|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jopsenica Neznanec
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2014 17:52 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Pon Feb 24, 2014 7:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem Mobitelova komitentka že več kot 20 let. Nikoli nisem imela nobenih težav ne z aparati ne z omrežjem, ne glede na znamko telefona. Vsa leta vse telefone uporabljam izključno za klicanje in sms, ne uporabljam nobenih aplikacij, wi-fi, blutooth, interneta in vsega ostalega, kar današnji telefoni omogočajo.
Začela sem z Ericssonovo regljo, sledili so trije Alcateli, nato LG-jev touchscreen in sedaj Samsung S3 mini.
Slednjega sem kupila januarja 2013 z 2-letno garancijo.
Problem nedosegljivosti se je pojavil 2-3 mesece po nakupu - Telefon ni registriran v omrežju. Nedosegljivost povsod, čeprav so drugi, enostavni telefoni v istem času na istem mestu normalno prejemali in oddajali klice, kadar je telefon tako hotel, potem pa je iz čistega miru spet delal normalno. In tako iz dneva v dan iz ure v uro.
Prvi poskus rešitve problema je bila menjava kartice v maju 2013. Problem je ostal in s časom se je celo stopnjeval.
27.decembra 2013 sem odnesla na Mobitel, zamenjali so mi 7 mesecev staro novo sim kartico, češ, da je bila tista iz maja iz serije, ki je imela napako. Telefon so poslali na servis pooblaščeni RAM2 d.o.o.
7. januarja 2014 sem telefon prevzela. Bil je testiran, naložili so novo programsko opremo, sedaj naj bi delal OK, po dveh tednih so nastopile enake težave.
24. januarja 2014 sem telefon ponovno vrnila na Mobitel, ta seviserju.
14. februarja 2014 sem prevzela telefon, zamenjali so matično ploščo.
17.februarja 2014 - vsega 3 dni sem že bila nedosegljiva, po 10 in večkratnem neuspešnem poskusu vzpostavitve povezave, sem telefon pustila v stanju nedosegljivosti in ga takega ponovno vrnila na Mobitel. Preden sem uspela referentki pokazati, da problem obstaja, je že vzela baterijo ven, jo dala nazaj in telefon je spet delal. Zanimalo me je, kdaj imam pravico do novega telefona, če bi se napaka ponavljala v nedogled, pa je povedala, da Mobitel ni pristojen za menjavo aparatov, da o tem odloča izključno serviser. Spet ga je poslala serviserju s podrobnim opisom vseh dosedanjih težav in z navedbo, da po treh neuspešnih poskusih odprave napake pričakujem nov telefon.
Danes, 24.februarja sem poklicala servis in vprašala, kako kaže mojemu aparatu. Aparat je že odpremljen Mobitelu. Bil je testiran in aparat dela, ni zaznal nobenih težav, serviser je dal svoje mnenje - APARAT DELA. Pri vsem tem je najbolj zanimivo, da sem vskič dobila njihov nadomestni telefon in glej ga zlomka, vsi delajo BP.
Pa me je serviser vseeno poskušal prepričati, da ni težava aparat, da je problem v operaterju in naj ga menjam, če sem nezadovoljna. Z operaterjem sem zadovoljna, z aparatom tudi, nezadovoljna sem zaradi težave, ker sem-pa-nisem dosegljiva.
Seveda je serviser zanikal Mobitelovo pojasnilo meni, da je servis dolžan priskrbeti nov telefon, kadar ima le-ta neodpravljivo težavo, s komentarjem, da želi Mobitel to odgovornost preložiti na druge, Mobitel pa, da je odločitev o zamenjavi z novim aparatom, izključno v pristojnosti servisa in da servis mimo Mobitela direktno pošlje nov telefon lastniku. Skratka, grejo se pinkponk, jaz, ki ga igram odlično, sem na žalost v tej igri le pinkponk žogica.
Jasno je, kdo pije in kdo za to mastno plača, ni pa jasno, kdo bo na koncu vse skupaj po(s)pravil - Mobitel ali RAM2. Vseeno kdo, želim le, da se ta moja nedosegljivost konča enkrat za vselej, pa naj bo to s starim ali novim telefonom.
Če pa ne bom te sreče, sem spet tu, najverjetneje že konec tega tedna.
Lep pozdrav iz Izole. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.72 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Pon Feb 24, 2014 7:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kdo ti je telefon prodal?? Tisti ga mora vzeti nazaj v servis (pa cetudi ga nato preposlje naprej, to je njihov problem) in s tistim tudi urejas vse okoli garancije. To, da ti telefon direktno na servis neses, je le tvoja dobra volja. Drugace pa dobi kak program za logiranje gsm signala, da bos imela loge, kaj se dogaja s signalom.
