www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Big BOB - big trouble
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Pranger
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 10.23
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 15, 2013 2:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem dobil prvo položnico skoraj po 2 mesecih, za plačat sem dobil dobrih 13€, ker so upoštevali dobropis 4€ in še nekaj drobiža, prvi mesec je bil nekaj dni krajši, zato je znesek tak kot je. V prihodnje pričakujem normalne položnice po 9,90€, ker tistih 1000 minut in SMS ne dosegamo. Všeč mi je, da lahko na internetu prevberim števec porabe.

Telefon imamo doma za klicanje, cela družina, nanj se pa običajno ne oglašamo, ker imamo stacionarni telefon če nas kdo potrebuje in vsak svoj mobi pri IZI mobil, pri katerem si podaljšujemo veljavnost s podajanjem 1€ Smile

Na e-mail pri BOB odgovarjajo kar hitro, tako da zaenkrat nimam nobenih pritožb, včasih se le zgodi, da moj.bob.si ne deluje, če želim preveriti števec porabe.

Da bi pa zaračunali odklop pa nisem prepričan, lahko ti ga zaračunajo, če ti ga odklopijo zaradi neplačanih računov, zaradi prekinitve razmerja pa v pogodbi nič ne piše, da bi imel kaj stroškov, le zaračunajo ti do konca obračunskega obdobja, ker naročnino itak plačaš vnaprej in ne vračajo denarja, kar je logično.
Če ga bodo kaj srali, jih takoj "skenslam" dokler bo pa stanje tako kot mora biti, pa ne vidim razloga, da ne bi bil zadovoljen.

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 02 Jun 2008 17:47
Prispevkov: 53
Aktiv.: 0.27
Kraj: Sežana

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 15, 2013 3:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi jaz imam zaenkrat same pozitivne izkušnje... za razliko od mobitela, ki mi je obračunal naročnino za cel mesec (preklop je bil s 7.1.) (sicer sem zadevo uspešno reklamiral ampak marsikdo ne bi), so bile vse naročnine na bobu obračunane proporcionalno, upoštevali so mi celo dobropis od tistih prvih 100 minut ki pridejo v paketu in jih nisem uporabil, kar me je pozitivno presenetilo.

Na mojo željo so v par dneh izklopili tudi sms s cenami gostovanja v tujini (za kar sem jih kontaktiral na mail, tako da nisem imel stroškov). Odgovora sicer nisem prejel takrat, ampak šele kasneje, ko me je nekdo z njihovega centra poklical in se opravičil za napačno naslovljen mail z odgovorom in vprašal če je zadeva rešena.

Seveda ni sprejemljivo, če ti zaračunajo klic na njihov center zaradi njihove napake, ampak kot rečeno, jaz sem poslal email in so me potem oni poklicali nazaj. Je treba vzet v zakup, da so tudi na drugi strani ljudje ki delajo napake in verjamem, da se da s pozitivnim odnosom več doseč kot z negativnim.

Je pa treba vedet, da gre tu za cenovno ugodno opcijo, katere pa ne bi vzel recimo za poslovne zadeve.

lp matej
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4590
Aktiv.: 20.60
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 16, 2013 4:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meni so odgovarjali na mail po 2-3 (delovnih) dneh.
Sedaj na koncu, ko sem se razp** do konca pa mi sploh odgovorili niso.
Dobroimetja iz predplačiške kartice mi niso priznali, ampak bi moral prvi mesec plačati 18.34€, pa še to ne za cel mesec!
Neverjetni so res. Mogoče jim ni bilo všeč, da sem hotel iz simobila iti na bob (firma ista, le manj bi dobili v svoj žep)
Poslali so mi račun za začasni odklop ? Zakaj sem ga jaz zahteval?
Sedaj so mi poslali račun za neplačane obveznosti ter mi trajno izključili številko. Ne morem verjeti. Čudno, da mi niso poslali še en račun za trajni izklop?
Skratka za bruhat! V končni meri oni niso spoštovali pogodbe ne jaz!

