|
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tracko Član
Pridružen-a: Sre 01 Jan 2014 19:44 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.11
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5334 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Mar 05, 2014 8:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
a) SIM nima izklopljenega PINa
b) Fake kitajski tracker s kakšnim čudnim firmware-om (za ta model je kup ponaredkov in še večji kup različnih firmware-ov z različnimi ukazi)
c) Kaj tretjega ...
Sam sumim v prva dva razloga ... Zakaj pa ne kontaktiraš prodajalca?
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tracko Član
Pridružen-a: Sre 01 Jan 2014 19:44 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Sre Mar 05, 2014 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
a) SIM nima izklopljenega PINa
b) Fake kitajski tracker s kakšnim čudnim firmware-om (za ta model je kup ponaredkov in še večji kup različnih firmware-ov z različnimi ukazi)
c) Kaj tretjega ...
Sam sumim v prva dva razloga ... Zakaj pa ne kontaktiraš prodajalca?
LP, g |
Noče odgovarjati ker ni bilo kupljeno pri njemu:)
In kaj mi je za storiti?
mi lahko kako pomagate?
Kupil sem iz bolhe rabljeno.
Sim ima izklopljen pin! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5334 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Mar 05, 2014 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kontaktiraj pač prodajalca, od kogar si kupil ... Lahko, da ima tracker, če je bil že v uporabi, drugačen pin in zato ne odgovarja. Mogoče poišči, če je možno izvesti kak "master reset". Če ga pokličeš, zvoni? (ali je številka nedosegljiva)
Lp, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tracko Član
Pridružen-a: Sre 01 Jan 2014 19:44 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Sre Mar 05, 2014 9:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
Kontaktiraj pač prodajalca, od kogar si kupil ... Lahko, da ima tracker, če je bil že v uporabi, drugačen pin in zato ne odgovarja. Mogoče poišči, če je možno izvesti kak "master reset". Če ga pokličeš, zvoni? (ali je številka nedosegljiva)
Lp, g |
Prodajalcu sem že pisal...zaenkrat brez odgovora!
Mi lahko poveš kaj je tracker? Mogoče koda ki je na začetku begin123456,in če jo spremeniš,se potem ob vstavitvi nove sim kartice ne ponastavi na privzeto in ostane tista ki jo je vnesel prejšni lastnik?
Enkrat pozvoni,potem prekine,ni nedosegljiva...
V tem sem čisto nov,in nimam pojma,zato hvala za pomoč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
arksi Član
Pridružen-a: Sre 03 Sep 2008 10:19 Prispevkov: 741 Aktiv.: 3.89 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: Sre Mar 05, 2014 10:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
....... če je bil že v uporabi, drugačen pin in zato ne odgovarja. Mogoče poišči, če je možno izvesti kak "master reset"........Lp, g |
Bi se pridružil komentarju Gregorja. Če je bil sledilnik že v uporabi je velika verjetnost, da je zaklenjen na staro kodo prejšnjega uporabnika. Sledilnik poizkusi razstaviti in poizkusi poizkati tipko generalni RESET, seveda, če ji sledilnik ima....
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tracko Član
Pridružen-a: Sre 01 Jan 2014 19:44 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Sre Mar 05, 2014 10:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prodajalec pravi da kode ni spreminjal in je takšna kot je....
Na spletu sem poiskal kode za factory reset,vendar se ne zgodi nič...
Sranje.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejko1 Član
Pridružen-a: Ned 16 Mar 2008 0:21 Prispevkov: 265 Aktiv.: 1.35 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Mar 06, 2014 2:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Si že probal poklicat tracker da vidiš če se ti sploh poveže v omrežje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tracko Član
Pridružen-a: Sre 01 Jan 2014 19:44 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Čet Mar 06, 2014 5:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
dejko1 je napisal/a: |
Si že probal poklicat tracker da vidiš če se ti sploh poveže v omrežje? |
Sem,enkrat pozvoni,potem prekine... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tracko Član
Pridružen-a: Sre 01 Jan 2014 19:44 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Čet Mar 06, 2014 7:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prosim,če kdorkoli ve kaj je narobe,ali če kaj delam narobe naj mi pomaga...
Danes sem kupil novo simobil kartico,vstavim v gps,iz drugega telefona pošljem begin123456,odgovora pa nikakor ne dobim.
Če številko pokličem,zazvoni in prekine,ko pošljem sms mi napiše da je dostavljen...
Hvala... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5334 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Čet Mar 06, 2014 7:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Očitno poslani SMS ni v "dovoljenem" formatu. Ali je geslo napačno, ali pa je kak firmware, ki ima ukaze drugačne od teh, ki jih uporabljaš.
Lp, g
p.s. morebitna SIM sporočila na kartici si pobrisal? _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tracko Član
Pridružen-a: Sre 01 Jan 2014 19:44 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Čet Mar 06, 2014 7:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
Očitno poslani SMS ni v "dovoljenem" formatu. Ali je geslo napačno, ali pa je kak firmware, ki ima ukaze drugačne od teh, ki jih uporabljaš.
Lp, g
p.s. morebitna SIM sporočila na kartici si pobrisal? |
Kako misliš v dovoljenem formatu?
Gesla prejšni lastnik ni spreminjal..
Kolikor sem gledal po spletu je samo begin123456 za začetek..
Sim kartica je nova in je brez številk in brez sms-ov
Poskusil sem z samsung galaxy s2 in iphone5s,mobitel kartice,in simobil. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tracko Član
Pridružen-a: Sre 01 Jan 2014 19:44 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Čet Mar 06, 2014 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Me je kontaktiral prodajalec,da je dobil 5.sporočil o lokaciji.
Kako sedaj spremenit številko? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mucek Član
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5334 Aktiv.: 24.73 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Čet Mar 06, 2014 9:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja očitno modul še vedno dela, kot mu je bilo zaukazano pod starim lastnikom!
Navodila imaš?? Poskusi še kak drug ukaz. Druga opcija je še, da je prejšnji lastnik vklopil opcijo "avtoriziranih telefonskih številk", ki imajo edine možnost nadzora nad modulom. Pokliči bivšega lastnika in naj na modul s telefona, kamor je dobil sporočila, pošlje isto komando, kot si jo pošiljal ti. Če dobi odgovor, potem je to to!
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tracko Član
Pridružen-a: Sre 01 Jan 2014 19:44 Prispevkov: 14 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Čet Mar 06, 2014 9:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
Ja očitno modul še vedno dela, kot mu je bilo zaukazano pod starim lastnikom!
Navodila imaš?? Poskusi še kak drug ukaz. Druga opcija je še, da je prejšnji lastnik vklopil opcijo "avtoriziranih telefonskih številk", ki imajo edine možnost nadzora nad modulom. Pokliči bivšega lastnika in naj na modul s telefona, kamor je dobil sporočila, pošlje isto komando, kot si jo pošiljal ti. Če dobi odgovor, potem je to to!
LP, g |
Točno tole bo vklopljeno!
Torej jaz ne morem izbrisati avtorizirane številke?
Jo lahko samo iz tiste številke deaktiviraš iz kater je bilo to vklopljeno,je tako?
Smo deaktivirali njegovo avtorizirano št,ampak jaz še vedno ne dobim odgovora iz gpsa..
Hvala majster!
Nazadnje urejal/a tracko Čet Mar 06, 2014 10:13 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 70 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|