Lp, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ule Član
Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1561 Aktiv.: 7.00 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Pon Feb 24, 2014 7:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imel sem podoben problem na svojemu pametnem LG-ju. Občasno nedosegljiv. Ko sem ponovno na novo poiskal razpoložljiva omrežja, sem se tudi lahko ponovno registriral v omrežje. Čez nekaj časa tudi to ni šlo več. Ponovna registracija je bila možna samo če sem telefon resetiral. Poslal sem ga na servis (preko trgovine kjer sem ga kupil), kjer so ga nadgradili z novo programsko opremo in napisali koliko praskic ima na ohišju Ko sem ga prevzel v trgovini, ter po prebranem poročilu iz servisa, sem prodajalcu kar takoj povedal, da ga bom zvečer verjetno že nazaj prinesel. In res sem ga Ko sem ga nazaj dobil čez približno dva tedna, je delal normalno skoraj en teden Potem sem zamenjal sim kartico in od takrat nisem imel več problemov z nedosegljivostjo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tonko Član
Pridružen-a: Sob 25 Jun 2005 13:45 Prispevkov: 541 Aktiv.: 2.43 Kraj: Črnomelj
|
Objavljeno: Pon Feb 24, 2014 11:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem na mojem Galaxy S4 preklopil omrežni način samo na GSM in od takrat nimam več problemov z nedosegljivostjo.
Občasno preklopim način na 3g/GSM zaradi prenosa podatkov in takrat se ponovno lahko pojavi nedosegljivost če pustim v 3g načinu dalj časa.
V hiši imamo dva enaka Galaxy-S4 in se enako obnašata.
Operater je Simobil.
Po moje telefona nima smisla pošiljati na servis, ker je na vseh enak problem in se ga ne odpravi z servisiranjem.
Možno je tudi da je kriv operater, vendar z mojo prejšnjo Nokio N8 nisem nikoli imel teh problemov, čeprav je bila vedno na 3G/GSM omrežnem načinu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
1tilen Član
Pridružen-a: Sre 30 Okt 2013 22:03 Prispevkov: 75 Aktiv.: 0.59 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Tor Feb 25, 2014 12:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Že od oktobra uporabljam Galaxy S4 pri simobilu pa nikoli nisem imel opisanih težav. Tudi za omrežni način imam nastavljeno GSM/3G/LTE že od samega začetka.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko-x Član
Pridružen-a: Tor 02 Nov 2004 14:21 Prispevkov: 325 Aktiv.: 1.46 Kraj: prekmurje
|
Objavljeno: Tor Feb 25, 2014 10:21 am Naslov sporočila: |
|
|
tonko je napisal/a: |
Jaz sem na mojem Galaxy S4 preklopil omrežni način samo na GSM in od takrat nimam več problemov z nedosegljivostjo.
Občasno preklopim način na 3g/GSM zaradi prenosa podatkov in takrat se ponovno lahko pojavi nedosegljivost če pustim v 3g načinu dalj časa.
V hiši imamo dva enaka Galaxy-S4 in se enako obnašata.
Operater je Simobil.
Po moje telefona nima smisla pošiljati na servis, ker je na vseh enak problem in se ga ne odpravi z servisiranjem.
Možno je tudi da je kriv operater, vendar z mojo prejšnjo Nokio N8 nisem nikoli imel teh problemov, čeprav je bila vedno na 3G/GSM omrežnem načinu. |
Se podpišem pod to.
Imel sem podobme primere 3 -4x na dan sem dobil SMS, da so me klicali ko sem bil nedosegljiv, čeprav je bil polni signal.
Ko sem dal omrežni naćin na samo GSM sem prenehal dobivat SMS-je s tako vsebino .
Telefon HTC desire X.
L.P. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ule Član
Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1561 Aktiv.: 7.00 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Tor Feb 25, 2014 2:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
To sem tudi sam poizkusil 2G / 3G, omrežni način ali brez, pa je bilo enako. Šele menjava sim je rešila zadevo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
webmouse Član
Pridružen-a: Čet 27 Avg 2009 22:27 Prispevkov: 1059 Aktiv.: 5.93 Kraj: Bloška planota
|
Objavljeno: Tor Feb 25, 2014 4:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
marko-x je napisal/a: |
tonko je napisal/a: |
Jaz sem na mojem Galaxy S4 preklopil omrežni način samo na GSM in od takrat nimam več problemov z nedosegljivostjo.