To sem napisal tudi zvezi za zaščito potrošnikov ter na ministerstvo za zaščito potrošnika nobenega odgovora po 14. dneh.

Skratka BOB ne hvala. iz principa pa sem zamenjal tudi firmo Simobil, ki mi je več kot 10. let služila dobro! No vsaj trudili so se, čeprav je bilo nemalo težav.

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
roxx
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jun 2009 10:21
Prispevkov: 37
Aktiv.: 0.20
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 16, 2013 4:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ostane ti še Mobitel, kjer ni problemov...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 10.23
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 16, 2013 6:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

SimonS, zelo malo je možnosti, da so se zmotili, zelo velika je verjetnost, da si nekje zamočil ti.

Znesek prve položnice je jasen (plačilo za prvi mesec in naslednji mesec), čeprav tu nisi napisal specifikacije, ampak samo znesek. Če tega nisi vedel, naročnina se plačuje vnaprej, porabljene minute, SMS, podatkovni prenos pa za nazaj, oziroma preteklo obdobje in sicer po porabi, če presežeš zakupljene minute ali nimaš zakupljenega prenosa podatkov.

Dobroimetja ti mogoče niso upoštevali, ker si ga mogoče že prej porabil ali pa ga sploh nisi imel, mogoče je bil tako nizek, da ga nisi niti opazil.

Vse pritožbe se rešujejo pismeno s priporočeno pošiljko, koliko pritožbi si dejansko poslal pismeno in priporočeno? najbrž nobene, zato pa si, kjer si, odklopljen, kmalu bo sledila izvržba, če ne boš plačal. Če se nisi pravočasno in pravilno pritožil, si zabluzil in do pritožbe žal nisi več upravičen.

Pametno se je vse prej dobro pozanimati, da poznaš postopke in veš kaj ti pripada, ne smeš pa pozabiti, kaj so tvoje dolžnosti in na kakšen način se pravilno postopa, če gre kaj narobe.

Pljuvanje po forumih in na3,14zdevanje po BOBovcev po telefonu ali mailu je brca v temo in samo sproščanje trenutnih frustracij...

Reševanje problemov se začne po točno določenem protokolu, ki je: pismeno in priporočeno Exclamation

Ker gredo klici na 090 tudi meni na živce, pač ne kličem, ampak pokličem na 080 kot morebitni novi naročnik in se pozanimam o kakšni podrobnosti Twisted Evil


roxx je napisal/a:
Ostane ti še Mobitel, kjer ni problemov...

He he he, ... že sama cena pri njih je dovolj velik problem Laughing

.

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2541
Aktiv.: 13.14
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 16, 2013 9:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čeprav tudi simobil velikokrat kaj zašuštra, imajo kar veliko masla na glavi, mogoče je v tem primeru prišlo do napake kje v postopku. Lahko je kaj narobe naredil tudi kurir, ki je prevzel dokumente... Seveda ni izključeno, da je napako naredil naročnik. Z analizo bi se dalo rešiti vse, ne pa samo čakati in potem jambrati, ko je prepozno.

Skratka, operaterja se izbira po infrastrukturi. Edine opcije zame so Mobitel, Si.mobil, Tušmobil in T-2. Zadnja dva takoj črtam, torej ostaneta največja dva. Razni miksi, kot so debitel, bob, izi in ostali so samo blede sence.

Za firmo bi definitivno vzel mobitel, za domačo uporabo simobil, tako, da imaš ločene račune in številke. Oziroma če je služben simobilov, bi vzel domačega mobitel. Veliko pa je odvisno tudi od pokritosti...

