ga odklopijo zaradi neplačanih računov, zaradi prekinitve razmerja pa v pogodbi nič ne piše, da bi imel kaj stroškov, le zaračunajo ti do konca obračunskega obdobja, ker naročnino itak plačaš vnaprej in ne vračajo denarja, kar je logično.
Če ga bodo kaj srali, jih takoj "skenslam" dokler bo pa stanje tako kot mora biti, pa ne vidim razloga, da ne bi bil zadovoljen. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mte Član
Pridružen-a: Pon 02 Jun 2008 17:47 Prispevkov: 53 Aktiv.: 0.27 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Pet Mar 15, 2013 3:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz imam zaenkrat same pozitivne izkušnje... za razliko od mobitela, ki mi je obračunal naročnino za cel mesec (preklop je bil s 7.1.) (sicer sem zadevo uspešno reklamiral ampak marsikdo ne bi), so bile vse naročnine na bobu obračunane proporcionalno, upoštevali so mi celo dobropis od tistih prvih 100 minut ki pridejo v paketu in jih nisem uporabil, kar me je pozitivno presenetilo.
Na mojo željo so v par dneh izklopili tudi sms s cenami gostovanja v tujini (za kar sem jih kontaktiral na mail, tako da nisem imel stroškov). Odgovora sicer nisem prejel takrat, ampak šele kasneje, ko me je nekdo z njihovega centra poklical in se opravičil za napačno naslovljen mail z odgovorom in vprašal če je zadeva rešena.
Seveda ni sprejemljivo, če ti zaračunajo klic na njihov center zaradi njihove napake, ampak kot rečeno, jaz sem poslal email in so me potem oni poklicali nazaj. Je treba vzet v zakup, da so tudi na drugi strani ljudje ki delajo napake in verjamem, da se da s pozitivnim odnosom več doseč kot z negativnim.
Je pa treba vedet, da gre tu za cenovno ugodno opcijo, katere pa ne bi vzel recimo za poslovne zadeve.
lp matej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4590 Aktiv.: 20.60 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Sob Mar 16, 2013 4:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni so odgovarjali na mail po 2-3 (delovnih) dneh.
Sedaj na koncu, ko sem se razp** do konca pa mi sploh odgovorili niso.
Dobroimetja iz predplačiške kartice mi niso priznali, ampak bi moral prvi mesec plačati 18.34€, pa še to ne za cel mesec!
Neverjetni so res. Mogoče jim ni bilo všeč, da sem hotel iz simobila iti na bob (firma ista, le manj bi dobili v svoj žep)
Poslali so mi račun za začasni odklop ? Zakaj sem ga jaz zahteval?
Sedaj so mi poslali račun za neplačane obveznosti ter mi trajno izključili številko. Ne morem verjeti. Čudno, da mi niso poslali še en račun za trajni izklop?
Skratka za bruhat! V končni meri oni niso spoštovali pogodbe ne jaz!
To sem napisal tudi zvezi za zaščito potrošnikov ter na ministerstvo za zaščito potrošnika nobenega odgovora po 14. dneh.
Skratka BOB ne hvala. iz principa pa sem zamenjal tudi firmo Simobil, ki mi je več kot 10. let služila dobro! No vsaj trudili so se, čeprav je bilo nemalo težav. _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxx Član
Pridružen-a: Sob 06 Jun 2009 10:21 Prispevkov: 37 Aktiv.: 0.20 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Sob Mar 16, 2013 4:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ostane ti še Mobitel, kjer ni problemov... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber Član
Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 10.23 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sob Mar 16, 2013 6:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
SimonS, zelo malo je možnosti, da so se zmotili, zelo velika je verjetnost, da si nekje zamočil ti.
Znesek prve položnice je jasen (plačilo za prvi mesec in naslednji mesec), čeprav tu nisi napisal specifikacije, ampak samo znesek. Če tega nisi vedel, naročnina se plačuje vnaprej, porabljene minute, SMS, podatkovni prenos pa za nazaj, oziroma preteklo obdobje in sicer po porabi, če presežeš zakupljene minute ali nimaš zakupljenega prenosa podatkov.
Dobroimetja ti mogoče niso upoštevali, ker si ga mogoče že prej porabil ali pa ga sploh nisi imel, mogoče je bil tako nizek, da ga nisi niti opazil.
Vse pritožbe se rešujejo pismeno s priporočeno pošiljko, koliko pritožbi si dejansko poslal pismeno in priporočeno? najbrž nobene, zato pa si, kjer si, odklopljen, kmalu bo sledila izvržba, če ne boš plačal. Če se nisi pravočasno in pravilno pritožil, si zabluzil in do pritožbe žal nisi več upravičen.
Pametno se je vse prej dobro pozanimati, da poznaš postopke in veš kaj ti pripada, ne smeš pa pozabiti, kaj so tvoje dolžnosti in na kakšen način se pravilno postopa, če gre kaj narobe.