Občasno preklopim način na 3g/GSM zaradi prenosa podatkov in takrat se ponovno lahko pojavi nedosegljivost če pustim v 3g načinu dalj časa.
V hiši imamo dva enaka Galaxy-S4 in se enako obnašata.
Operater je Simobil.
Po moje telefona nima smisla pošiljati na servis, ker je na vseh enak problem in se ga ne odpravi z servisiranjem.
Možno je tudi da je kriv operater, vendar z mojo prejšnjo Nokio N8 nisem nikoli imel teh problemov, čeprav je bila vedno na 3G/GSM omrežnem načinu. |
Se podpišem pod to.
Imel sem podobme primere 3 -4x na dan sem dobil SMS, da so me klicali ko sem bil nedosegljiv, čeprav je bil polni signal.
Ko sem dal omrežni naćin na samo GSM sem prenehal dobivat SMS-je s tako vsebino .
Telefon HTC desire X.
L.P. |
Kot kaže ni neke konstante...
Sam sem imel do pred kratkim HTC Desire x in mi nisem bil nikoli nedosegliv ob signalu pa ni bil zaprt na GSM -- operater SiMOBIL Sedaj ga ima žena -- tudi brez sprememb.
Upam da res ni neke vzporednice - ker jutri dobim Samsung S4 -- _________________ -
"Želja po znanju je v naravi vsakega dobrega človeka." Leonardo Da Vinci |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jopsenica Neznanec
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2014 17:52 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.02
|
Objavljeno: Sre Feb 26, 2014 1:23 am Naslov sporočila: |
|
|
Nisem jaz nosila aparata na servis. Nesla sem ga na Mobitel, ki mi vsakič dal nadomestni telefon in Mobitel je tisti, ki pošilja aparat servisu.
Ampak zgleda, da nihče ne prevzema odgovornosti za težave s telefonom in si ga bomo podajali, dokler težava ne bo za vekomaj odpravljena, če ne bo prej potekla garancija ali pa kdo od nas prvi popustil. Mogoče pa bo nekomu dojadilo in bo celo udaril po mizi:)
Na GSM signal imam nastavljeno na vseh telefonih iz čisto drugih razlogov in niti to ni ovira za težave z mojim telefonom.
Pa kaj so ti, ki proizvajajo, prodajajo in popravljajo nori, da mislijo, da bomo tak kiks kar tako požrli in zadevo reševali z razstavljanjem mobilnika in jemanjem baterije ven in noter tudi po večkrat na dan...da bomo spremljali in bolano preverjali, ali smo v omrežju ali ne...
Glede na veliko prebranih izjav vendarle menim, da gre na napako na aparatu, ki se kronično vrača in nezmožnost odprave napake in/ali nepripravljenost prevzeti odgovornosti za povračilo, ki v takem primeru pripada. Če napake ni možno odpraviti, najmanj, kar lahko, nadomestijo pokvarjen aparat z novim.
Ampak najprej bo treba odkriti, od koga se to lahko zahteva.
Lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5337 Aktiv.: 24.72 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Feb 26, 2014 8:28 am Naslov sporočila: |
|
|
jopsenica je napisal/a: |
Ampak najprej bo treba odkriti, od koga se to lahko zahteva. |
Vedno od prodajalca (njegova stvar je potem, kako se zadeve odvijajo naprej). Je pa vprašanje, kaj bi se dalo doseči (verjetno bi morala uveljavljati stvarno napako - pa še to bi potem verjetno servis zavrnil in bi morala iti v tožbo, dobiti in plačati sodnega izvedenca itd.).
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
diehart Član
Pridružen-a: Pon 19 Apr 2004 17:46 Prispevkov: 501 Aktiv.: 2.25 Kraj: okolica I G
|
Objavljeno: Sre Feb 26, 2014 10:57 am Naslov sporočila: |
|
|
V sosednji temi ste nekaj pluvali čez jabolčnike ... Ampak vseeno ne najdem podobne teme za tisti telefon.
