www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

RTOS RL-ARM - prvi koraki
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> ARM arhitektura
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 24, 2014 5:50 pm    Naslov sporočila:  RTOS RL-ARM - prvi koraki Odgovori s citatom

Začenjam z uporabo omenjenega RTOS-a, preletel sem Getting started guide in poskusil pognati prvi primer, ki je omenjen v tem PDF-u. Gre za tale paket primerov in sicer primer v mapi RL-RTX -> RTX First project. Tudi navodila prav za ta primer so v tej mapi.

V glavnem šel sem direktno po navodilih in ko sem pognal program v simulatorju od uVision-a, se zacikla že preden pride v prvi task (init). V mapi projekta je tudi ena mapa z že končanim primerom, ki ga samo buildaš in poženeš in ta deluje bp.

Po dolgem odkrivanju tople vode, sem opazil razliko v velikosti scompilane kode. In v debug načinu sem v oknu Dissassembly opazil, da se na naslovu 0x00000000 pri moji kodi začne koda, ki je v že končanem programu na naslovu 0x00000228. Kot da v programu, narejenem po navodilih manjka prvih 0x00000224 naslovov kode.

Bi šel lahko kdo skozi ta primer točno po navodilih in preveri, če je treba narediti še kaj, kar ni opisano v navodilih? Upam, da je sploh jasno, kaj želim povedat, imam namreč zelo malo izkušenj v programiranju, zato se tudi izražam bolj "po domače".



Untitled2.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  446.53 KB
 Pogledana:  40 krat

Untitled2.jpg



Untitled1.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  436.78 KB
 Pogledana:  17 krat

Untitled1.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 75553.88

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 24, 2014 6:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.


keil.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  42.54 KB
 Pogledana:  2 krat

keil.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Pon Mar 24, 2014 8:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam enako RTX Kernel.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 26, 2014 2:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še kar se matram in ne vidim rešitve Brick wall

Šel sem na naslednji primer in build javi napake, da ne najde datoteke LPC23xx.h, ki so includane v vseh .c datotekah. Jasno je res ni bilo v mapi projekta in ko sem jo tja skopiral in v #include stavkih zamenjal <> v "", je zaživelo. Če si prav predstavljam, bi <> morali pomeniti, da jo najde nekje med datotekami, ki so vgrajene v uVision paket, "" pa pomeni, da išče samo v mapi projekta. Ne vem zakaj jo je treba kopirati v mapo projekta in menjati znake <> v narekovaje.

No, potem sem šel gledat, kako je to rešeno v tistem prvem programu, ki mi para živce. Začuda sem opazil, da LPC23xx.h datoteke ni niti v mapi tega projekta, pa čeprav je includana na večih koncih v programu. In ni je niti v mapi, kjer je projekt 100% dokončan, niti v drugi mapi, kjer rabiš tistih 10 korakov po navodilih, da kao prideš do istega rezultata. Oba projekta pa build prebavi brez napak Shocked Ja kako jih ne pogreša, če jih ni v mapi projekta Brick wall Question Kaj mi ni jasno?

Bi lahko kdo poskusil po navodilih narediti ta projekt, da vidim, če tudi njemu dela težave (vzelo mu bo samo nekaj minut)? Popolnoma enak problem imam namreč pri svojem programu za diplomo, in predvidevam da je vzrok isti.

Hvala vsem za trud in pomoč Think
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 75553.88

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 26, 2014 9:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 26, 2014 12:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne vem točno kaj primerjat, ker ne razumem, kaj sploh gledam.
Sem pa obe datoteki pripel zraven. NEDELUJOC je tisti, ki sem ga po navodilih naredil, DELUJOC pa tisti, ki je končan in ga samo poženeš.