Veliko je napisanega tudi tukaj:

http://www.mobilna-telefonija.com/
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4590
Aktiv.: 20.60
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2013 12:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne pljuvam
Samo opisujem moje izkušnje. Očitno so zelo ignorantski vsaj do mene.
Jaz sem jim vprašal, zakaj mi niso prenesli številke, kot je bilo označeno v pogodbi in kar sem tudi pri dostavljalcu podpisal.
Tako so leni, da me niso niti poklicali in očitno niso pogledali v njihovi mapi zakaj ni pri njih mojega izvoda, ampak so me enostavno odpisali. Resnično ne vidim zakaj bi jim moral plačati za nekaj, kar nisem zahteval.
Ja drži ostal mi je mobitel in tudi podpisal sem z njimi pogodbo. Malček dražji, ampak vsaj upajmo, da bo mir.
Kot zanimivost, ki ne spada v to temo in ni pluvanje po operaterju.
Lani, ko smo šli z kolegi na dopust po dolomitih smo imeli 3. velike težave z klicanjem in doseglivostijo (različni telefoni in vsi na simobilu) dočim dva na mobilelu nista imela teh težav.
Nemalokrat se mi je zgodilo, da ko nisem bil dosegliv nisem dobil SMSja, da so me klicali. Na simobilu so se sicer trudili, da bi rešili ampak odgovor je bil prezasedenost omrežja (hec ja... zakaj je pa z mobitela lahko brez težav klical?)
Glede da sem dosti v Italiji sem bil velikokrat brez signala. Telefonu mi je kazal kar 33% vsega časa) sedaj pri mobitelu se je ta čas skrajšal na 2%. Mi lahko kdo to razloži? Govorim za tujino, kjer se lahko poveže z vsemi omrežji!
Sedaj mi baterija zdrži 1. dan več.

Ja očitno bom moral drago plačati za mojo neumnost. Saj bi šel z sekiro v Ljubljano, a kaj ko bom moral kupiti še vinjeto Wink

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2541
Aktiv.: 13.14
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2013 12:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko, da nimajo podpisanega dogovora o roamingu z vsemi operaterji. Tudi pri mobitelu je razlika med predplačniki in naročniki. Predplačniki ne morejo klicati ali sprejemati klicev v vseh omrežjih. Naročniki praviloma teh težav nimajo.Mogoče je tudi tu tako, glede na to, da je bob nizkocenovnik. To so najbrž skrite fore, ki jih nikjer ne objavijo. Saj tudi zelo malo ljudi ve, da je omejitev hitrosti na bobu 7,2 Mbit, tudi če omrežje podpira več.


Kater telefon pa imaš (kateri app), da ti prikazuje odstotke nedosegljivosti?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4590
Aktiv.: 20.60
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2013 12:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

SE xperia active
Gledaš pod "baterija"

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 10.23
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2013 1:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

SimonS je napisal/a:
Lani, ko smo šli z kolegi na dopust po dolomitih smo imeli 3. velike težave z klicanjem in doseglivostijo (različni telefoni in vsi na simobilu) dočim dva na mobilelu nista imela teh težav.


A si tukaj mislil "tretjič" ali "trije"?
Iz teksta razberem "trije" napisal si pa "3." kar pomeni "tretji"

Če pogodbe bereš tako kot pišeš tekst, potem si lahko mislim, zakaj je prišlo do napake. Pri branju pogodb in drobnega tiska je treba biti natančen, zelo natančen. Wink

Se pa definitivno strinjam, da so površni tudi oni. Jaz sem izrecno zahteval, naj me kurir pokliče na telefon, ker me na mobilno številko ne bo dobil. V prijavni obrazec ni bilo možno vpisat stacionarne številke, samo mobilno, zato sem jih na to opozoril po telefonu in po e-mailu.
Ko je kurir prinesel pogodbo, je jokal, da me je več kot 5x klical na telefon in se nisem javil... odgovoril sem mu: " Na telefon me niste klicali, vsaj ne na tistega, ki sem ga navedel, mogoče ste klicali na mobilno številko, na katero pa se ne javljam". Zakaj se na mobilca ne javljam, je moja osebna stvar in če pojasnim zakaj, zato ker ga skoraj nikoli nimam v bližini, da bi ga slišal, stacionarnega pa slišim, tako pač je.