Bratranec ima isti telefon in iste težave plus tega mu med pogovorom prekinja ali se celo javit ne more. Najbolje je uveljavljati stvarno napako; napako, ki jo ima telefon že ob nakupu. Kakšen bo najverjetneje postopek pa je že mucek napisal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VolkD Član
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 63.81 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sre Feb 26, 2014 11:18 am Naslov sporočila: |
|
|
diehart je napisal/a: |
Najbolje je uveljavljati stvarno napako; napako, ki jo ima telefon že ob nakupu. Kakšen bo najverjetneje postopek pa je že mucek napisal. |
mucek je napisal/a: |
Vedno od prodajalca (njegova stvar je potem, kako se zadeve odvijajo naprej). Je pa vprašanje, kaj bi se dalo doseči (verjetno bi morala uveljavljati stvarno napako - pa še to bi potem verjetno servis zavrnil in bi morala iti v tožbo, dobiti in plačati sodnega izvedenca itd.). |
Tožbe in podobne zadeve so neefektivne ne glede na to ali uspejo ali ne. To je ko da bi s kivijem slona po podplatih drsal. Neglede na rezultat tožbe si izgubil, če ne tožbe pa živce.
jopsenica je napisal/a: |
Nisem jaz nosila aparata na servis. Nesla sem ga na Mobitel, ki mi vsakič dal nadomestni telefon in Mobitel je tisti, ki pošilja aparat servisu.
Ampak zgleda, da nihče ne prevzema odgovornosti za težave s telefonom in si ga bomo podajali, dokler težava ne bo za vekomaj odpravljena, če ne bo prej potekla garancija ali pa kdo od nas prvi popustil. Mogoče pa bo nekomu dojadilo in bo celo udaril po mizi:)
|
To bo to! Po mizi bo treba udariti.
Če ne drugače pa tako, da se zagrozi s prestopom k drugemu operaterju. Ja vem, Mobitel je velik, pa ga en uporabnik ne skrbi. Ampak če se to naredi takole javno na internetu je pa vprašanje, če bo to le in zgolj samo en uporabnik. Trgovci se morajo v vsakem trenutku zavedati, da smo kupci tisti, ki lahko volimo - s svojo denarnico.
In ja - temo sem prestavil na PRANGER, ker sem sodi - pljuvajte! _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slowfly Član
Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 18.31 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Feb 26, 2014 11:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas imamo institucijo z imenom Tržni inšpektorat. Poskusi se zmenit s kakšnim inšpektorjem, da gre s tabo na Telekom (Mobitel) samo kot opazovalec. Ko ti bodo bljuzili kaj je v čigavi pristojnosti, kdaj zamenjajo telefon in podobno, lahko vskoči in jim razloži zadevo z uradne strani. Seveda takrat zanje to več ne bo zastonj. _________________ Še dobro, da bitje srca in dihanje nadzoruje vegetativno živčevje. V nasprotnem primeru nekateri ne bi preživeli niti 24 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jule Član
Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 12.61 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Sre Feb 26, 2014 1:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni se je enkrat zgodilo, da sem nekaj na androidu urejal smsje(nastavil avtomatsko brisanje starih sporočil, ko je v enem pogovoru več kot 200 SMS-jev, ker jih je bilo preveč in je delal telefon počasi), pa se je sesula aplikacija, od takrat telefon ni imel več omrežja. Potem sem šel po novo sim in je delalo.
Nevem nekako sem zaciklal SIM kartico, saj tudi v drugih telefonih ni delovala. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hribo Član
Pridružen-a: Sob 12 Nov 2011 13:38 Prispevkov: 150 Aktiv.: 0.99 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: Sre Feb 26, 2014 5:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem zamenjal operaterja zaradi odnosa Mobitela do strank. Imel sem Samsunga Galaxy 3(prehodniki S- generacije) in sem imel prav tako težave z nedosegljivostjo. Ker se mi težava pojavila dva mesece pred iztekom garancije in ker se vedno rešil težavo s restartom mobitela sem odlašal do predzadnjega dne. Ko ga nesem na mobitelov center v BTC-ju( bila je sobota) so mi reklamacijo zavrnili, češ da mora v garancijskem času sprejet na servisu. V nedeljo je uradno potekla garancija in v ponedeljek naj bi bilo že prepozno. Seveda to ni res, jaz ga moram oddati v trgovini v garancijskem roku, po tem ko sva se skregala s prodajalcem. In me je praktično ven vrgel iz trgovine, še varnostnik se je pojavil od nekje. Sem šel v naslednjo prodajalno(Vilharjeva). Tam so moj mobitel sprejeli brez težav v garancijo. Napako so pa celo odpravili . In sicer posodobili so moj android iz 2.0 v 2.1 in od takrat je 8 mesecev deloval brez težav.
Tisti dan sem spisal pritožbo čez tistega prvega prodajalca jo poslal na Mobitel. Odgovora itak da nisem prejel, zato sem ob izteku svoje pogodbe šel na Simobil. _________________ Failing to plan is planning to fail. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 76 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|