New folder.zip
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  New folder.zip
 Velikost datoteke:  1.26 KB
 Downloadano:  1 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vpeter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Jun 2012 16:05
Prispevkov: 337
Aktiv.: 2.35
Kraj: Maribor okolica

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 26, 2014 12:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Razlika je v include poteh. Folder INC mora biti vse pisano z veliko črko. Sicer ne vem ali to vpliva na Windows sistemu. Morda pa...
delujoče
C:\Keil\ARM\INC\Philips\LPC23xx.H
nedelujoče
C:\Keil\ARM\Inc\Philips\LPC23xx.H
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 26, 2014 1:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poskusil sem v tej DEP datoteki spremeniti Inc v INC (tam, kjer vključuje LPC23xx.H datoteko seveda), zbuildati projekt, pa nič drugače. Zbuildana koda še vedno dolga 5468 bajtov, v delujočem projektu pa 6020 bajtov.
Predvidevam, da je DEP datoteka rezultat neke operacije, ki jo naredi uVision pri buildanju ali kaj takega. Ali je smiselno kar popravljati to datoteko, ali je treba najti vzrok, zakaj je include pot napačna?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vpeter
Član
Član



Pridružen-a: Pon 11 Jun 2012 16:05
Prispevkov: 337
Aktiv.: 2.35
Kraj: Maribor okolica

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 26, 2014 2:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V uVision programu za projekt nastavljaš poti. Poglej če je tam ta pot.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Sre Mar 26, 2014 5:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nisem našel nič podobnega, ampak sem spremenil
Koda:
#include <LPC23xx.H>
v naslednje:
Koda:
#include "LPC23xx.h"
in datoteko prekopiral v obe mapi projektov (delujočega in nedelujočega). DEF datoteka je malce drugačna SLIKA 1. Dela itak še vedno enako, torej ne dela.

Je kdo poskusil sam narediti ta primer?

Da bo lažje, v priponki je .zip od delujočega projekta (Full project) in od tistega, ki ga po kratkih navodilih dokončaš sam (RTX First project) V mapi so navodila na nekaj straneh - kakih 5 korakov in naj bi dobil enak rezultat.



SLIKA1.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  187.14 KB
 Pogledana:  8 krat

SLIKA1.jpg



RTX First project.zip
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  RTX First project.zip
 Velikost datoteke:  215.84 KB
 Downloadano:  4 krat


Full project.zip
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  Full project.zip
 Velikost datoteke:  340.11 KB
 Downloadano:  3 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 28, 2014 7:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se je kdo lotil tega primera? Se pojavi enaka težava?
Konkretno ta program mi ni nič pomemben, ampak popolnoma enako težavo imam pri diplomskem projektu (ko zbuildam projekt, mi manjka prvi del programske kode) in zdi se mi, da bi prej našel težavo, če vsi probavamo na istem prijektu.

Ampak prvo je treba videti, ali samo jaz dobim to težavo, ali jo dobi še kdo.
Hvala še enkrat za pomoč!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 01, 2014 7:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dokaz, da na pogled banalen problem včasih reši šele resen profi. Tudi uradni KEIL support forum ni imel odgovora (edino če nalašč ignorirajo).
V glavnem velika hvala Vladotu (@Umnik), ki je rabil za tole <15min.

Manjkala je ena kljukica, ki uVision-u naroči, da vzame take nastavitve za naslove flasha in RAMa kot so definirane v zavihku Target.



Untitled.png
 Opis:
 Velikost datoteke:  163.27 KB
 Pogledana:  29 krat

Untitled.png


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 04, 2014 1:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam novo vprašanje.
Rad bi opazoval časovno izvajanje taskov z Event viewer-jem, ampak katerikoli primer poženem, je Event viewer okno prazno.
Na netu sem našel tole temo, ki bi lahko rešila problem, ampak predlagane rešitve žal ne razumem. Ali kdo razume, kaj je sploh treba narediti?



Untitled.png
 Opis:
 Velikost datoteke:  43.96 KB
 Pogledana:  10 krat

Untitled.png


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 75553.88

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 04, 2014 2:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.


dbgmsg.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  16.07 KB
 Pogledana:  21992 krat

dbgmsg.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vmalhar
Član
Član



Pridružen-a: Pet 06 Jul 2007 11:23
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.83
Kraj: Logatec

PrispevekObjavljeno: Pet Apr 04, 2014 3:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem definiral tako kot na sliki, ampak ni spremembe.
Logic analyser deluje bp, Event viewer pa nič ne pokaže.

Če to definiram v kodi, v kateri datoteki pa naj dopišem ta #define?
V RTL.h ??



Untitled.png
 Opis:
 Velikost datoteke:  243.07 KB
 Pogledana:  7 krat

Untitled.png



Untitled1.png
 Opis:
 Velikost datoteke:  255.39 KB
 Pogledana:  6 krat

Untitled1.png


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> ARM arhitektura Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 48 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group