BOB uporabljamo samo za klicanje, nanj se ne javljamo, zato mi je sama dosegljivost manj pomembna, če pa kaj ne bo delovalo, bom pa takrat vedel kaj bom naredil.

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4590
Aktiv.: 20.60
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2013 1:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

reber je napisal/a:
SimonS je napisal/a:
Lani, ko smo šli z kolegi na dopust po dolomitih smo imeli 3. velike težave z klicanjem in doseglivostijo (različni telefoni in vsi na simobilu) dočim dva na mobilelu nista imela teh težav.


A si tukaj mislil "tretjič" ali "trije"?
Iz teksta razberem "trije" napisal si pa "3." kar pomeni "tretji"

Malček logičnega sklepanja pa boš dobil zadovoljiv odgovor, navkljub moji napaki Wink

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 10.23
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2013 2:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če prej nisi opazil, sem s pomočjo logičnega sklepanja dobil odgovor, kar sem tudi napisal.

V pravniških zadevah logično sklepanje ni nujno da ima kaj dosti veljave, pomembna so dejstva, dejanja in tisto kar piše (dobesedno), skupaj z napakami v tekstu.

Tako pač je.

Še vedno nisi odgovoril na moje vprašanje: Koliko pismenih pritožb si poslal priporočeno?


.

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bostjang
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29
Prispevkov: 3173
Aktiv.: 14.25
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2013 4:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ali kurir ne more pozvoniti na zvonec stanovanja/hiše?
Ali potemtakem tisti, ki nima nobenega telefona sploh ne more na BOB?
Smešno.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4590
Aktiv.: 20.60
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2013 5:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

reber je napisal/a:
Če prej nisi opazil, sem s pomočjo logičnega sklepanja dobil odgovor, kar sem tudi napisal.

V pravniških zadevah logično sklepanje ni nujno da ima kaj dosti veljave, pomembna so dejstva, dejanja in tisto kar piše (dobesedno), skupaj z napakami v tekstu.

Tako pač je.

Še vedno nisi odgovoril na moje vprašanje: Koliko pismenih pritožb si poslal priporočeno?


.

Nobene.
Le email. Ampak bom upošteval tvoj nasvet in jim v pon. poslal priporočeno pismo z kopijo pogodbe o prenosu številke podpisano z njihove in moje strani. To bi moralo razčistiti zadevo.

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 10.23
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 17, 2013 6:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kurirji dostavnih služb so navajeni, da najprej pokličejo, saj jim je zaradi obilice paketov precej odveč zvoniti po hišah, v primeru, da prejemnika ni doma.

Simon, glede na to, da se pismeno nisi pritožil, pač niso odreagirali.
Upam, da boš vseeno uspel, čeprav je že nekam pozno.

Samo v vednost vsem bom navedel primer:
Če se znajdemo v neljubi situaciji in prejmemo pošto, v kateri nas obveščajo, da nas čaka izvržba, moramo na to pošto odreagirati z vso resnostjo in seveda v roku. Odgovor obvezno priporočeno in v roku. Če ne odgovorimo, to pomeni, da se z izvržbo strinjamo in postopek se na hitro nadaljuje, brez posebne obravnave Exclamation V primeru da odreagiramo pravilno in pravočasno, se postopek odvija počasneje, klicani smo na sodišče, da dokažemo svoj prav, seveda če ga imamo.
Ne le izvržbe, tudi pritožbe moramo jemati resno, torej pismeno in ne pozabimo na pravilen videz vsebine. Ko se pritožujemo, je oseba na drugi strani dejansko naš sovražnik, ki ne ve, kdo je pritožbo napisal v našem imenu. Dobro napisana pritožba, ki daje videz odvetniškega dopisa, bo pri "sovražniku" vzbudila neke vrste strahospoštovanje... Twisted Evil

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Pranger Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 69 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group