Pljuvanje po forumih in na3,14zdevanje po BOBovcev po telefonu ali mailu je brca v temo in samo sproščanje trenutnih frustracij...
Reševanje problemov se začne po točno določenem protokolu, ki je: pismeno in priporočeno
Ker gredo klici na 090 tudi meni na živce, pač ne kličem, ampak pokličem na 080 kot morebitni novi naročnik in se pozanimam o kakšni podrobnosti
roxx je napisal/a: |
Ostane ti še Mobitel, kjer ni problemov... |
He he he, ... že sama cena pri njih je dovolj velik problem
. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2541 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sob Mar 16, 2013 9:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čeprav tudi simobil velikokrat kaj zašuštra, imajo kar veliko masla na glavi, mogoče je v tem primeru prišlo do napake kje v postopku. Lahko je kaj narobe naredil tudi kurir, ki je prevzel dokumente... Seveda ni izključeno, da je napako naredil naročnik. Z analizo bi se dalo rešiti vse, ne pa samo čakati in potem jambrati, ko je prepozno.
Skratka, operaterja se izbira po infrastrukturi. Edine opcije zame so Mobitel, Si.mobil, Tušmobil in T-2. Zadnja dva takoj črtam, torej ostaneta največja dva. Razni miksi, kot so debitel, bob, izi in ostali so samo blede sence.
Za firmo bi definitivno vzel mobitel, za domačo uporabo simobil, tako, da imaš ločene račune in številke. Oziroma če je služben simobilov, bi vzel domačega mobitel. Veliko pa je odvisno tudi od pokritosti...
Veliko je napisanega tudi tukaj:
http://www.mobilna-telefonija.com/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4590 Aktiv.: 20.60 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Ned Mar 17, 2013 12:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne pljuvam
Samo opisujem moje izkušnje. Očitno so zelo ignorantski vsaj do mene.
Jaz sem jim vprašal, zakaj mi niso prenesli številke, kot je bilo označeno v pogodbi in kar sem tudi pri dostavljalcu podpisal.
Tako so leni, da me niso niti poklicali in očitno niso pogledali v njihovi mapi zakaj ni pri njih mojega izvoda, ampak so me enostavno odpisali. Resnično ne vidim zakaj bi jim moral plačati za nekaj, kar nisem zahteval.
Ja drži ostal mi je mobitel in tudi podpisal sem z njimi pogodbo. Malček dražji, ampak vsaj upajmo, da bo mir.
Kot zanimivost, ki ne spada v to temo in ni pluvanje po operaterju.
Lani, ko smo šli z kolegi na dopust po dolomitih smo imeli 3. velike težave z klicanjem in doseglivostijo (različni telefoni in vsi na simobilu) dočim dva na mobilelu nista imela teh težav.
Nemalokrat se mi je zgodilo, da ko nisem bil dosegliv nisem dobil SMSja, da so me klicali. Na simobilu so se sicer trudili, da bi rešili ampak odgovor je bil prezasedenost omrežja (hec ja... zakaj je pa z mobitela lahko brez težav klical?)
Glede da sem dosti v Italiji sem bil velikokrat brez signala. Telefonu mi je kazal kar 33% vsega časa) sedaj pri mobitelu se je ta čas skrajšal na 2%. Mi lahko kdo to razloži? Govorim za tujino, kjer se lahko poveže z vsemi omrežji!
Sedaj mi baterija zdrži 1. dan več.
Ja očitno bom moral drago plačati za mojo neumnost. Saj bi šel z sekiro v Ljubljano, a kaj ko bom moral kupiti še vinjeto _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwertz Član
Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2541 Aktiv.: 13.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Ned Mar 17, 2013 12:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko, da nimajo podpisanega dogovora o roamingu z vsemi operaterji. Tudi pri mobitelu je razlika med predplačniki in naročniki. Predplačniki ne morejo klicati ali sprejemati klicev v vseh omrežjih. Naročniki praviloma teh težav nimajo.Mogoče je tudi tu tako, glede na to, da je bob nizkocenovnik. To so najbrž skrite fore, ki jih nikjer ne objavijo. Saj tudi zelo malo ljudi ve, da je omejitev hitrosti na bobu 7,2 Mbit, tudi če omrežje podpira več.
Kater telefon pa imaš (kateri app), da ti prikazuje odstotke nedosegljivosti? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4590 Aktiv.: 20.60 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Ned Mar 17, 2013 12:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
SE xperia active
Gledaš pod "baterija" _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber Član
Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 10.23 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Ned Mar 17, 2013 1:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
SimonS je napisal/a: |
Lani, ko smo šli z kolegi na dopust po dolomitih smo imeli 3. velike težave z klicanjem in doseglivostijo (različni telefoni in vsi na simobilu) dočim dva na mobilelu nista imela teh težav.
|
A si tukaj mislil "tretjič" ali "trije"?
Iz teksta razberem "trije" napisal si pa "3." kar pomeni "tretji"
Če pogodbe bereš tako kot pišeš tekst, potem si lahko mislim, zakaj je prišlo do napake. Pri branju pogodb in drobnega tiska je treba biti natančen, zelo natančen.
Se pa definitivno strinjam, da so površni tudi oni. Jaz sem izrecno zahteval, naj me kurir pokliče na telefon, ker me na mobilno številko ne bo dobil. V prijavni obrazec ni bilo možno vpisat stacionarne številke, samo mobilno, zato sem jih na to opozoril po telefonu in po e-mailu.
Ko je kurir prinesel pogodbo, je jokal, da me je več kot 5x klical na telefon in se nisem javil... odgovoril sem mu: " Na telefon me niste klicali, vsaj ne na tistega, ki sem ga navedel, mogoče ste klicali na mobilno številko, na katero pa se ne javljam". Zakaj se na mobilca ne javljam, je moja osebna stvar in če pojasnim zakaj, zato ker ga skoraj nikoli nimam v bližini, da bi ga slišal, stacionarnega pa slišim, tako pač je.
BOB uporabljamo samo za klicanje, nanj se ne javljamo, zato mi je sama dosegljivost manj pomembna, če pa kaj ne bo delovalo, bom pa takrat vedel kaj bom naredil. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4590 Aktiv.: 20.60 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Ned Mar 17, 2013 1:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
reber je napisal/a: |
SimonS je napisal/a: |
Lani, ko smo šli z kolegi na dopust po dolomitih smo imeli 3. velike težave z klicanjem in doseglivostijo (različni telefoni in vsi na simobilu) dočim dva na mobilelu nista imela teh težav.
|
A si tukaj mislil "tretjič" ali "trije"?
Iz teksta razberem "trije" napisal si pa "3." kar pomeni "tretji"
|
Malček logičnega sklepanja pa boš dobil zadovoljiv odgovor, navkljub moji napaki _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber Član
Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 10.23 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Ned Mar 17, 2013 2:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če prej nisi opazil, sem s pomočjo logičnega sklepanja dobil odgovor, kar sem tudi napisal.
V pravniških zadevah logično sklepanje ni nujno da ima kaj dosti veljave, pomembna so dejstva, dejanja in tisto kar piše (dobesedno), skupaj z napakami v tekstu.
Tako pač je.
Še vedno nisi odgovoril na moje vprašanje: Koliko pismenih pritožb si poslal priporočeno?
. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bostjang Član
Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3173 Aktiv.: 14.25 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Ned Mar 17, 2013 4:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ali kurir ne more pozvoniti na zvonec stanovanja/hiše?
Ali potemtakem tisti, ki nima nobenega telefona sploh ne more na BOB?
Smešno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonS Član
Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4590 Aktiv.: 20.60 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Ned Mar 17, 2013 5:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
reber je napisal/a: |
Če prej nisi opazil, sem s pomočjo logičnega sklepanja dobil odgovor, kar sem tudi napisal.
V pravniških zadevah logično sklepanje ni nujno da ima kaj dosti veljave, pomembna so dejstva, dejanja in tisto kar piše (dobesedno), skupaj z napakami v tekstu.
Tako pač je.
Še vedno nisi odgovoril na moje vprašanje: Koliko pismenih pritožb si poslal priporočeno?
. |
Nobene.
Le email. Ampak bom upošteval tvoj nasvet in jim v pon. poslal priporočeno pismo z kopijo pogodbe o prenosu številke podpisano z njihove in moje strani. To bi moralo razčistiti zadevo. _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reber Član
Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 10.23 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Ned Mar 17, 2013 6:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kurirji dostavnih služb so navajeni, da najprej pokličejo, saj jim je zaradi obilice paketov precej odveč zvoniti po hišah, v primeru, da prejemnika ni doma.
Simon, glede na to, da se pismeno nisi pritožil, pač niso odreagirali.
Upam, da boš vseeno uspel, čeprav je že nekam pozno.
Samo v vednost vsem bom navedel primer:
Če se znajdemo v neljubi situaciji in prejmemo pošto, v kateri nas obveščajo, da nas čaka izvržba, moramo na to pošto odreagirati z vso resnostjo in seveda v roku. Odgovor obvezno priporočeno in v roku. Če ne odgovorimo, to pomeni, da se z izvržbo strinjamo in postopek se na hitro nadaljuje, brez posebne obravnave V primeru da odreagiramo pravilno in pravočasno, se postopek odvija počasneje, klicani smo na sodišče, da dokažemo svoj prav, seveda če ga imamo.
Ne le izvržbe, tudi pritožbe moramo jemati resno, torej pismeno in ne pozabimo na pravilen videz vsebine. Ko se pritožujemo, je oseba na drugi strani dejansko naš sovražnik, ki ne ve, kdo je pritožbo napisal v našem imenu. Dobro napisana pritožba, ki daje videz odvetniškega dopisa, bo pri "sovražniku" vzbudila neke vrste strahospoštovanje... _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 69 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|